טיסות לניו זילנד

טיסות לניו זילנד

טיסות לניו זילנד – הקדמה

הזמנת טיסות לניו זילנד היא שלב מרגש ומשמעותי בתהליך תכנון הטיול שלכם למדינת האיים שבקצה העולם. הכנו עבורכם את המדריך הבלעדי של נו ווריז טורס עם כל מה שצריך לדעת על טיסות לניו זילנד. במדריך הבלעדי שלנו תמצאו מידע אודות:

  1. משך ועלות כרטיס טיסה לניו זילנד
  2. מסלולי טיסה ועצירות ביניים בדרך אל ומניו זילנד.
  3. דרכי הזמנת כרטיסי הטיסה לניו זילנד.
  4. טיפים שכדאי לדעת רגע לפני שמזמינים טיסות לניו זילנד.
  5. מידע על טיסות פנים בניו זילנד.
  6. למה כדאי להזמין איתנו טיסות לניו זילנד

 

השורה התחתונה כבר בהתחלה

כיום אין טיסות ישירות מישראל לניו זילנד. הדרך המהירה ביותר להגיע למדינה היא באמצעות טיסה עם קונקשן אחד במזרח (לרוב), אך ישנן גם אין סוף טיסות המשלבות עצירה בשניים או בשלושה יעדים בדרך. זמן טיסה ממוצע מישראל לאוקלנד או לקרייסטצ'רץ' נע בין 19-24 שעות, בהתאם ליעד/י הביניים שתבחרו. עלות ממוצעת של כרטיס טיסה לניו זילנד נעה בין 1800$-1300$ (אמריקאי) לאדם במחלקת תיירים.

מאות מטיילים טסים איתנו מדי שנה לניו זילנד- כשאתם מזמינים איתנו כרטיס טיסה לניו זילנד, אתם נהנים ממחיר אטרקטיבי, מהמלצות חשובות של מומחים ליעד, משקט נפשי ומעזרה 24/7 בכל שאלה ובקשה. לחצו כאן כדי ליצור איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ועזרה בתכנון מסלול הטיסה והשהייה שלכם בניו זילנד.

עצירות ביניים נפוצות בטיסות לניו זילנד

שימו לב: החל משנת 2022 מטיילים יכולים לטוס מישראל לניו זילנד דרך איחוד האמירויות, ולקצר את מסלול הטיסה בכ-3-4 שעות!

נכון לתחילת 2022: תוכלו לבחור בלא מעט ערים ויבשות כיעד ביניים במסע האווירי שלכם לניו זילנד, אך מקובל לעשות את העצירה המרכזית דרך אחד מיעדי המזרח הרחוק.

יעדי ביניים פופולאריים למי שרוצה לטוס עם קונקשן אחד בלבד לניו זילנד- דובאי, סיאול והונג קונג. מתאים למי שרוצה לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר. עם זאת, ניתן להגיע לניו זילנד גם דרך ארה"ב (בתנאי שיש לכם ויזה)! כדאי לדעת שסיאול הפכה לאחרונה ליעד ביניים פופולארי עבור הטסים לניו זילנד בזכות המחירים האטרקטיביים של Korean Air ובנוסף הודות להצעה המשתלמת של חברת התעופה: נוסעים שינתחו לעצירה ארוכה בשעות הערב/הלילה, עד גבול של 24 שעות, יזכו לחדר במלון 5 כוכבים בקרבת שדה התעופה על חשבון קוריאן אייר. גם חברת התעופה Emirates מאיחוד האמירויות, הלכה בעקבותיה של קוריאן אייר וכיום מספקת למטיילים אפשרות ללינה על חשבונה בשדה התעופה של דובאי בהתאם לעמידה בתנאים, בדרך ליעדים כגון ניו זילנד ואוסטרליה.

יעדי ביניים פופולאריים למי שרוצה לשלב מספר עצירות בדרך לניו זילנד- איסטנבול כקונקשן ראשון, וסינגפור, הונג קונג וטוקיו כקונקשן שני. מתאים מאד למי שיש לו קצת יותר זמן לטיול, או למי שמוכן להפסיד מספר ימים, אך להרוויח יעד מרתק נוסף על הדרך. עצירה בסינגפור למספר לילות היא דרך מעולה לנופש ולהרגעות לפני/אחרי הטיול הארוך בפסיפיק, וטוקיו היא יעד תרבותי מרתק בפני עצמו שתוכלו להשאר בו אפילו לשבוע שלם.

