אטרקציות בניו זילנד

לפניכם רשימת אטרקציות ופעילויות פופולאריות בניו זילנד.

לפניכם רשימת אטרקציות ופעילויות פופולאריות בניו זילנד. ניו זילנד מציעה אטרקציות נפלאות, רובן ככולן בשילוב עם הטבע המדהים. כל האטרקציות והפעילויות מובלות על ידי המדריכים המנוסים והמיומנים ביותר ועומדות בתקנים המחמירים ביותר אשר להם מחוייב כל מפעיל תיירות בניו זילנד.   כל האטרקציות והפעילויות שאנו מציעים באתר שלנו כוללות אפשרות לביטול חינם תחת חלון מדיניות ביטולים המופיע בתיאור של כל אטרקציה (כמעט תמיד ביטול חינם עד 24 או 48 שעות לפני תחילת הפעילות). כמו כן התשלום מתבצע אך ורק במטבע דולר אמריקאי או שקל ישראלי, כך שלא תצטרכו לשלם עמלות המרה לדולר ניו זילנדי. שימו לב כי סיום תהליך הרישום אינו מאשר באופן סופי את הזמנתכם- יש להמתין לקבלת ואוצ'ר מאיתנו בתוך 24 שעות מרגע ההרשמה. במידה והאטרקציה או הפעילות אינה זמינה במועד בו בחרתם, ניידע אתכם קשר בטלפון ובמייל ולא נחייב אתכם בגינה. הניו זילנדיים ידועים כעם דייקן במיוחד. לכן, חשוב להדפיס את הואוצ'ר שלכם ולהציגו בתחילת הטיול לניוז זילנד. כמו כן דאגו להגיע בזמן לצ'ק אין או לאיסוף מהמלון לפי השעה המופיעה על הואוצ'ר שלכם. אנו מספקים כל אטרקציה ופעילות אפשרית ברחבי ניו זילנד, גם כאלה שאינן מופיעות בעמוד זה. במקרה ולא מצאתם את האטרקציה אותה אתם מחפשים אנו פנו אלינו בעמוד "צור קשר" או בטלפון 050-888-2346 ונשמח לספק לכם פרטים נוספים.
kaka bird nz

טיול יום מודרך לאי Kapiti Island- יציאה מ-Paraparaumu

ניו זילנד mt cook

טיסה נופית מעל הפארק הלאומי Mount Cook / קרחוני החוף המערבי כולל נחיתה על קרחון

בנג'י

קפיצת באנג'י מקווינסטאון

בנג'י

קפיצת נדנדה- Swing Experience מקווינסטאון

בנג'י

הליכה בין שמיים וארץ באוקלנד

ניו זילנד ואוסטרליה

הליכת יום מודרכת בטרק Milford Track- אחד הטרקים היפים בעולם!

ניו זילנד ואוסטרליה

טיול מודרך ושייט בפיורד Doubtful Sound

ניו זילנד ואוסטרליה

סיור היכרות+טעימות יין באי Waiheke Island

ניו זילנד ואוסטרליה

אטרקציית אומגות ברוטורואה

ניו זילנד ואוסטרליה

טיול קיאקים ב-Kaikoura לצפייה בבעלי חיים ימיים

ניו זילנד ואוסטרליה

שייט Hole In The Rock Cruise במפרץ האיים Bay Of Islands.

ניו זילנד ואוסטרליה

שייט לצפייה בלוויתנים- יציאה מ-Kaikoura

ניו זילנד ואוסטרליה

טיול ג'יפים בעקבות שר הטבעות- יציאה מ-Queenstown

ניו זילנד ואוסטרליה

שייט בסירת מירוץ במפלי Huka Falls.

ניו זילנד ואוסטרליה

טיול קיאקים בנהר Waikato- יציאה מ-Taupo.

ניו זילנד ואוסטרליה

טיפוס מודרך על הר הגעש Mt Tarawera. יציאה מ-Rotorua.

ניו זילנד ואוסטרליה

טיול אופנועי ים באגם Wanaka.

ניו זילנד ואוסטרליה

שייט במערות התולעים הזוהרות של Waitomo

ניו זילנד ואוסטרליה

סיור מודרך בסט הצילום של ההוביט יציאה מ-Matamata.

