השכרת רכב באוסטרליה- המדריך המלא של נו ווריז טורס

השכרת רכב באוסטרליה- המדריך המלא של נו ווריז טורס

השכרת רכב באוסטרליה

טיול באמצעות רכב שכור הוא הדרך הטובה ביותר לחקור את אוסטרליה ולגלות אותה לעומק. במיוחד בשבילכם, הכנו מדריך עם כל הפרטים שחשוב לדעת לפני השכרת רכב באוסטרליה.

השכרת רכב באוסטרליה

מאיזה גיל ניתן לשכור רכב באוסטרליה?

רוב חברות ההשכרה מאפשרות לנהגים בגיל 21 ומעלה להשתמש בשירותיהן. חלק מחברות השכרת הרכב באוסטרליה עשויות לחייב נהגים צעירים בגילאים 21-25 בתשלום נוסף של דמי נהג צעיר. רכבי יוקרה זמינים להשכרה לנהגים מגיל 26 ומעלה בכפוף למסירת פרטי שני כרטיסי אשראי לצרכי בטחון.

יש חשיבות מכרעת לסוג הרכב שתבחרו

אם בדרך כלל אנו בוחרים את הרכב השכור שלנו בטיולים בחו"ל לפי היצרן ולפי גודלו של הרכב, באוסטרליה תצטרכו לבחון גם את מסלול הטיול שלכם לפי שתקבלו החלטה על הרכב המתאים. למשל: אם אתם מתכוונים לטייל בחוף המזרחי של אוסטרליה, סביר להניח ש-99% מהזמן תסעו בכבישים סלולים ונוחים, ובחירת הרכב השכור שלכם תהיה קלה יותר. אך אם תחליטו לטייל בחוף המערבי, באאוטבק, או בטריטוריה הצפונית, יתכן שמסלול הטיול שלכם יכלול נסיעות גם בכבישי עפר או בכבישים משובשים, ולכן במקרים אלו לא כל רכב יתאים. אם אתם עומדים להגיע לחלק מהאיזורים האלו של היבשת, כדאי לבדוק היטב היכן הכבישים אינם סלולים, מה מצבם, ואילו רכבים נדרשים.

תהיו מוכנים למספר השכרות רכב במשך הטיול באוסטרליה

מאחר ואוסטרליה היא יבשת, היא מתפרשת על שטחים עצומים, שספק אם נוכל לעבור בכולם גם ב-5 טיולים. לכן, כדי להגיע ממקום למקום, מטיילים נעזרים לא פעם בטיסות פנים. כשכל טיסה מובילה את המטיילים ליעד טיול אחר, אין מנוס מלשכור מספר רכבים בזמן הטיול שלכם.

אל תחסכו על השכרת הרכב באוסטרליה

באוסטרליה פועלות לא מעט חברות השכרות רכב, קטנות וגדולות, מקומיות ובינלאומיות. אחת ההמלצות הטובות ביותר שלנו היא לשכור רכב באמצעות חברה מוכרת ובינלאומית, גם אם מחיריה יקרים יותר מחברות מקומיות. כשאתם שוכרים רכב מחברה בינלאומית אתם יודעים שהרכבים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, שהם נבדקים ומטופלים על בסיס קבוע ושיש לכם גב במקרה של תאונה, תקלה או חיוב בלתי ידוע. תוכלו להמשיך לטפל בכל ענייני הרכב גם מהארץ. ישנן לא מעט חברות השכרת רכב מקומיות וטובות, אך הבעיה בנושא זה היא עם החברות הפחות טובות. ולכן, אם אינכם מכירים את החברות המקומיות מנסיון אישי של בני משפחה או חברים קרובים, העדיפו להשתמש בשירותי חברות ההשכרה הבינלאומיות.

מעוניינים בהשכרת רכב באוסטרליה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סוגי ביטוחים

ביטוח בסיסי (לא מומלץ!!) מגיע בכל השכרת רכב בחברה שמכבדת את עצמה. הביטוח הבסיסי למעשה כולל השתתפות עצמית שנעה בין 3500$-2000$ אוסטרליים, בהתאם לחברת ההשכרה.

ביטוח החזר השתתפות עצמית (אופציית ביניים למי שרוצה לחסוך מעט בביטוח)- ביטוח החזר השתתפות עצמית נעשה באמצעות חברת צד ג' ולא באמצעות חברת ההשכרה. מבחינת חברת ההשכרה, תהיו מבוטחים בביטוח בסיסי בלבד, ולכן במקרה של תאונה או נזק לרכב, תצטרכו לשלם לחברת ההשכרה את סכום ההשתתפות העצמית שנקבע בביטוח הבסיסי. לאחר שתשלמו, תשמרו את הקבלות, את דו"ח התאונה ואת צילומי התאונה, ותגישו תביעה לבקשת החזר כספי לחברה החיצונית שביטחה אתכם.

יתרונות לביטוח זה: כיסוי מקיף במחיר זול יותר, לעיתים משמעותית מביטוח ביטול השתתפות עצמית. לפעמים ניתן גם לבטח דרך חברת ביטוח בארץ בשפה העברית.

