טיסות לאוסטרליה

טיסות לאוסטרליה

טיסות לאוסטרליה - תוכן עניינים

טיסות לאוסטרליה – מבוא

הזמנת טיסות לאוסטרליה היא אחד מהשלבים החשובים והמרגשים ביותר בתהליך תכנון הטיול שלכם ליבשת. במיוחד בשבילכם, הכנו את המדריך הבלעדי של נו ווריז טורס עם כל מה שצריך לדעת על טיסות לאוסטרליה :

נכון לחודש יוני 2023, אין טיסות ישירות מישראל לאוסטרליה. הדרך המהירה ביותר להגיע ליבשת האדומה היא באמצעות טיסה עם קונקשן אחד באיחוד האמירויות (דובאי או אבו דאבי- כ-16.5 שעות באוויר סה"כ).

הדרך השנייה המומלצת ביותר היא עם קונקשן אחד במזרח הרחוק. בנוסף, קיימות עוד אין סוף טיסות המשלבות עצירה בשניים או בשלושה יעדים בדרך לאוסטרליה. זמן טיסה ממוצע מישראל לאחת מעריה המרכזיות של אוסטרליה נע בין 16-24 שעות, בהתאם ליעד/י הביניים שלכם וליעד הנחיתה באוסטרליה. עלות ממוצעת של כרטיס טיסה לאוסטרליה נעה בין 2300$-1600$ (אמריקאי) לאדם במחלקת תיירים. יש להגיע לשדה התעופה כ-3 שעות לפני שעת הטיסה.

מאות מטיילים טסים איתנו מדי שנה לאוסטרליה- כשאתם מזמינים איתנו כרטיס טיסה לאוסטרליה, אתם נהנים ממחיר אטרקטיבי, מהמלצות חשובות של מומחים ליעד, משקט נפשי ומעזרה 24/7 בכל שאלה ובקשה. 

עצירות ביניים נפוצות בטיסות לאוסטרליה

ניתן לעשות המון מיקסים עם הטיסות לאוסטרליה, ולכן חשוב להחליט על יעדי הנחיתה באוסטרליה וההמראה ממנה, וכן על יעד/י הקונקשן שלכם, בהתאם למסלול הטיול שבניתם ולפי העונה בה אתם מטיילים.

יעדי ביניים פופולאריים למי שרוצה לטוס עם קונקשן אחד בלבד

איחוד האמירויות- החל מנובמבר 21, עת פתחה אוסטרליה את שעריה מחדש, סוף סוף התגשם החלום, וישראלים יכולים לטוס לאוסטרליה דרך דובאי או אבו דאבי שבאיחוד האמירויות. הרווח כפול: תזכו לטוס עם שתיים מעשר חברות התעופה הטובות בעולם: Emirates ו-Etihad, וכמובן שתזכו לקיצור משמעותי בזמני הטיסות. מהיום 16.5 שעות טיסה בלבד מפרידות בין ישראל לבין אוסטרליה! הטיסה מישראל לאיחוד האמירויות נמשכת כ-3 שעות, ומאיחוד האמירויות לאוסטרליה כ-13.5 שעות נוספות. נכון להיום (נובמבר 2022), הטיסות עם אמירייטס ואתיחאד נחשבות כיקרות יותר. עלות כרטיסים דרך איחוד האמירויות יתחיל לרוב ב-1800$ ויכולה להגיע גם לכיוון 2500$. חברות התעופה אמירייטס ואתיחאד הלכו בעקבות קוריאן אייר (ראו בהמשך העמוד) ומציעות גם הן לינה על חשבונן בקונקשנים ארוכים (בהתאם לעמידה בתנאים).

סיאול- סיאול הפכה לאחרונה לקונקשן עולה עבור הטסים לאוסטרליה וניו זילנד בזכות מחירים אטרקטיביים ביותר המוצעים על ידי חברת קוריאן אייר ובנוסף הודות ל"דיל" המעניין שהחברה מציעה: נוסעים שיעצרו בסיאול לעצירת ערב/לילה ארוכה, אך לא יותר מ-24 שעות, יזכו לחדר במלון 5 כוכבים בקרבת שדה התעופה על חשבון קוריאן אייר.

