אוסטרליה עם ילדים

ברוכים הבאים ל-No Worries Tours

ניו זילנד ואוסטרליה

אוסטרליה היא אחד היעדים המוצלחים והידידותיים ביותר בעולם לטיול עם ילדים: אתרי תיירות אטרקטיביים למשפחות, מגוון רחב של נופים משתנים, בעלי חיים שצצים מכל פינה ואפשרות לטיול 365 ימים בשנה- נראה כאילו אוסטרליה היא יבשת שנוצרה במיוחד למשפחות.

FUN-FUN-FUN

מה המטרה העיקרית בטיול משפחתי? לבלות וליהנות, בדיוק כמו שהאוסטרלים אוהבים! באמצע השבוע בשעות אחה"צ תוכלו לראות את המבוגרים חוזרים מעבודתם הביתה ויוצאים עם הילדים לבילוי בחופי הים. בסופי השבוע, אתרי הטבע מתמלאים במשפחות שיוצאות לטיולים. ובין לבין חיים מאירוע לפסטיבל: משחקי ה-Footy, שווקי סוף השבוע, ערב השנה החדשה, סרטים על המים והרשימה עוד ארוכה.. לכם נשאר רק להגיע ולהצטרף לחגיגה.

טיול משפחתי באוסטרליה מתאים לכל חודש בשנה!

מאחר שאוסטרליה היא גם יבשת, מזג האוויר בה אינו אחיד: ישנם 3 איזורי אקלים עיקריים ביבשת: אקלים טרופי, אקלים ממוזג ואקלים צחיח. ריבוי איזורי האקלים מוביל לכך שבכל רגע נתון ישנם איזורים נוחים יותר לטיול ואיזורים נוחים פחות. בשורה התחתונה- תמיד ניתן לטייל כאן! משפחות רבות "מוגבלות" לטיולים רק בחופשות החגים ובחופש הגדול. במקרה של אוסטרליה, אתם ממש לא מוגבלים!

בחודשים אפריל (פסח), ספטמבר ואוקטובר (חגי תשרי) כל היבשת מתאימה לטיול- חודשים אלו הם עונות מעבר בכל חלקי היבשת ונחשבים כהזדמנות מעולה לטייל ולטעום קצת מכל מקום- הזדמנות שאינה קיימת אפילו בשיא העונה.

חודשים יולי-ספטמבר (החופש הגדול וחגי תשרי) הם חודשים טובים לטיול ב"צפון הטרופי של אוסטרליה"- זהו אחד היעדים המומלצים ביותר ביבשת לטיול עם ילדים. נמצאת בו שונית האלמוגים הגדולה ביותר בעולם המציעה אפשרויות בילוי רבות במים, כגון שחייה, שנירקולים וצלילות. לצד השונית משתרעים יערות גשם קדומים מרהיבים ביופיים בהם חבויים בעלי חיים נדירים, מפלים קסומים זורמים וחופים בתוליים. אם אתם יכולים לצאת לטיול עם הילדים רק בתקופת החופש הגדול, זוהי הזדמנות קלאסית ליהנות מאחד האיזורים היפים ביותר ביבשת!
קנגורו
חוף הים

יבשת בתפירה משפחתית

  • ים, ים, המקום המושלם- אומרים שאם אדם יבקר כל יום בחוף אחד באוסטרליה, יקחו לו 27 שנים כדי לראות את כולם. חופשה משפחתית אמיתית באוסטרליה חייבת לכלול בילוי בחופי הים ובמפרצים. בין החופים הפופולאריים ביותר ניתן למצוא את חוף Bondi Beach שבסידני, חוף Whitehaven Beach שנמצא בצפון אוסטרליה וידוע כאחד מעשרת החופים היפים בעולם ו- Hyams Beach שנמצא בדרום החוף המזרחי. לכל הטוב הזה מצטרפת ה- Great Barrier Reef, שונית המחסום הגדולה, שהיא גם שונית האלמוגים הגדולה ביותר בעולם. עשרות הפלגות יוצאות מדי יום לטיולים בשונית וכוללות קפיצה למים, שנירקולים וצלילות.
  • מבחינת לינה- יעדים מרכזיים רבים מציעים לינה במלונות משפחתיים הכוללים חדרים גדולים ומרווחים, בריכת ילדים, פעילויות ואטרקציות. מעל כולם ניתן למנות את איזור ה-Gold Coast אשר נחשב כיעד מספר 1 למשפחות באוסטרליה. גם חניוני הלילה ברחבי אוסטרליה מהווים מוקד משיכה גדול למשפחות, שכן הם מכילים חדרי משחקים וחדרי סרטים, גינות משחקים, בריכות (לפעמים) וקרבה לטבע כגון בעלי חיים, או מיקום אטרקטיבי על שפת אגם או נהר.