יעדי נחיתה בניו זילנד

הערים אוקלנד וקרייסטצ'רץ' מקבלות כמעט את כל הטיסות הבינלאומיות הנוחתות בניו זילנד. שימו לב שעל אף שוולינגטון הינה עיר הבירה של ניו זילנד, היא כמעט ולא קולטת טיסות בינלאומיות. גם אם יש לכם את האפשרות, מומלץ שלא לנחות בה מכיוון שאינה ממוקמת טוב כיעד לפתיחת טיול.

 

למה כדאי להזמין טיסות לניו זילנד דרך סוכן נסיעות

הקידמה הטכנולוגית הפכה את הזמנת שירותי התיירות דרך האינטרנט לדבר שבשגרה בזכות המהירות, הנוחות והמחירים המשתלמים. מאידך, ישנם נוסעים שעדיין אינם מוותרים על שירותם של סוכני הנסיעות, באופן מלא או חלקי. הזמנת כרטיסים באנטרנט היא אכן פשוטה כשטסים ליעדים מוכרים וקרובים, אך כשאתם טסים עד לניו זילנד, לא בטוח שתרצו לסכן את כספכם היקר בהזמנת כרטיס "ללא אמא ואבא".

סוכן נסיעות מעניק שירות אישי- שכולל הסבר מלא על תנאי הכרטיס. באינטרנט פרטי כרטיס הטיסה הם לרוב כלליים ולא מפרטים את כל התנאים וההגבלות. באנטרנט קשה להבין את תנאי השינוי והביטול, לא ברור האם הושבה כלולה במחיר והאם יש שירותים נסתרים שנחסכים מכם כחלק מהמחיר המצוין של הכרטיס.

זמינות בטיול- אם תרצו להאריך/לקצר את השהייה שלכם, או תרצו לעשות שינוי כלשהו בכרטיסי הטיסה שלכם בזמן שתהיו בניו זילנד, ובכלל בכל בעיה שתהיה לכם מרחוק, יהיה לכם קל יותר להשיג את סוכן הנסיעות האישי שעומד לרשותכם לעומת החברה האנטרנטית או חברת התעופה בעצמה ממנה הזמנתם את כרטיסי הטיסה. חשוב להדגיש, כי בעינינו הזמנה מסוכנות נסיעות גדולה שוות ערך להזמנה מהאנטרנט, כי גם לסוכנויות הגדולות יהיה קשה להציע לכם זמינות גבוהה בזמן הטיול. על כן, הכוונה בסעיף זה היא לשירות של סוכן נסיעות אישי בלבד.

אם תזמינו כרטיסי טיסה לניו זילנד דרך סוכן נסיעות המכיר את המדינה תוכלו לקבל ייעוץ וסיוע בסידור מסלול הטיול שלכם בניו זילנד- חשוב לזכור שניו זילנד איננה מדינה עם רצף יבשתי: היא מחולקת לשני איים מרכזיים, ועל כן קיימות מספר אפשרויות לבניית מסלול הטיול שלכם וסידור המעברים ממקום למקום. כמו כן, סוכן הנסיעות יוכל לסייע בבחירת הקונקשנים. בהזמנה באנטרנט, תצטרכו להחליט לבד על יעדי הנחיתה וההמראה, על זמני הטיסות ולקבל את הקונקשנים כפי שהם מובנים כבר בכרטיס. אנו מציעים שירותי בניית מסלולי טיול לניו זילנד בהתאמה אישית, כולל עזרה עם הזמנת הטיסות המתאימות ביותר עבורכם.

סוכן נסיעות מקומי מחוייב לחוק הגנת הצרכן- כשנוסעים כה רחוק, ומשלמים בהתאם, חשוב לדעת שכל החוקים להם אתם זכאים על הנייר כצרכנים, באמת עומדים לזכותכם גם בפועל. אתרי אנטרנט רבים אינם כפופים לחוק הגנת הצרכן, מכיוון שמקום מושבם נמצא בחו"ל. אחרים יושבים בארץ וינסו להערים עליכם קשיים כדי לבטל את הכרטיס בהצלחה. לטעמנו מדובר באחת הנקודות החשובות והרגישות ביותר שיש להביא בחשבון לפני רכישת כרטיסי טיסה לניו זילנד. אם אתם מטיילים פנסיונרים, חוק הגנת הצרכן מדבר אליכם כפליים. אתם נהנים מזכויות מורחבות שתאפשרנה לכם לבטל את הכרטיס בתוך 4 חודשים מיום רכישתו, ובלבד שלא נותרו 7 ימי עסקים לפני הנסיעה. שוב, בתנאי שהזמנתם דרך סוכן נסיעות ישראלי שכפוף לחוק. כדאי לוודא מול הסוכן ולהעלות את נושא חוק הגנת הצרכן בטרם רכישת הכרטיסים.

