ניו זילנד עם ילדים

ברוכים הבאים ל-No Worries Tours

אוטסרליה וניו זילנד

טיול משפחתי לניו זילנד הוא טיול בלתי רגיל ובגדר חלום בעיני רבים.

כולנו כבר חווינו טיולים משפחתיים באירופה וחופשות בטן גב ביוון וטורקיה. זה הזמן לשבור שגרה, ולקחת את הילדים לגן העדן שעל כדור הארץ, הרחק מכל מה שהם מכירים. 

ניו זילנד היא מדינה סופר ידידותית למשפחות: נופים אדירים, בשילוב עם תחושת בטחון אישי ברמה גבוהה לתייר, תשתיות מצוינות ומונגשות ושפה הנוחה לנו- כל אלה יעזרו לכם לקבל את ההחלטה בקלות ולצאת לטיול של פעם בחיים בהרכב מלא!

איזה כיף שכמות הזמן היא אף פעם לא פרמטר בטיול משפחתי!

אחד היתרונות הגדולים ביותר של טיול עם ילדים לניו זילנד הוא ההבנה מלכתחילה כי לא ניתן להספיק לראות הכל- או אולי כן, אך לשם כך יידרש זמן רב מאד שלרובנו אין. ולכן גם אם תוכלו להקצות "רק" שבועיים וחצי או שלושה שבועות לטיול המשפחתי, תכנית הטיול שלכם לא תפגע כלל. יתכן שאפילו תרוויחו מטיול שקולע בדיוק למטרה. וברור שאם בחרתם בטיול ארוך של חודש או מספר חודשים כדי להתנתק לרגע מהחיים, הרווח כולו שלכם. השורה התחתונה היא- טיול משפחתי בניו זילנד מתאים לכל כמות זמן העומדת ברשותכם!
אוסטרליה וניו זילנד
אוסטרליה וניו זילנד

טיול משפחתי בניו זילנד מתאים כמעט בכל עונות השנה

לעומת הרכבים אחרים כגון זוגות, קבוצות או בודדים, אשר יכולים לבחור לעצמם באופן חופשי את התאריך הטוב ביותר לטיול, משפחות רבות נאלצות להתפשר רק על שניים או שלושה מועדים אפשריים לטיול במשך השנה: חגי תשרי, פסח והחופש הגדול. 

אנו ממליצים בכל מקרה שלא לנסוע לניו זילנד בין החודשים מאי-אוגוסט וזאת מפני שמדובר בשיא החורף בניו זילנד: חודשים קפואים וגשומים המלווים בסופות, שלגים, חסימות כבישים וסגירתם של אתרי טבע ומסלולי הליכה רבים. 

אולם, משפחה שיש לה את האפשרות לצאת לטיול לניו זילנד אך ורק באחד ממועדים אלה, תוכל בהחלט לעשות זאת בתקופת החופשים של חגי תשרי או בפסח מבלי להרגיש תחושת פספוס. 

טיול משפחתי בניו זילנד מתאים כמעט בכל עונות השנה

  • בחודשים ספטמבר-אוקטובר (חגי תשרי): אלו חודשי האביב של ניו זילנד. לאחר שהחורף חלף לו, מתחילה הפריחה של הטבע, השלג מפשיר לאט לאט (עד לחודש ינואר) והעננים שכיסו את השמיים מתחילים להתפזר. מזג האוויר עשוי להיות עדיין קריר, עם שמש שקרנית, אך בתקופה זו אין עומס של תיירים במדינה, ותוכלו ליהנות מטיול באווירה נינוחה ורגועה במחירים זולים יותר. זוהי גם התקופה הטובה ביותר לטיול ספונטאני לאלו המעוניינים בכך. לקריאה על טיול בספטמבר-אוקטובר לחצו כאן.
  • בחודש אפריל (פסח): לאחר שהקיץ מסתיים רשמית בחודש מרץ, מגיע הסתיו הקצר של חודש אפריל. הטמפרטורות לרוב נעימות מאד כדי להמשיך לטייל ויתכן שעדיין תחוו ימים חמימים של קיץ לפני שהוא נעלם סופית. הכבישים ואתרי התיירות מתרוקנים יום אחרי יום מהתיירים ששבים הביתה ומחירי הלינה משתנים בהתאם. זוהי תקופה טובה לצפות בשלכת ובעלים האדומים/זהובים בצידי הכביש וברחובות העיירות הקטנות. בחודש אפריל חל חג הפסחא- בתקופה זו תזכו לראות סוף סוף גם מקומיים היוצאים לטיולים בכל רחבי המדינה, וזו הזדמנות נהדרת להכיר משפחות נוספות ולהשתתף באירועים המתקיימים בערים הגדולות ובעיירות (בתקופת חג הפסחא חשוב מאד להזמין מקומות לינה מראש!).
ניו זילנד ואוסטרליה