יבשת בתפירה משפחתית

  • בעלי חיים- ניתן לדבר על בעלי החיים של אוסטרליה מכאן ועד הודעה חדשה- אין ספק שאוסטרליה בורכה בטבע אדיר, הרבה בזכות החיות המדהימות שלה (לקריאה נרחבת אודות בעלי חיים שחייבים לראות באוסטרליה לחצו כאן).
  • פעילויות ואטרקציות- 99% מהפעילויות והאטרקציות המשובחות ביותר של אוסטרליה מתאימות באופן מוחלט לילדים: ראפטינג בנהרות, שייט לצפייה בתנינים, שייט לצפייה בלוויתנים, טיולי ג'יפים, פארקי שעשועים ועוד.. תהיו בטוחים שהילדים לא ירצו לעזוב.
ניו זילנד ואוסטרליה

מעוניינים בטיול לאוסטרליה עם הילדים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הים הורוד

העקרונות המלווים אותנו בכל תכנון טיול משפחתי באוסטרליה:

עקרון ראשון- התניידות ולינה: ההחלטה הראשונה שצריכה להתקבל היא לגביי דרך ההתניידות שלכם בטיול. משפחות מטיילות באוסטרליה יבחרו בד"כ ברכב שכור או בקראוון/מוטורהום. כלי התחבורה בו תבחרו לבצע את ישפיע המון בהמשך על קצב הטיול ואופי הטיול שלכם:

משמעות טיול באמצעות רכב שכור היא בד"כ בשילוב לינה במוטלים או מלונות. טיול שכזה מתאים למשפחות הזקוקות למרחב האישי של כל אחד מבני המשפחה בסוף היום, למשפחות אשר זקוקות לרמת לינה טובה כדי לאגור כוחות לקראת היום הבא ולמשפחות המעוניינות בטיולי כוכב בהם אין צורך להחליף את מקום הלינה מדי יום. 

מאחר שאוסטרליה היא מדינה המתפרשת על שטח עצום (השישית בגודלה בעולם)- יתרון נוסף לטיול ברכב שכור באוסטרליה הוא האפשרות "לקפוץ" מיעד ליעד באמצעות טיסות פנים. אם אתם מגיעים לטיול קצר של עד 3-4 שבועות, או מעוניינים להיות תמציתיים, שימוש בטיסות פנים מיעד ליעד עם רכב שכור בכל מקום אליו תגיעו, יחסוך לכם עשרות שעות של נהיגה בדרכים ובזבוז זמן גדול.

טיול בקראוון/מוטורהום מתאים בעיקר למשפחות שאינן מעוניינות להתעסק כלל בתהליך האריזה והפריקה של המזוודות במשך הטיול, שכן הבית אתכם לאורך כל הדרך ולאלה המעוניינים בטיול ספונטאני.

יתרון נוסף בטיול קראוונים באוסטרליה הוא למשפחות הרפתקניות המעוניינות לחוות Road Trip אמיתי. אם יש לכם לפחות חודש, ניתן לצאת לטיול לאורך החוף המזרחי התיירותי, או החוף המערבי המסתורי, ואם יש לכם חודשיים, תוכלו לצאת ל-Road Trip הכולל את אחת מרצועות החוף יחד עם חוויה מדברית במרכז אוסטרליה.

העקרונות המלווים אותנו בכל תכנון טיול משפחתי באוסטרליה:

עקרון שני- לטעום כל הזמן: אוסטרליה עשירה בנופים מגוונים. כל יעד שונה לחלוטין מקודמו. כדי שהמבוגרים יוכלו להתרשם מהנופים, וכדי שהילדים יוכלו להמשיך לחייך, חשוב לשלב בטיול מספר מעברים בין איזורים ויעדים, בהתאם לכמות הזמן שיש לכם. אוסטרליה היא לא רק ים ולא רק חיות, באמצע יש גם ערים תוססות ומדהימות, יערות גשם, מדבר ותרבויות אחרת.