באנטרנט מוצעות יותר קומבינציות של כרטיסי טיסה מאשר האפשרויות שסוכן הנסיעות ימקד אתכם בהן. הן מבחינת זמני הקונקשן והן מבחינת תחנות הביניים שלכם. שפע הקומבינציות ליעד לא מוכר עלול להתגלות כחסרון. למשל, עצירת ביניים במדינה שדורשת ויזה מבלי שידעתם על כך, חברות תעופה לא מוכרות שאינן מומלצות והארכת מסלול הטיסה ללא סיבה מוצדקת.

סוכן הנסיעות מעודכן בהגבלות הקורונה- נראה שוירוס הקורונה אינו צפוי לעזוב אותנו בשנה-שנתיים הקרובות, גם אם הוא במגמת דעיכה, וגבולות ברחבי העולם נפתחו. הדרישות וההגבלות של כל מדינה משתנות ללא הרף וקשה מאד לעקוב אחרי הדרישות של כל מדינה: בדיקות, טפסים, הצגת תעודות והנחיות נוספות. כשאתם טסים לניו זילנד, עליכם לעקוב אחרי הדרישות של ישראל, של המדינה שמהווה עבורכם תחנת ביניים ושל ניו זילנד, המהווה יעד סופי. כשאתם מזמינים טיסות באנטרנט, אין סיכוי שמישהו יעדכן אתכם מה קורה בשטח. כשאתם מזמינים דרך סוכן, ובפרט דרך מומחים ליעד תהיו רגועים שתקבלו את כל המידע הרלוונטי והעדכני לפני הטיסה.

מעוניינים בטיסה לניו זילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

6 דברים שחשוב לדעת על טיסות לניו זילנד

אשרת כניסה לניו זילנד- התקנות חדשות של משרד הפנים הניו זילנדי מחייבות את כל הבאים לניו זילנד (למעט אזרחי המדינה ואזרחים אוסטרלים) להנפיק מראש ויזה לניו זילנד. תהליך הוצאת האשרה קל למדי ואורך מספר דקות בלבד, ולכן חשוב להיות מודעים אליו, כדי שלא לקבל סירוב עם הנחיתה במדינה.

מומלץ להזמין כרטיסי טיסה לניו זילנד כמה חודשים טובים לפני מועד הנסיעה- על אף שעשרות טיסות בינלאומיות ממריאות ונוחתות בניו זילנד מדי יום, זכרו כי ניתן לנחות רק בשתי ערים מרכזיות, ולעיתים יש צורך לשריין גם טיסת המשך ליעד ממנו תרצו להתחיל את הטיול. כדי שכל הטיסות לאורך כל המסלול שלכם יהיו זמינות ולא תתקלו בהפתעות בהמשך, מומלץ לשריין כרטיסי טיסה בין 4-7 חודשים מראש.

שקלו לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקה גבוהה יותר- גם אם חוויתם כבר טיסות לארצות הברית, טיסות לניו זילנד שוות באורכן לביצוע הקו תל אביב-ניו יורק וניו-יורק תל אביב ברציפות.

שימו לב לקונקשן שלכם- לא מעט סוכני נסיעות ואתרי אנטרנט מציעים קונקשן של שעה וחצי או שעתיים בין הטיסות. שדות ההתעופה שבמזרח הרחוק או שדות התעופה שבאירופה, מהם תמשיכו למזרח, הם שדות תעופה גדולים ומבלבלים, והזמן עשוי שלא להספיק לכם, בטח ובטח אם טיסתכם מהארץ התעכבה, אפילו קצת. תהיו בטוחים שאם תפספסו את הקונקשן, חברת התעופה לא תתן לכם כל כך מהר טיסת המשך חדשה על חשבונה, ולכן אנו ממליצים על לפחות 3 שעות של קונקשן בין הטיסות, ואם ניתן יותר, עדיף!

