טיול מאורגן לניו זילנד

טיול מאורגן לניו זילנד

טיול לניו זילנד הוא חלום עבור מטיילים הרפתקנים רבים. המראות המיוחדים במדינת האיים המרוחקת כוללים הרים מושלגים, קרחונים, פיורדים, אגמים ונהרות, מפרצים קסומים ועיירות ציוריות.

הצטרפות לטיול מאורגן בניו זילנד היא דרך מדהימה לחוות את הנופים והאטרקציות הייחודיים של ארץ האיים היפהפייה הסמוכה לאוסטרליה! שחררו מההגה לשבועיים-חודש של טיולים במקומות היפים בעולם.

בואו נבין איפה אנחנו נמצאים

לטיול מאורגן שמתוכנן בצורה מקצועית יש ערך מוסף. לניו זילנד יש היסטוריה, גיאוגרפיה ותרבות מעניינת. לעומת ארצות אירופה אותן חרש המטייל הישראלי לאורך ולרוחב, רוב המטיילים אינם מתמצאים בתחומים אלו כשמדובר בניו זילנד. טיול מאורגן לניו זילנד עם מדריך מנוסה יעשיר אתכם לא רק בנופים, אלא גם בהסברים מלומדים על אופן היווצרות הפיורדים, על התרבות הילידית שכמעט ונכחדה ועל עולם החי המעניין של ניו זילנד, המציע יערות גשם, בעלי חיים ימיים ועולם שלם של ציפורים אנדמיות נדירות שאינן מסוגלות לעוף. לצד כל אלה, אסור לשכוח את ההתמצאות המהירה של המדריך עם השטח: הגעה למסעדות המומלצות ביותר, הגעה למרכזי מבקרים ומסלולי ההליכה עם מוניטין, וביקור בכל הפעילויות והאטרקציות החשובות ביותר: מופע ריקודים מסורתי, ביקור ביקבים, פעילות ספורט אתגרית וחווית הארץ התיכונה מטרילוגיית שר הטבעות.

טיול מאורגן לניו זילנד מתאים לכולם

יש סיבות רבות לבחור לטיול מאורגן לניו זילנד: הרצון לחסוך את כל החלק האופרטיבי ולהיות חסרי דאגות, החשש מנהיגה בצד ההפוך של הכביש, או שאולי אינכם מוצאים פרטנר לטיול כה ארוך ורחוק מהבית. כשאתם מבלים בטיול ארוך עם אותה קבוצה קטנה של מטיילים, קל להכיר חברים מהר מאד על בסיס מכנה משותף אחד: ניו זילנד. כבר ביום הטיול הראשון לאחר הנחיתה תרגישו כמו סיירת מיוחדת שהרחיקה במיוחד עד ניו זילנד כדי לחוות תרבות ונופים יוצאי דופן.

טיול מאורגן לניו זילנד עם נו ווריז טורס

היתרונות ליציאה לטיול מאורגן לניו זילנד עם נו ווריז טורס:

  1. אנו היחידים בארץ שמתמחים אך ורק בניו זילנד ואוסטרליה. אנו מכירים את השטח היטב ומקרוב!
  2. אנו היחידים בארץ שמוציאים טיולים מאורגנים לניו זילנד בקבוצות קטנות של עד 8 משתתפים.
  3. המדריכים שלנו הינם ישראלים המתגוררים בניו זילנד וכן ישראלים המתגוררים באוסטרליה ונמצאים על הקו אוסטרליה-ניו זילנד באופן קבוע כדי להדריך טיולים.
  4. תכנית הטיול לניו זילנד נבנית בצורה המקצועית והמאוזנת ביותר. המטרה שלנו לבלות כמה שיותר בשטח וכמה שפחות בדרכים. תכנית הטיול שלנו תחסוך לכם עשרות שעות נסיעה באוטובוס שלא ניתן להמנע מהן בחברות הטיולים האחרות.

לקבלת פרטים נוספות אודות הטיולים המאורגנים שלנו השאירו את פרטיכם בטופס יצירת הקשר.