בריכה
קואלות

העקרונות המלווים אותנו בכל תכנון טיול משפחתי באוסטרליה:

עקרון שלישי- טיול באווירת No Worries: אומרים על האוסטרלים שהם טובי לב, מנומסים ואדישים. המכלול הזה נקרא No Worries. איך אפשר שלא, כשכל הטוב הזה מנותק משאר העולם? כדי לשדרג את הטיול המשפחתי שלכם לאוסטרליה, אחת המטרות שלנו היא גם לחבר אתכם עם התרבות המקומית וקצב החיים האיטי כדי שתוכלו לשים לב להנאות הקטנות של הטיול: פיקניק משפחתי מסביב לבעלי החיים, שקיעה מדהימה מול הים, חיבור לעוצמות הטבע וניתוק מכל הבלאגן של חיי היום יום.

ביטחון מקסימלי

אחד הדברים החשובים לנו ביותר בטיול עם הילדים לחו"ל הוא לדעת שאנו מגיעים ליעד בטוח. אוסטרליה היא אחד מעשרת היעדים הבטוחים בעולם: אין שום בעיה להסתובב מחוץ לבתי המלון גם בשעות הערב והלילה ובשונה מטיול ליעדים רבים באירופה, אין צורך להסתכל מדי חצי דקה לכיוון הארנק והכיסים, שמא יגנבו לנו את הארנקים ופריטים יקרי ערך. 

ניו זילנד ואוסטרליה
האכלת קנגורו

לסיכום הדברים

טיול עם ילדים לאוסטרליה הוא טיול שלא יישכח שנים רבות- אין פלא שטיול משפחתי הוא אחד מסוגי הטיולים הנפוצים ביותר ביבשת הקטנה בעולם, אשר כל כך ערוכה ובנויה לכך.

ניתן לטייל באוסטרליה כמשפחה בכל עונות השנה- לכל עונה יעדי השיא שלה. מה שבטוח הוא שכל טיול משפחתי לאוסטרליה מכיל שילובים מרתקים ויוצאי דופן, השונים בתכלית מכל טיול משפחתי אחר שהכרתם.

מעוניינים לחוות טיול No Worries אמיתי? השאירו לנו פרטים כאן, ואנחנו נדאג לכל השאר.

כדאי לקרוא גם על:

איך מגיעים לאוסטרליה? המדריך השלם לטיסות לאוסטרליה 

5 החוויות האולטימטיביות למטייל באוסטרליה

אוסטרליה ביולי אוגוסט

4 מפלים מומלצים לכל מטייל באוסטרליה

נגן וידאו

שאלות נפוצות

אוסטרליה היא אחד היעדים האטרקטיביים ביותר לטיול עם ילדים: בעלי חיים, אטרקציות ונופים מגוונים. טיול משפחתי באוסטרליה אף פעם אינו משעמם.

כן! אפשר להבטיח לילדים שתראו את הקנגורו!

אוסטרליה נחשבת כאחת המדינות הבטוחות ביותר בעולם. בטיול משפחתי באוסטרליה לא תצטרכו לחשוש מכייסים, גנבים ופורצים.