מעוניינים בטיול לניו זילנד עם הילדים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניו זילנד ואוסטרליה

לטייל בעקבות שר הטבעות

היופי הבלתי נתפס של ניו זילנד הכה גלים בכל העולם, ולא סתם כל כך הרבה סרטי טבע והרפתקאות צולמו כאן באופן מלא או חלקי. בין הסרטים המובילים ניתן למצוא את: טרילוגיית שר הטבעות, טרילוגיית ההוביט, הסמוראי האחרון, נרניה, קינג קונג, אווטאר ומשימה בלתי אפשרית (6). 

משפחות אשר מגדירות עצמן כחובבות סרטים מושבעות, ובראשן מעריצי שר הטבעות, ישמחו לדעת כי אנו מציעים טיול קונספט ייחודי במינו בעקבות שר הטבעות. זהו ה-סרט איתו מזוהה ניו זילנד בשנים האחרונות וסביבו פותחה תעשיית טיולים ענפה בכל חלקי המדינה. בטיול שר הטבעות שלנו תוכלו לסייר באתרי הטבע בהם צולמו סצינות רבות מהסרט, כולל מטרילוגיית ההוביט ואף להשתתף בסדנאת פריטים ואפקטים מהסרט. 

העקרונות המלווים אותנו בכל תכנון טיול משפחתי בניו זילנד:

עקרון ראשון- התניידות ולינה: ההחלטה הראשונה שצריכה להתקבל היא לגביי דרך ההתניידות שלכם בטיול. משפחות מטיילות בניו זילנד יבחרו בד"כ ברכב שכור או בקראוון/מוטורהום. כלי התחבורה בו תבחרו לבצע את ישפיע המון בהמשך על קצב הטיול ואופי הטיול שלכם:

משמעות טיול באמצעות רכב שכור היא בד"כ לינה במוטלים או מלונות. טיול שכזה מתאים למשפחות הזקוקות למרחב האישי של כל אחד מבני המשפחה בסוף היום, למשפחות אשר זקוקות לרמת לינה טובה כדי לאגור כוחות לקראת היום הבא ולמשפחות המעוניינות בטיולי כוכב בהם אין צורך להחליף את מקום הלינה מדי יום. 

טיול בקראוון/מוטורהום מתאים בעיקר למשפחות שאינן מעוניינות להתעסק כלל בתהליך האריזה והפריקה של המזוודות במשך הטיול, למשפחות המעוניינות לחוש את הטבע גם בסוף היום ולמשפחות המעוניינות בטיול ספונטאני וגמיש, ללא התחייבויות מראש, כך שיוכלו יום אחד לנוח ויום אחר לטייל. בטיול קראוונים הבית אתכם לאורך כל הדרך.

בסופו של דבר לשתי דרכי ההתניידות יש את היתרונות והחסרונות שלהן, ולאחר תהליך האפיון האישי נדע להמליץ לכם על דרך ההתניידות המתאימה ביותר למשפחה שלכם. 

ניו זילנד ואוסטרליה
גשר

העקרונות המלווים אותנו בכל תכנון טיול משפחתי בניו זילנד:

עקרון שני- Keep Them Busy, לא לשעמם את הילדים: נכון שמטרת הטיול לניו זילנד היא לראות את הטבע המשובח, אך לא ניתן להתעלם מקיומם של המנהלים הקטנים שלכם ברכב. כדי שהטיול יעבור בשלום לכל הצדדים וכדי לשמור על ההרמוניה המשפחתית, נשלב בצורה מאוזנת עצירות, אטרקציות ופעילויות שיוקדשו לבוסים שלכם. למשל:

עצירות מעניינות באמצע הדרך-  למשל במסעדות ידידותיות לילדים ולתצפיות על בעלי חיים.

פעילויות-  השתתפות בפסטיבלים או באירועים, מסלולי הליכה המתאימים גם לכל המשפחה, ביקור במוזיאונים המתאימים לילדים והגעה לאתרי טבע שישאירו את הילדים עם פה פעור: כאלה הם הפארקים הגיאותרמיים של רוטורואה וטאופו, בהם הילדים ישתאו למראה הבריכות הצבעוניות והגייזרים המתפרצים.

