טיול בנהיגה עצמית

ברוכים הבאים ל-No Worries Tours

ניו זילנד ואוסטרליה

טיול לאוסטרליה וניו זילנד

טיול לשתי המדינות שבקצה העולם, הוא לא עוד טיול. אופי הטיול בהן שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם לפני: הגיוון והשפע שהן מציעות הוא אין סופי ואף אתר אינו דומה לקודמו. מרגע לרגע התיאבון רק נפתח והשובע מסרב להגיע כשיש כל כך הרבה מה לראות ולעשות. טיול באוסטרליה וטיול בניו זילנד עוברים בין איזורים רבים ומתפרשים על שטחים גדולים, לעיתים גם תוך כדי שינויים ניכרים במזג האוויר ובתנאי הטופוגרפיה.

הדרך הטובה והמומלצת ביותר לראות ולמצות את הטיול שלכם בשתי המדינות הללו היא טיול בנהיגה עצמית. טיול בנהיגה עצמית מתבצע באמצעות רכב שכור ולינה במוטלים/מלונות או באמצעות קראוון/מוטורהום עם לינה בחניוני לילה (Holiday/Caravan Parks). בטיול מסוג זה אינכם מחוייבים לאף אחד- תוכלו לעצור היכן שרק תרצו וכמה פעמים שתרצו, תוכלו לבחור לקחת את הזמן באתרים אליהם תגיעו או דווקא לדלג עליהם במהירות אל היעד הבא. במילים אחרות, היתרון הגדול ביותר שיש לטיול בנהיגה עצמית הוא החופש לטייל.
בנוסף לכך, חשוב להזכיר שנהיגה ברכב שכור שומרת על הפרטיות שלכם במשך היום ומספקת נוחות ומהירות מקסימליות בהגעה ליעד שלכם. אתרי תיירות גדולים באוסטרליה ובניו זילנד אינם מכוסים היטב (או שכלל אינם מכוסים) על ידי תחבורה ציבורית, וגם אם כן, המקומות היפים והמרגשים ביותר לעיתים נמצאים עמוק בתוך הפארק הלאומי או שמורת הטבע כך שתצטרכו את החופש לנוע ולא להיות סגורים למסלול אחד.

מה חשוב לדעת על הטיולים שאנו מציעים למטייל העצמאי?

אוטסרליה וניו זילנד

מעוניינים בטיול בנהיגה עצמית באוסטרליה וניו זילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כביש

האם קשה לנהוג באוסטרליה ובניו זילנד?

למעט הנהיגה ההפוכה, הרבה יותר קל לנהוג באוסטרליה ובניו זילנד מאשר בישראל. לטעמנו כל אדם שנוהג בישראל, יוכל לנהוג גם כאן ללא בעיות. הנהגים המקומיים מכבדים מאד את חוקי הנהיגה, ואלו שחורגים אפילו במקצת, יתקלו בפיקוח ואכיפה נוקשים. משטרות ומצלמות מהירות פזורות בכל מקום כדי לוודא שכל הנהגים מצייתים לחוקי התנועה. כמו כן מערכת הכבישים מתוחזקת באופן שוטף ובשיא העונה ימי הטיול ארוכים במיוחד- השמש שוקעת בין השעות 20:00-21:00.

על אף שבטיול תצטרכו לנהוג לא מעט, תגלו מהר מאד שהנהיגה היא דווקא חוויה מרנינה: כל תכניות הטיול שלנו מתוכננות היטב וכוללות עצירות בדרך בתצפיות, בבתי קפה ובאתרים מיוחדים, וגם כשתהיו בדרכים תתקלו בנופים מדהימים שישאירו אתכם עירניים כל הזמן.

אם אתם עדיין מתלבטים, נשמח לקבוע עבורכם שיעור או מספרי שיעורי נהיגה מותאמים אישית לתיירים עם הגעתכם למדינת היעד, לפני שתעלו לראשונה על ההגה.

שלבי התכנון שלנו:

  • כל תכנון טיול מתחיל בפגישה אישית: נכיר אתכם ותכירו אותנו. בפגישה נשמע אודות אופי הטיול המבוקש מצידכם, תחומי העניין הרלוונטים לכם, העדפות, בקשות ואילוצים. מכאן נמשיך להמלצות על יעדים שיתאימו למה ששמענו מכם עד כה, ונסיים את הפגישה עם מסלול שלדי ראשוני ובו פירוט כללי אודות היעדים המתאימים לכם באוסטרליה וניו זילנד.
  • אם בחרתם במסלול המלא, תקבלו מאיתנו בנוסף חוברת טיול מפורטת ומלאה היורדת לרזולוציות הנמוכות ביותר: החוברת מתוכננת לפי ימים או על פי איזורים (למטיילים המעדיפים טיול ספונטני). בחוברת תמצאו הסברים מדויקים על כל אתר ואתר בו תעברו במהלך הטיול, לרבות כמה זמן להקדיש לכל מקום, פירוט הליכות, מרחקים ושעות הנסיעה, עלויות, המלצות למסעדות ואף תצלומי מפות מ-Google Maps לכל אחד מהמקטעים בטיול, ולו לקטן ביותר.
שבט
ניו זילנד ואוסטרליה

כיצד מתכננים טיול כזה?

  • הזמנת שירותי קרקע: כשחוברת הטיול שלכם תושלם, נעבור לשלב ההזמנות. תוכלו לבחור להשתמש בשירותי ההזמנות שלנו או להזמין לבד. נשמח לסייע לכם להזמין דרכנו את כל שירותי הקרקע במחירים הזולים ביותר בשוק וללא דמי טיפול מהספקים האמינים והטובים ביותר, יחד עם העובדה כי אנו מכירים את השטח ויודעים כבר מזמן מה המטיילים מעדיפים יותר ומה פחות.
  • שירות אישי ומקצועי ושירותי תמיכה וחירום 24/7: אנחנו הגב שלכם לאורך כל הדרך ועומדים לרשותכם בכל מקרה של שאלה או בקשה- ואנחנו מתכוונים לכך! צלצלו אלינו או שלחו הודעה, ומיד תקבלו מענה חמים ונעים: לפני היציאה לטיול, בעת הטיול ולאחר שחזרתם לארץ.