נסו ליהנות מעצירת הביניים- אחת ההצעות הטובות ביותר להקל על המסע הארוך לניו זילנד ובחזרה לארץ, היא לעצור בדרך למספר ימים ביעד הביניים, במקום לעצור לקונקשן קצר. בין אם מדובר בסינגפור, הונג קונג, סיאול, בנגקוק, טוקיו, או כל יעד אחר- עצירה של 2-3 לילות יכולה רק לעזור לכם! עוצרים רק למספר שעות? אין בעיה, מומלץ לבדוק האם בשדה התעופה שלכם קיים מלון או לאונג' ייעודיים להתרעננות לפני הטיסה הבאה. מנסיון המטיילים שלנו שבחרו שלא לעצור לשהייה ממושכת ביעד הביניים, הזמנת חדר מלון בשדה התעופה או הזמנת מקום בטרקלין לצורך התרעננות הקלו מאד על הדרך לניו זילנד והפכו את טיסת ההמשך הארוכה לנעימה יותר: תוכלו להתקלח ולהחליף בגדים, לעצום עיניים ולהתרווח במיטה או כורסה טובה, ליהנות מפרטיות וכמובן לאכול ארוחה איכותית.

אוסטרליה כעצירת ביניים בדרך לניו זילנד- שימו לב שניתן להזמין טיסות לניו זילנד העוצרות גם באוסטרליה (כעצירה שנייה לפחות או שלישית). כל נחיתה באוסטרליה מחייבת ויזה (ויזת תייר או ויזת מעבר), גם אם אינכם מתכוונים לשהות בה, וכוונתכם היא להמשיך הלאה לניו זילנד. כדי להמנע מעלויות וטרחה רבה בהוצאת ויזה לאוסטרליה (אלא אם כוונתכם לטייל בה על הדרך), המנעו מלרכוש כרטיסי טיסה העוצרים ביבשת האדומה.

טיסות פנים בניו זילנד

בניו זילנד קיימים לא מעט קווי תעופה פנים ארציים. טיסות הפנים בתוך ניו זילנד הן דרך התניידות מצוינת למי שמגיע לטיול קצר במדינה, של עד חודש. בעזרתן תוכלו להגיע ליעדכם ללא עיכובים מיותרים ונסיעות ארוכות. כדאי מאד להשתמש בטיסות הפנים במיוחד כדי לעבור בין האי הצפוני לאי הדרומי (ולהפך) ובסיום טיול, כשרוצים לשוב לעיר הגדולה, לקראת ההמראה הביתה. שני האיים מרושתיים בצורה דיי מרשימה ופרושים בהם לא מעט שדות תעופה קטנים, במיוחד בערים התיירותיות וסביבתן.

חברת התעופה הלאומית, Air New Zealand מפעילה את רוב טיסות הפנים במדינה. מלבדה, גם חברת הלואו קוסט ג'ט סטאר מפעילה טיסות בין קווים שונים, אך בתדירות נמוכה יותר. מחירי טיסות הפנים במדינה נעים בין 200$-90$ NZD לאדם.

הזמנת כרטיסי טיסה לניו זילנד עם נו ווריז טורס

רוצים לתכנן את הטיול איתנו, או לתכנן בעצמכם ורק להיעזר בנו כדי להזמין את הטיסות? אין שום בעיה! כשאתם מזמינים טיסות לניו זילנד עם נו ווריז טורס, אתם יכולים להרגיש בטוחים שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים: נמליץ לכם על מסלול הטיסה המתאים ביותר עבורכם, נציע לכם את הטיסות במחירים אטרקטיביים, נסייע לכם בתכנון השהייה ביעד הביניים במידת הצורך, ניידע אתכם בהנחיות הקורונה המעודכנות בכל מדינה בדרך, והכי חשוב, נעניק לכם יחס אישי ללא פשרות ומענה לכל שאלה או בקשה, גם לאחר ההזמנה, בשונה מכל השאר!

כל המטיילים שלנו מקבלים סיוע מלא וליווי בהזמנת כרטיסי הטיסה לניו זילנד ללא דמי טיפול.

לפרטים נוספים אודות תכנון מסלולי טיול בניו זילנד לחצו כאן.

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני כ- 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!