טיול עצמאי ללא נהיגה

ברוכים הבאים ל-No Worries Tours

ניו זילנד ואוסטרליה

לראשונה בישראל- טיול עצמאי ללא נהיגה!

מעוניינים לטייל באוסטרליה וניו זילנד אך חוששים מנהיגה בצד השני של הכביש?

אנו נבנה לכם תכנית מותאמת אישית בדיוק כפי שאנו בונים למטיילים עם רכב שכור, ונדאג לחלוקה נכונה של ימים ויעדים. נתכנן את המעברים הנוחים ביותר בין היעדים במידת הצורך (טיסות פנים/שאטלים/מוניות) ונוודא שלא תפספסו שום דבר בתכנית. לכל אתרי הטבע ולאטרקציות שבמסלול תצאו בטיולים קבוצתיים או פרטיים.

מהיום טיול ללא נהיגה הוא ממש לא מכשול!

מהם היתרונות של טיול עצמאי ללא נהיגה באוסטרליה וניו זילנד?

ניו זילנד ואוסטרליה
אוסטרליה וניו זילנד

האם טיול עצמאי ללא נהיגה יקר יותר מטיול בנהיגה עצמית?

בעוד שהשכרת רכב עולה בין כמה עשרות דולרים ועד מאה דולר ליום לכל יושבי הרכב+הוצאות דלק, טיול מודרך בקבוצה לרוב עולה כמה עשרות דולרים לאדם ויכול להגיע גם ל- 200$-150$ לאדם.

על מנת שעלויות הטיול שלכם לא יהיו מוגזמות, אנו דואגים לשלב טיולי יום מודרכים רק היכן שחשוב וצריך, ובמקומות בהם הדבר אפשרי- נעדיף שתגיעו בתחבורה ציבורית ותטיילו בעצמכם.

כיצד מתכננים טיול כזה?

  • כל תכנון טיול מתחיל בפגישה אישית: נכיר אתכם ותכירו אותנו. בפגישה נשמע אודות אופי הטיול המבוקש מצידכם, תחומי העניין הרלוונטים לכם, העדפות, בקשות ואילוצים. מכאן נמשיך להמלצות על יעדים שיתאימו למה ששמענו מכם עד כה, ונסיים את הפגישה עם מסלול שלדי ראשוני ובו פירוט כללי אודות היעדים המתאימים לכם באוסטרליה וניו זילנד.
  • לאחר הפגישה תקבלו חוברת טיול מפורטת ומלאה היורדת לרזולוציות הנמוכות ביותר: החוברת מתוכננת לפי ימים. יופיעו בה פרטי הטיולים המודרכים שלכם, לרבות שעת איסוף מהמלון, שעת הסיום והסברים מדויקים על כל אתר ואתר בו תעברו במהלך הטיול.
    כמו כן בחוברת יופיעו מסלולי טיול מפורטים לימים בהם תטיילו ללא הדרכה. מסלולי הטיול שלכם כוללים הסברים לגביי דרכיי ההתניידות במשך היום ומידע אודות ההליכות, המרחקים, העלויות, והעצירות שבדרך.
    בנוסף לכל אלה, תקבלו מאיתנו תצלומי מפות מ-Google Maps לכל אחד מהמקטעים בטיול, ולו לקטן ביותר.
אוסטרליה וניו זילנד
רכבת

כיצד מתכננים טיול כזה?

  • הזמנת שירותי קרקע: כשחוברת הטיול שלכם תושלם, נעבור לשלב ההזמנות. במסגרת טיול עצמאי ללא נהיגה, נדאג להזמין לכם את שירותי הקרקע הנדרשים במחירים המשתלמים ביותר בשוק וללא דמי טיפול מהספקים האמינים והטובים ביותר.
  • שירות אישי ומקצועי בד בבד עם שירות תמיכה וחירום 24/7 : אנחנו הגב שלכם לאורך כל הדרך ועומדים לרשותכם בכל מקרה של שאלה או בקשה- ואנחנו מתכוונים לכך! צלצלו אלינו או שלחו הודעה, ומיד תקבלו מענה חמים ונעים: לפני היציאה לטיול, בעת הטיול ולאחר שחזרתם לארץ.