גולד קוסט-Gold Coast

גולד קוסט-Gold Coast

ניו זילנד ואוסטרליה

גולד קוסט על קצה המזלג

גולד קוסט הממוקמת במרכז החוף המזרחי של אוסטרליה, מכונה גם כ"ריביירה של אוסטרליה" או כ"מיאמי/אורלנדו של אוסטרליה". קו חוף מעוטר בגורדי שחקים, חופים נפלאים לרחצה לצד חופים מצוינים לגלישה עם גלים גבוהים, מדרחובים עמוסים ומרכזי קניות גדולים, אטרקציות מכל המינים והסוגים- כל אלה הם רק על קצה המזלג. 

טיול אורבני בסרפרז פרדייז

גולד קוסט מורכבת ממספר ערים ועיירות/יישובים. העיר Surfers Paradise היא העיר הראשית ומרכז העניינים. בעיר נמצאים בתי המלון הגדולים והאטרקציות התיירותיות. מרכזה של סרפרז פרדייז מאופיין בגורדי שחקים, מדרחובים ורצועת חוף נפלאה לרחצה. האיזור שבין מדרחוב Cavill Mall לשדרת Orchid Avenue הוא המקום להתחיל את הבילוי בעיר. הרחובות והמדרחובים הומי אדם וגדושים במרכזי קניות, מסעדות מזון מהיר וברים המגישים בירות וקוקטיילים לשולחנות. בין לבין תוכלו להתקל במספר אטרקציות מפורסמות, כגון Infinity- מבוך עם תעתועים, Ripley's Believe It or Not- מוזיאון אינטרקטיבי עם תצוגות מוזרות ובהמשך גם מגדל התצפית Q1- המגדל הגבוה ביותר בחצי הכדור הדרומי. חוף הים המרכזי נמצא ממש בקצה המזרחי של המדרחובים וניתן לבלות בו ברוב ימי השנה בזכות מזג האוויר המצוין השורר במרכז החוף המזרחי של אוסטרליה. משעות אחה"צ המסעדות ובתי הקפה מתמלאים, ובלילה כולם ממשיכים לברים, לקזינו ולמועדונים- חיי הלילה כאן מצוינים (יחסית לאוסטרליה).

מדרחוב cavill ave גולד קוסט

חופשה משפחתית

גולד קוסט היא אחד היעדים הטובים ביותר, אם לא המקום הטוב ביותר לבילוי משפחתי באוסטרליה. בתי המלון ידידותיים מאד ומציעים לינה בחדרים משפחתיים. הם כוללים בדרך כלל בריכות חיצוניות. גם ברחוב ילדים קטנים ייהנו ממחירים מוזלים לאתרים ולפעילויות. חופי הים והחולות הזהובים הם מקום בילוי מועדף למשפחות. וכל אלו עוד לפני שהזכרנו את פארקי השעשועים הרבים: רכבות הרים, מתקנים מסחררים, מגלשות מים ומפגש עם גיבורי על הם רק חלק ממה שמחכה לכם בפארקים השונים.

הנוף מתצפית q1

טיולי טבע מחוץ לגולד קוסט

חשבתם שבגולד קוסט יש רק עיר? תחשבו שוב. במרחק קצר של נסיעה ממערב לעיר חבויים פארקים לאומיים קסומים שאינם מוכרים למטיילים באוסטרליה, והם מפסידים בגדול. Mount Tamborine כולל עיירות קטנות עם גלריות, חנויות בוטיק, בתי קפה, יקבים טובים ותצפיות נפלאות. בפארק הלאומי Springbrook יערות גשם מסוג Gondwana: יערות גשם נדירים הדומים בעולם החי והצומח שלהם ליערות הגשם שהיו ביבשת הקדומה גונדוואנה. אם הזמן בידכם, מומלץ להכנס עוד מערבה ולנסוע בכבישים הכפריים- תגלו עולם נסתר של עמקים, נחלים, הרים וגבעות.

הר טמבורין

4 דברים שחשוב לדעת על גולד קוסט

שקיעות– השקיעות של גולד קוסט מהפנטות! הביטו בשקיעה פעם אחת ממרכז העיר ולאחר מכן באחד מחופי הפרברים המדהימים כשגורדי השחקים מבעד לאופק.

קולינריה– לגולד קוסט תרבות אוכל מצוינת. המסעדות הטובות ביותר נמצאות בפרברים המדליקים שמחוץ למרכז העיר. אם אתם מאוהבי האוכל, אל תפספסו בילוי במסעדות מדי ערב.

מזג האוויר בגולד קוסט– מזג האוויר מצטיין ברוב חודשי השנה ומזמין את המטיילים לבילוי נפלא בחופים ובשמורות הטבע גם בעונות המעבר ובחודשי החורף.

הגעה לגולד קוסט בחודשים נובמבר-דצמבר: בין אמצע נובמבר לאמצע דצמבר הצעירים האוסטרליים מסיימים את תקופת הלימודים ויוצאים לחגיגות שנמשכות על פני 3 שבועות. צעירים רבים בוחרים בסרפרז פרדייס כיעד הבילוי המועדף עליהם, ולכן בתקופה זו יש להזמין מקומות לינה מראש והמחירים בהתאם. חשוב מכך, הגעה לכאן בתקופה זו עלולה לגרום לכאב ראש לא קטן מצעירים שצווחים ומשתכרים בשעות הלילה, ולכן המלצתנו היא להתרחק.

חופים בגולד קוסט

 

אנו בנו ווריז טורס נשמח לתכנן לכם טיול מותאם אישית באוסטרליה!

לא רוצים לנהוג בצד השני של הכביש? אין בעיה! יש לנו גם טיול מאורגן באוסטרליה עם כל היעדים האטרקטיביים ביותר ביבשת.

צרו קשר עוד היום: 050-888-2346.

קראו גם: אטרקציות באוסטרליה

שתף:
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!