הונג קונג- היעד שהיה הפופולארי ביותר עבור הטסים לאוסטרליה עד לתחילת הקורונה איי שם במרץ 19. בחירה מצוינת למטיילים שרוצים להכיר תרבות שונה ומעניינת ובפרט למשפחות שיכולות לעצור לבילוי בפארקי השעשועים הידועים של הונג קונג. אחת הסיבות הברורות להשארותה של הונג קונג יעד מוביל בקרב הטסים לאוסטרליה היא  חברת קת'אי פסיפיק. חברת התעופה הלאומית של הונג קונג כוללת מקסימום הקפדה על היגיינה, מושבים נוחים, מרווחים סבירים לרגליים ושירות מצטיין. שימו לב שהונג קונג עדיין סגורה למבקרים ולכן חשוב להזמין טיסות עם קונקשנים קצרים יחסית.

בנגקוק- הטיסות דרך תאילנד לרוב מעט יקרות יותר מאשר דרך הונג קונג וסיאול, אך לא בפערים עצומים. כדאי לבחור בקונקשן בבנגקוק אם תהיו מעוניינים להמשיך לטייל באיי תאילנד וליהנות מנופש באווירת בטן גב בסיום הטיול. הטיסה לבנגקוק נעשית עם חברת תאי איירווייזחברת התעופה הלאומית של תאילנד. עוד חברת תעופה מצטיינת בעיננו. גם במחקלת התיירים תיהנו מריווח משמעותי לרגליים שיקל עליכם במשך הטיסות הארוכות.

יעדי ביניים פופולאריים למי שרוצה לשלב מספר עצירות בדרך לאוסטרליה

עצירות מומלצות לטסים בדרך הארוכה יותר הן: איסטנבול, פרנקפורט, מינכן, ציריך ודובאי כקונקשן ראשון, וסינגפור, סיאול וטוקיו כקונקשן שני. מתאים מאד למי שיש לו קצת יותר זמן לטיול, או למי שמוכן להפסיד מספר ימים, אך להרוויח יעד אקסקלוסיבי ומרתק על הדרך. עצירה בסינגפור למספר לילות היא דרך מעולה לנופש ולהרגעות לפני/אחרי הטיול הארוך בפסיפיק, וטוקיו היא יעד תרבותי מרתק בפני עצמו שתוכלו להשאר בו אפילו לשבוע שלם. סיבה נוספת להזמנת טיסה עם שני קונקשנים היא כדי להשיג מחיר אטרקטיבי יותר מטיסה עם קונקשן אחד (אך לא תמיד). אם שני קונקשנים בדרך לאוסטרליה נועדו עבורכם רק כדי לחסוך בעלויות, מומלץ לנסות את קו ת"א-איסטנבול-סינגפור-אוסטרליה, שלרוב זול יותר.

יעדי נחיתה פופולאריים בתוך אוסטרליה

הערים סידני ומלבורן שבדרום אוסטרליה הן היעדים הפופולאריים ביותר לנחיתות בינלאומית.

בצפון אוסטרליה נהוג לנחות בקיירנס, עיירת השער לצפון הטרופי של אוסטרליה ולשונית המחסום הגדולה. יתרון נוסף לנחיתה בקיירנס, הוא קיצור משמעותי בשעות הטיסה מיעד הביניים לאוסטרליה. למשל: טיסה מהונג קונג לסידני או למלבורן אורכת 2-3.5 שעות יותר מאשר טיסה מהונג קונג לקיירנס.

שתי ערים נוספות בהם נוחתים דרך קבע תיירים בטיסות בינלאומיות: בריסביין ופרת'. בריסביין היא יעד נחיתה נוח במיוחד בזכות מיקומה במרכז החוף המזרחי ובזכות העובדה שהיא מקבלת טיסות כמעט מכל יעד אפשרי. בדומה לנחיתה בקיירנס, גם נחיתה בעיר פרת' שבדרום החוף המערבי, במקום בסידני או במלבורן, תקצר את שעות הטיסה שלכם בשעתיים או שלוש. פרת' היא יעד נחיתה מעולה למי שמתכנן לטייל בחוף המערבי.

למה כדאי להזמין טיסות לאוסטרליה דרך סוכן נסיעות?