מְעוּלֶה
מבוסס על 66 ביקורות
Gershon Inbar
Gershon Inbar
2023-03-10
שנים רבות חלמנו לנסוע לניו זילנד וזה התאפשר עם היציאה לפנסיה. אבל מהיכן מתחילים? חיפוש קצר ומצאנו את אביתר. כל כך הרבה המלצות לא יכולות להטעות. אז הפקדנו את התיכנון והליווי בידי אביתר מחברת No worries tours וטוב עשינו. היה לנו טיול נפלא, מותאם להעדפותינו ויכולותנו, מגוון מרתק מלמד ומהנה בליווי צמוד של אביתר בכל זמן ובכל ענין. תודה אביתר
ראובן דניאלי
ראובן דניאלי
2023-03-07
יצאנו לניו זילנד 2 זוגות 33 יום. התכנון המקדים היה למופת. במהלך הטיול קיבלנו עזרה ומענה כמעט בכל יום ובכל שעה . אביתר היה זמין וקשוב לכל הבקשות והשינויים. חילץ אותנו מבעיות בדרך . לסיכום: נפלא!! הכרות עם השטח לפרטי פרטים. יכולת אילתור שינויים נהדרת . תודה רבה
נח אהודה
נח אהודה
2023-03-04
אביתר בנה לנו, 2 זוגות טיול לניו זילנד לחודש ימים . התכנון היה בתאום מלא איתנו, ההשקעה וחוברת הנפלאה שקבילנו לקראת הטיול. ובזמן הטיול הזמינות של אביתר הייתה מעל המצופה בכל בעיה בקשה ,הזמינות הייתה בצורה מדימה למרות הפרש של 10 שעות בין ישראל לניו זילנד.בימים גשומים הכין לנו מסלולים חלופים, הרגשנו שאביתר נמצא אך ורק עבורנו. ממליץ בחום
אפרים בינדר
אפרים בינדר
2023-03-02
טיול שהיה חוויה לא רגילה. התכנון היה מעולה, מדוקדק עד לפרטים הקטנים ביותר. אביתר היה קשובה וזמין לאורך כל הטיול.
Avraham Segal
Avraham Segal
2023-03-01
אנחנו רוצים להודות לך על תכנון הטיול הנפלא שהיה לנו בניו זילנד. חזרנו עכשיו מלאי חוויות . אנחנו קוראים לזה טיול המאה. לא רק שתיכננת מולנו ברמת פירוט בלתי רגילה ודיון משותף, עד שהגענו לפורמט הסופי, אלא שגם במהלך הטיול, התייעצנו והתכתבנו בשעות לא שגרתיות, כאשר היה צורך בהתאמות בשל מזג אויר כזה או אחר . הספקנו המון וגילינו שיש עוד אתרים רבים שלא הגענו אליהם בשל הזמן הקצר 3 שבועות.... אנחנו כבר מדבר על לחזור לשם.... פגשנו במהלך הטיול ישראלים והמלצנו עליך.
מור פנחס
מור פנחס
2023-02-23
בן אדם שפיץ עולם סידר לי את הויזה בצורה מהירה ויסודית ופירט איתי את כל מה שהייתי צריך לדעת כיף שיש שירות כזה
סמדר טייף
סמדר טייף
2023-02-15
אביתר מקצועי מאוד, המון ניסיון וידע, תכנון הטיול בשיתוף איתנו ובעצם הטיול נתפר למידותינו.
Yossi Koren
Yossi Koren
2023-02-13
קשה למצוא מילים למה שאביתר הצליח לעשות. בגלל טעות בהכנת ויזה לאוסטרליה שעשינו כהכנה לטיול שלנו בניו זילנד, חברת התעופה לא הסכימה להעלות אותנו לטיסה. ביאושנו פנינו אליו בחצות הליל ותוך שעה נמצאה לנו חלופת טיסה אחרת דרך ארה״ב. כולל טיסת פנים. הוא לא הלך לישון עד הבוקר עד שידע שיצאנו לדרכנו. בלעדיו היינו עדיין בוכים בנתב״ג. אין כמו אביתר כיועץ וסוכן נסיעות.
Ofra Rido
Ofra Rido
2023-01-28
אביתר עובד עם הנשמה ואם זה לא מספיק , אז גם 24 שעות ביממה . הכל התחיל מפגישת זום שחשבתי שאני מוכנה ומאורגנת ורק צריכה טיפ אחד או שניים … מהר מאוד אביתר הבין את המטרות, הרצונות , לוחות הזמנים והכניס הכל לתוכנית שונה מקצה לקצה עם המלצות והכוונה לפרטי פרטים . 20 יום באוסטרליה שכמו שהוא הבטיח אכן קרה התאהבנו ובגדול אביתר סייע וליווה ואתעדעכן לאורך כל המסע . תמיד אומרים שרק שיש "הפתעות / תקלות " ניתן לבחון את השירות אותו מקבלים , אז ככה חווינו תקלה רפואית לא צפוייה ואביתר פשוט היה מדהים ליווה וסייע בכל השינויים הנדרשים בסבלנות ובסובלנות החזיר אותנו למסלול עם אין ספור חוויות והרפתקאות וזה משמעות של שירות מצויין עם כל המשתמע מכך . תודה ענקית אופרה ומוטי רידו
נדב גל
נדב גל
2023-01-18
תכנון טיול לאוסטרליה וניו זילנד זה לא פשוט ולוקח המון זמן. פגישה אחת עם אביתר שחוסכת שעות על המחשב שאפילו לא יסכמו את השעה וחצי פגישה שלנו. הכל טיפלנו אצל אביתר החל מטיסות במחירים מעולים, ויזות ותכנון מסלול. מענה ושירות מהיר ואיכותי בכל זמן נתון ! ממליץ לכולם!! תודה אביתר