חסרונות לביטוח זה: תצטרכו קודם כל לשלם ורק בהמשך תקבלו כסף בחזרה. כדי להיות עם ראש שקט, יש לבחור חברה אמינה שאכן תעמוד בהתחייבויותיה ותשלם עבור התביעה ולא תסתייג מהנזק לרכב. חלק מחברות השכרת הרכב מחליטות לבטל את השכרת הרכב ואינן מסכימות למטייל להמשיך בדרכו עם הרכב, אם התאונה נעשתה באשמתו והוא לא היה מבוטח על ידי החברה בביטוח ביטול השתתפות עצמית.

ביטוח ביטול השתתפות עצמית (האופצייה הטובה והמומלצת ביותר)- במקרה של תאונה או נזק לרכב, אתם מבוטחים ולא תצטרכו לשלם בגין מה שקרה. יש למלא דו"ח תאונה ולצלם תמונות בכל מקרה.

בדקו את הפרטים הקטנים

חלק מחברות השכרת הרכב מציינות בהצעת המחיר מספר הגבלות או תנאים להשכרה. למשל: תוספות בגין החזרת רכב במיקום אחר, תנאי שינוי וביטול והגבלת קילומטראז'. חשוב מאד לבחור בחברת השכרה שאינה מגבילה אתכם בקילומטרים, ומאפשרת לכם לבטל את השכרת הרכב עד מספר ימים לפני יום האיסוף.

5 דברים נוספים שחשוב לדעת על השכרת רכב באוסטרליה

אין צורך ברכבים בעיר הגדולה- בערים הגדולות של אוסטרליה קשה מאד למצוא מקומות חנייה פנויים. החניונים יקרים מאד והתחבורה הציבורית נהדרת. אספו את הרכב רק בצאתכם מהעיר.

באוסטרליה נוהגים ברכבים אוטומטיים- אחד הפלוסים הגדולים ביותר לנהגים- ממש כמו בישראל. דבר שהופך את הנהיגה לקלה, פשוטה ונוחה.

אם אתם מתכוונים לטייל עם רכב באיים, בדקו מול חברת ההשכרה האם הם מאשרים את העברת הרכב לאיים השונים בהם תרצו לטייל- חברות השכרת הרכב באוסטרליה אינן מאפשרות לטייל עם הרכב השכור בכל האיים, בד"כ באיים בהם מערכת הכבישים בהם אינה טובה מספיק או אינה קיימת בכלל, כדוגמאת האי פרייזר איילנדבמקרה שכזה תצטרכו לשכור רכב ייעודי במקום, או לקבל את אישורה של חברת ההשכרה בכתב (בפרייזר איילנד בכל מקרה תצטרכו לשכור רכב ייעודי).

המנעו מלנהוג מחוץ לעיר בלילה- באוסטרליה קיימת סכנה אמיתית לפגיעות של גוף ורכב בעת נהיגה מחוץ לעיר בלילה. חיות בר קופצות לאורות הפנסים ומפגש כזה עלול להסתיים באסון. יתרה מכך, חברות השכרה רבות אינן מכסות פגיעות של רכב עם בעלי חיים!

צייתו לכללי הנהיגה- המשטרה האוסטרלית אוכפת את חוקי הנהיגה בצורה חסרת פשרות במספר אמצעים: שוטרים הפרושים בכבישים, בדיקות אלכוהול, מצלמות מהירות, מצלמות אור אדום וראדרים. חריגה ולו הקטנה ביותר מחוקי הנהיגה באוסטרליה, עלולה להסתיים בקנסות כבדים ביותר של מאות ואלפי דולרים.

רכב שכור באוסטרליה

נהיגה בעיר סידני אין צורך לנהוג ברחבי הערים, אלא להשתמש במערך התחבורה הציבורית היעיל.

למה כדאי להזמין השכרת רכב באוסטרליה עם נו ווריז טורס?

אנו עובדים עם חברות ההשכרה הטובות ביותר באוסטרליה.

השירות שלנו ניתן בשפה העברית לאורך כל הדרך. מלבד חברת השכרת הרכב, אנו מספקים שירותי חירום משלנו 24/7 כך שנוכל לסייע לכם במקרה של תאונה או נזק לרכב (חלילה).

אנו מספקים ייעוץ והכוונה ללא תשלום לכל המטיילים שלנו בנוגע לבחירת סוג הרכב, שעות ההשכרה ותחנות ההשכרה.

אנו מספקים לכל המטיילים שלנו חוברת מקיפה בנושא נהיגה באוסטרליה. החוברת כוללת הסבר על כללי הנהיגה והחניה.

אנו מציעים ביטוחי ביטול השתתפות עצמית לכל הרכבים.

המחירים שלנו אטרקטיבים ומשתלמים!

יש לנו שירות לקוחות שיסייע בכל שאלה ובקשה לפני ההשכרה, בעת ההשכרה ובתום ההשכרה, כולל בדיקת חיובים מול חברת ההשכרה במידה וקבלתם חיוב שאינכם מזהים בכרטיס האשראי.

להזמנת רכב שכור באוסטרליה לחצו כאן.

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!