הקידמה הטכנולוגית הפכה את הזמנת שירותי התיירות דרך האינטרנט לדבר שבשגרה בזכות המהירות, הנוחות והמחירים המשתלמים. מאידך, ישנם נוסעים שעדיין אינם מוותרים על שירותם של סוכני הנסיעות, באופן מלא או חלקי. הזמנת כרטיסים באנטרנט היא אכן פשוטה כשטסים ליעדים מוכרים וקרובים, אך כשאתם טסים עד לאוסטרליה, לא בטוח שתרצו לסכן את כספכם היקר בהזמנת כרטיס "ללא אמא ואבא".

סוכן נסיעות מעניק שירות אישי- שכולל הסבר מלא על תנאי הכרטיס. באינטרנט פרטי כרטיס הטיסה הם לרוב כלליים ולא מפרטים את כל התנאים וההגבלות. באנטרנט קשה להבין את תנאי השינוי והביטול, לא ברור האם הושבה כלולה במחיר והאם יש שירותים נסתרים שנחסכים מכם כחלק מהמחיר המצוין של הכרטיס.

זמינות בטיול- אם תרצו להאריך/לקצר את השהייה שלכם, או תרצו לעשות שינוי כלשהו בכרטיסי הטיסה שלכם בזמן שתהיו באוסטרליה, ובכלל בכל בעיה שתהיה לכם מרחוק, יהיה לכם קל יותר להשיג את סוכן הנסיעות האישי שעומד לרשותכם לעומת החברה האינטרנטית או חברת התעופה בעצמה ממנה הזמנתם את כרטיסי הטיסה. חשוב להדגיש, כי בעינינו הזמנה מסוכנות נסיעות גדולה שוות ערך להזמנה מהאינטרנט, כי גם לסוכנויות הגדולות יהיה קשה להציע לכם זמינות גבוהה בזמן הטיול. על כן, הכוונה בסעיף זה היא לשירות של סוכן נסיעות אישי בלבד.

אם תזמינו כרטיסי טיסה לאוסטרליה דרך סוכן נסיעות המכיר את היבשת תוכלו לקבל ייעוץ וסיוע בבחירת יעדי הנחיתה וההמראה, המלצות חשובות נוספות ובחירת קונקשנים. בהזמנה באינטרנט, תצטרכו להחליט לבד על יעדי הנחיתה וההמראה, על הזמנים ולקבל את הקונקשנים כפי שהם מובנים כבר בכרטיס.

סוכן נסיעות מקומי מחוייב לחוק הגנת הצרכן- כשנוסעים כה רחוק, ומשלמים בהתאם, חשוב לדעת שכל החוקים להם אתם זכאים על הנייר כצרכנים, באמת עומדים לזכותכם גם בפועל. אתרי אנטרנט רבים אינם כפופים לחוק הגנת הצרכן, מכיוון שמקום מושבם נמצא בחו"ל. אחרים יושבים בארץ וינסו להערים עליכם קשיים כדי לבטל את הכרטיס בהצלחה. לטעמנו מדובר באחת הנקודות החשובות והרגישות ביותר שיש להביא בחשבון לפני רכישת כרטיסי טיסה לאוסטרליה. אם אתם מטיילים פנסיונרים, חוק הגנת הצרכן מדבר אליכם כפליים. אתם נהנים מזכויות מורחבות שתאפשרנה לכם לבטל את הכרטיס בתוך 4 חודשים מיום רכישתו, ובלבד שלא נותרו 7 ימי עסקים לפני הנסיעה. שוב, בתנאי שהזמנתם דרך סוכן נסיעות ישראלי שכפוף לחוק. כדאי לוודא מול הסוכן ולהעלות את נושא חוק הגנת הצרכן בטרם רכישת הכרטיסים.

באנטרנט מוצעות יותר קומבינציות של כרטיסי טיסה מאשר האפשרויות שסוכן הנסיעות ימקד אתכם בהן. הן מבחינת זמני הקונקשן והן מבחינת תחנות הביניים שלכם. שפע הקומבינציות ליעד לא מוכר עלול להתגלות כחסרון. למשל, עצירת ביניים במדינה שדורשת ויזה מבלי שידעתם על כך, חברות תעופה לא מוכרות שאינן מומלצות והארכת מסלול הטיסה ללא סיבה מוצדקת.