אטרקציות- אם תשאלו את הילדים אחרי הטיול מה הם זוכרים ממנו, הם יספרו לכם בעיקר על האטרקציות. לשמחתנו הרבה ניתן לשלב אטרקציות להוצאת מרץ כגון פארקים אתגריים, מבוכים והחלקה על הקרח, אך בניו זילנד הכל בסופו של דבר מתחבר לטבע, והאטרקציות המהנות ביותר טמונות בו: שייט לצפייה בלוויתנים, טיולי ג'יפים, אומגה ושייט בנהר עם מי טורקיז, קיאקים עם דולפינים, ועוד ועוד..

העקרונות המלווים אותנו בכל תכנון טיול משפחתי בניו זילנד:

עקרון שלישי- טבע בהתאמה אישית: יכול להיות שבעבר הייתם בניו זילנד בטיול תרמילאים או בטיול זוגי והעפלתם לכל פסגה, ויכול להיות שטרם בקרתם בניו זילנד, אך שמעתם על מה כולם מדברים ואתם חולמים כבר שנים לטרוף את כל ה-Great Walks. אך זה הזמן לעצור הכל ולחשב מסלול מחדש. אתם נוסעים לניו זילנד עם ילדים, לא כל מה שמתאים לכם מתאים להם ולהפך. כמשפחה, חשוב מאד שכל מסלולי ההליכה, הטרקים ואתרי הטבע יהיו נגישים גם לילדים שלכם. בכל פארק לאומי ניתן למצוא לצד הטרקים הקשוחים גם מסלולי הליכה וטרקים פשוטים יותר ונוחים יותר המציעים נופים לא פחות משגעים- וזה כל הקסם של ניו זילנד!

שר הטבעות
אוטסרליה וניו זילנד

לסיכום הדברים

טיול משפחתי בניו זילנד הוא הזדמנות לחוות עולם אחר, כזה שרק מעטים זוכים לפגוש. ניתן לטייל כמשפחה במספר דרכים, ובמספר עונות בשנה- כולן נוחות וטובות, בתנאי שהתכנון נכון וקולע למטרה. מעוניינים ליצור לכם ולמשפחתכם זכרונות לכל החיים מהמדינה היפה בעולם? השאירו לנו פרטים– ואנחנו נדאג לכל השאר.

נגן וידאו

שאלות נפוצות

ניו זילנד היא יעד מיוחד במינו לטיול משפחתי. אם מתכננים נכון את הטיול לניו זילנד, הוא ישאר כחוויה משפחתית בלתי נשכחת.

ממש לא. אם אתם או הילדים לא מתחברים למסלולי ההליכה, תוכלו לוותר לגמריי, או לצאת למסלולים קצרים בלבד.

ניו זילנד נחשבת כאחת המדינות הבטוחות ביותר בעולם. בטיול משפחתי בניו זילנד לא תצטרכו לחשוש מכייסים, גנבים ופורצים.