ניו זילנד ואוסטרליה

הליכה על קרחון Tasman או Franz Josef

מאורים

ביקור בכפר Mitai- מופע מאורי וארוחת ערב מרוטורואה

ניו זילנד ואוסטרליה

שייט בפיורד Milford Sound - הגעה עצמאית לטרמינל ההפלגות

אטרקציות בניו זילנד

העושר הטבעי של ניו זילנד ניכר בכל פינה ברחבי האי הצפוני והאי הדרומי. אם קצת חקרתם את תצורות הנוף שבניו זילנד, או אם שמעתם סיפורים מחברים, ובטח אם בדקתם אצלנו באתר את המאמרים ואת מדריך היעדים שלנו, אתם בוודאי יודעים כבר לא מעט על מה שניו זילנד מציעה. ניתן לחקור את אתרי הטבע המדהימים במספר דרכים: במסלולי ההליכה, בתצפיות נופיות או באטרקציות. אטרקציות הן דרך נפלאה להתחבר אל הטבע האקטיבי והדינאמי ששולט בניו זילנד.האטרקציות תפסו מקום מכובד בתעשיית התיירות המקומית: חלקן מלוות בהדרכה,חלקן הן רק כדי להוציא מרץ, ולחלקן ערך מוסף משמעותי, כגון אטרקציות שמהוות חלופה טובה לטרקים קשים. נו ווריז ממליצים על 3 אפשרויות לאטרקציות מיוחדות שיאפשרו לכם להפגש פנים מול פנים עם אתרי הטבע העוצמתיים ביותר בניו זילנד.

לחקור את הפיורדים ללא מאמץ

ארץ הפיורדים ידועה כאחד המקומות היפים בעולם, הודות למצוקים הדרמטיים, לאגמים, למפלים, למבוך הפיורדים ודרכי המים שנוצרו כאן במהלך מליוני שנים וכמובן הודות למזג האוויר הגשום שמשפיע על כל התפאורה. מי שלא מתחבר לטרקים ארוכים ומאמצים, יוכל ליהנות משייט במי הפיורדים מילפורד סאונד או דאוטפול סאונד. הפלגה ממוצעת אורכת כשעתיים וחצי ועד 3 שעות, אולם ניתן לשלב טיולים של קיאקים או לינה על הסיפון- חוויה בלתי נשכחת שרק מעטים זוכים לה בעקבות הזמן הקצוב.

להישיר מבט לקרחונים

אם העולם ימשיך לנהוג בחוסר אכפתיות כלפיי הטבע, יתכן שאנו נמצאים בעשורים האחרונים בהם ניתן יהיה לטייל בקלות בסביבת קרחונים. בניו זילנד נמצאים כמה מן הקרחונים הנגישים ביותר בכדור הארץ. אם תרצו להבין באמת מהו גודלו של קרחון ומהי עוצמתו, תוכלו לצאת לטיסה נופית מעל הפארק הלאומי הר קוק ולסיים אותה עם נחיתה והליכה קצרה על הקרחון. אם אתם גם הרפתקנים שמוכנים ללכת כ-3 שעות בקרח, תוכלו לצאת לטיול טיפוס על קרחוןבו תכירו את עולם הקרחונים לעומק. תשמעו על התהוותם של הקרחונים ותכנסו למערות קרח.

להגביר אדרנלין בקווינסטאון

מצנחי רחיפה, באנג'י וצניחה חופשית מול אגמים משגעים ושרשראות הרים הם רק כמה מפעילויות האקסטרים שתוכלו לעוף עליהן בזמן הטיול שלכם בעיירה הציורית קווינסטאון, המוכרת כבירת הספורט האתגרי של ניו זילנד. אם אתם לא כל כך שייכים לז'אנר האתגרי, תוכלו לבחור בטיול ג'יפים שיקח אתכם לחצר האחורית של קווינסטאון ויפגיש אתכם עם נופים מדהימים שצולמו בטרילוגיית שר הטבעות: עמקים, מישורים מוזהבים, יערות סבוכים ונהרות.