לקריאה נוספת על ניו זילנד למטייל | אטרקציות בניו זילנד

נגן וידאו
מְעוּלֶה
מבוסס על 66 ביקורות
Gershon Inbar
Gershon Inbar
2023-03-10
שנים רבות חלמנו לנסוע לניו זילנד וזה התאפשר עם היציאה לפנסיה. אבל מהיכן מתחילים? חיפוש קצר ומצאנו את אביתר. כל כך הרבה המלצות לא יכולות להטעות. אז הפקדנו את התיכנון והליווי בידי אביתר מחברת No worries tours וטוב עשינו. היה לנו טיול נפלא, מותאם להעדפותינו ויכולותנו, מגוון מרתק מלמד ומהנה בליווי צמוד של אביתר בכל זמן ובכל ענין. תודה אביתר
ראובן דניאלי
ראובן דניאלי
2023-03-07
יצאנו לניו זילנד 2 זוגות 33 יום. התכנון המקדים היה למופת. במהלך הטיול קיבלנו עזרה ומענה כמעט בכל יום ובכל שעה . אביתר היה זמין וקשוב לכל הבקשות והשינויים. חילץ אותנו מבעיות בדרך . לסיכום: נפלא!! הכרות עם השטח לפרטי פרטים. יכולת אילתור שינויים נהדרת . תודה רבה
נח אהודה
נח אהודה
2023-03-04
אביתר בנה לנו, 2 זוגות טיול לניו זילנד לחודש ימים . התכנון היה בתאום מלא איתנו, ההשקעה וחוברת הנפלאה שקבילנו לקראת הטיול. ובזמן הטיול הזמינות של אביתר הייתה מעל המצופה בכל בעיה בקשה ,הזמינות הייתה בצורה מדימה למרות הפרש של 10 שעות בין ישראל לניו זילנד.בימים גשומים הכין לנו מסלולים חלופים, הרגשנו שאביתר נמצא אך ורק עבורנו. ממליץ בחום
אפרים בינדר
אפרים בינדר
2023-03-02
טיול שהיה חוויה לא רגילה. התכנון היה מעולה, מדוקדק עד לפרטים הקטנים ביותר. אביתר היה קשובה וזמין לאורך כל הטיול.
Avraham Segal
Avraham Segal
2023-03-01
אנחנו רוצים להודות לך על תכנון הטיול הנפלא שהיה לנו בניו זילנד. חזרנו עכשיו מלאי חוויות . אנחנו קוראים לזה טיול המאה. לא רק שתיכננת מולנו ברמת פירוט בלתי רגילה ודיון משותף, עד שהגענו לפורמט הסופי, אלא שגם במהלך הטיול, התייעצנו והתכתבנו בשעות לא שגרתיות, כאשר היה צורך בהתאמות בשל מזג אויר כזה או אחר . הספקנו המון וגילינו שיש עוד אתרים רבים שלא הגענו אליהם בשל הזמן הקצר 3 שבועות.... אנחנו כבר מדבר על לחזור לשם.... פגשנו במהלך הטיול ישראלים והמלצנו עליך.
מור פנחס
מור פנחס
2023-02-23
בן אדם שפיץ עולם סידר לי את הויזה בצורה מהירה ויסודית ופירט איתי את כל מה שהייתי צריך לדעת כיף שיש שירות כזה
סמדר טייף
סמדר טייף
2023-02-15
אביתר מקצועי מאוד, המון ניסיון וידע, תכנון הטיול בשיתוף איתנו ובעצם הטיול נתפר למידותינו.
Yossi Koren
Yossi Koren
2023-02-13
קשה למצוא מילים למה שאביתר הצליח לעשות. בגלל טעות בהכנת ויזה לאוסטרליה שעשינו כהכנה לטיול שלנו בניו זילנד, חברת התעופה לא הסכימה להעלות אותנו לטיסה. ביאושנו פנינו אליו בחצות הליל ותוך שעה נמצאה לנו חלופת טיסה אחרת דרך ארה״ב. כולל טיסת פנים. הוא לא הלך לישון עד הבוקר עד שידע שיצאנו לדרכנו. בלעדיו היינו עדיין בוכים בנתב״ג. אין כמו אביתר כיועץ וסוכן נסיעות.
Ofra Rido
Ofra Rido
2023-01-28
אביתר עובד עם הנשמה ואם זה לא מספיק , אז גם 24 שעות ביממה . הכל התחיל מפגישת זום שחשבתי שאני מוכנה ומאורגנת ורק צריכה טיפ אחד או שניים … מהר מאוד אביתר הבין את המטרות, הרצונות , לוחות הזמנים והכניס הכל לתוכנית שונה מקצה לקצה עם המלצות והכוונה לפרטי פרטים . 20 יום באוסטרליה שכמו שהוא הבטיח אכן קרה התאהבנו ובגדול אביתר סייע וליווה ואתעדעכן לאורך כל המסע . תמיד אומרים שרק שיש "הפתעות / תקלות " ניתן לבחון את השירות אותו מקבלים , אז ככה חווינו תקלה רפואית לא צפוייה ואביתר פשוט היה מדהים ליווה וסייע בכל השינויים הנדרשים בסבלנות ובסובלנות החזיר אותנו למסלול עם אין ספור חוויות והרפתקאות וזה משמעות של שירות מצויין עם כל המשתמע מכך . תודה ענקית אופרה ומוטי רידו
נדב גל
נדב גל
2023-01-18
תכנון טיול לאוסטרליה וניו זילנד זה לא פשוט ולוקח המון זמן. פגישה אחת עם אביתר שחוסכת שעות על המחשב שאפילו לא יסכמו את השעה וחצי פגישה שלנו. הכל טיפלנו אצל אביתר החל מטיסות במחירים מעולים, ויזות ותכנון מסלול. מענה ושירות מהיר ואיכותי בכל זמן נתון ! ממליץ לכולם!! תודה אביתר
אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני כ- 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!