מְעוּלֶה
מבוסס על 66 ביקורות
Gershon Inbar
Gershon Inbar
2023-03-10
שנים רבות חלמנו לנסוע לניו זילנד וזה התאפשר עם היציאה לפנסיה. אבל מהיכן מתחילים? חיפוש קצר ומצאנו את אביתר. כל כך הרבה המלצות לא יכולות להטעות. אז הפקדנו את התיכנון והליווי בידי אביתר מחברת No worries tours וטוב עשינו. היה לנו טיול נפלא, מותאם להעדפותינו ויכולותנו, מגוון מרתק מלמד ומהנה בליווי צמוד של אביתר בכל זמן ובכל ענין. תודה אביתר
ראובן דניאלי
ראובן דניאלי
2023-03-07
יצאנו לניו זילנד 2 זוגות 33 יום. התכנון המקדים היה למופת. במהלך הטיול קיבלנו עזרה ומענה כמעט בכל יום ובכל שעה . אביתר היה זמין וקשוב לכל הבקשות והשינויים. חילץ אותנו מבעיות בדרך . לסיכום: נפלא!! הכרות עם השטח לפרטי פרטים. יכולת אילתור שינויים נהדרת . תודה רבה
נח אהודה
נח אהודה
2023-03-04
אביתר בנה לנו, 2 זוגות טיול לניו זילנד לחודש ימים . התכנון היה בתאום מלא איתנו, ההשקעה וחוברת הנפלאה שקבילנו לקראת הטיול. ובזמן הטיול הזמינות של אביתר הייתה מעל המצופה בכל בעיה בקשה ,הזמינות הייתה בצורה מדימה למרות הפרש של 10 שעות בין ישראל לניו זילנד.בימים גשומים הכין לנו מסלולים חלופים, הרגשנו שאביתר נמצא אך ורק עבורנו. ממליץ בחום
אפרים בינדר
אפרים בינדר
2023-03-02
טיול שהיה חוויה לא רגילה. התכנון היה מעולה, מדוקדק עד לפרטים הקטנים ביותר. אביתר היה קשובה וזמין לאורך כל הטיול.
Avraham Segal
Avraham Segal
2023-03-01
אנחנו רוצים להודות לך על תכנון הטיול הנפלא שהיה לנו בניו זילנד. חזרנו עכשיו מלאי חוויות . אנחנו קוראים לזה טיול המאה. לא רק שתיכננת מולנו ברמת פירוט בלתי רגילה ודיון משותף, עד שהגענו לפורמט הסופי, אלא שגם במהלך הטיול, התייעצנו והתכתבנו בשעות לא שגרתיות, כאשר היה צורך בהתאמות בשל מזג אויר כזה או אחר . הספקנו המון וגילינו שיש עוד אתרים רבים שלא הגענו אליהם בשל הזמן הקצר 3 שבועות.... אנחנו כבר מדבר על לחזור לשם.... פגשנו במהלך הטיול ישראלים והמלצנו עליך.
מור פנחס
מור פנחס
2023-02-23
בן אדם שפיץ עולם סידר לי את הויזה בצורה מהירה ויסודית ופירט איתי את כל מה שהייתי צריך לדעת כיף שיש שירות כזה
סמדר טייף
סמדר טייף
2023-02-15
אביתר מקצועי מאוד, המון ניסיון וידע, תכנון הטיול בשיתוף איתנו ובעצם הטיול נתפר למידותינו.
Yossi Koren
Yossi Koren
2023-02-13
קשה למצוא מילים למה שאביתר הצליח לעשות. בגלל טעות בהכנת ויזה לאוסטרליה שעשינו כהכנה לטיול שלנו בניו זילנד, חברת התעופה לא הסכימה להעלות אותנו לטיסה. ביאושנו פנינו אליו בחצות הליל ותוך שעה נמצאה לנו חלופת טיסה אחרת דרך ארה״ב. כולל טיסת פנים. הוא לא הלך לישון עד הבוקר עד שידע שיצאנו לדרכנו. בלעדיו היינו עדיין בוכים בנתב״ג. אין כמו אביתר כיועץ וסוכן נסיעות.
Ofra Rido
Ofra Rido
2023-01-28
אביתר עובד עם הנשמה ואם זה לא מספיק , אז גם 24 שעות ביממה . הכל התחיל מפגישת זום שחשבתי שאני מוכנה ומאורגנת ורק צריכה טיפ אחד או שניים … מהר מאוד אביתר הבין את המטרות, הרצונות , לוחות הזמנים והכניס הכל לתוכנית שונה מקצה לקצה עם המלצות והכוונה לפרטי פרטים . 20 יום באוסטרליה שכמו שהוא הבטיח אכן קרה התאהבנו ובגדול אביתר סייע וליווה ואתעדעכן לאורך כל המסע . תמיד אומרים שרק שיש "הפתעות / תקלות " ניתן לבחון את השירות אותו מקבלים , אז ככה חווינו תקלה רפואית לא צפוייה ואביתר פשוט היה מדהים ליווה וסייע בכל השינויים הנדרשים בסבלנות ובסובלנות החזיר אותנו למסלול עם אין ספור חוויות והרפתקאות וזה משמעות של שירות מצויין עם כל המשתמע מכך . תודה ענקית אופרה ומוטי רידו
נדב גל
נדב גל
2023-01-18
תכנון טיול לאוסטרליה וניו זילנד זה לא פשוט ולוקח המון זמן. פגישה אחת עם אביתר שחוסכת שעות על המחשב שאפילו לא יסכמו את השעה וחצי פגישה שלנו. הכל טיפלנו אצל אביתר החל מטיסות במחירים מעולים, ויזות ותכנון מסלול. מענה ושירות מהיר ואיכותי בכל זמן נתון ! ממליץ לכולם!! תודה אביתר