סוכן הנסיעות מעודכן בהגבלות הקורונה- נראה שוירוס הקורונה אינו צפוי לעזוב אותנו בשנה-שנתיים הקרובות, גם אם הוא במגמת דעיכה, וגבולות ברחבי העולם נפתחו. הדרישות וההגבלות של כל מדינה משתנות ללא הרף וקשה מאד לעקוב אחרי הדרישות של כל מדינה: בדיקות, טפסים, הצגת תעודות והנחיות נוספות. כשאתם טסים לאוסטרליה, עליכם לעקוב אחרי הדרישות של ישראל, של המדינה שמהווה עבורכם תחנת ביניים ושל אוסטרליה, המהווה יעד סופי. כשאתם מזמינים טיסות באנטרנט, אין סיכוי שמישהו יעדכן אתכם מה קורה בשטח. כשאתם מזמינים דרך סוכן, ובפרט דרך מומחים ליעד תהיו רגועים שתקבלו את כל המידע הרלוונטי והעדכני לפני הטיסה.

מעוניינים בטיסה לאוסטרליה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

5 דברים שחשוב לדעת על טיסות לאוסטרליה

הזמינו רק לאחר שקבלתם אישור לויזה- הגעה לאוסטרליה מחייבת אתכם בקבלת ויזת תייר לפני צאתכם מהארץ. אל תסתכנו בהזמנת כרטיסי טיסה לפני שקבלתם אישור לויזה שלכם- אתם עלולים להפסיד אלפי שקלים.

שקלו לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקה גבוהה יותר- גם אם חוויתם כבר טיסות לארצות הברית, טיסות לאוסטרליה כמעט שוות ערך מבחינת הזמן לביצוע הקו תל אביב-ניו יורק וניו-יורק תל אביב ברציפות.

שימו לב לקונקשן שלכם- לא מעט סוכני נסיעות ואתרי אנטרנט מציעים קונקשן של שעה וחצי או שעתיים בין הטיסות. שדות התעופה במזרח או באירופה שמהם תמשיכו למזרח, הם שדות תעופה גדולים ומבלבלים, והזמן עשוי שלא להספיק לכם, בטח ובטח אם טיסתכם מהארץ התעכבה, אפילו בקצת. תהיו בטוחים שאם תפספסו את הקונקשן, חברת התעופה תערים עליכם קשיים רבים בקבלת טיסת המשך על חשבונה, ולכן אנו ממליצים על לפחות 3 שעות של קונקשן בין הטיסות, ואם ניתן יותר, עדיף!

נסו ליהנות מעצירת הביניים- אחת ההצעות הטובות ביותר להקל על המסע הארוך לאוסטרליה ובחזרה לארץ, היא לעצור בדרך למספר ימים ביעד הביניים, במקום לעצור לקונקשן קצר. בין אם מדובר באיחוד האמירויות, בסינגפור, הונג קונג, סיאול, בנגקוק, טוקיו, או כל יעד אחר- עצירה של 2-3 לילות יכולה רק לעזור לכם! עוצרים רק למספר שעות? אין בעיה, מומלץ לבדוק האם בשדה התעופה שלכם קיים מלון או לאונג' ייעודיים להתרעננות לפני הטיסה הבאה. מנסיון המטיילים שלנו שבחרו שלא לעצור לשהייה ממושכת ביעד הביניים, הזמנת חדר מלון בשדה התעופה או הזמנת מקום בטרקלין לצורך התרעננות הקלו מאד על הדרך לאוסטרליה והפכו את טיסת ההמשך הארוכה לנעימה יותר: תוכלו להתקלח ולהחליף בגדים, לעצום עיניים ולהתרווח במיטה או כורסה טובה, ליהנות מפרטיות וכמובן לאכול ארוחה טובה.

בחרו ביעד נחיתה ויעד המראה שונים בתוך אוסטרליה- אין צורך לחזור בסוף הטיול ליעד בו נחתם באוסטרליה. תוכלו להתחיל ביעד אחד ולסיים ביעד אחר. כל עוד תנחתו ותמריאו מיעדים מרכזיים, מחיר הכרטיס לא צפוי להשתנות באופן ניכר, או בכלל, וכך תמנעו מבזבוז זמן בטיול שלכם ותחסכו טיסות ועלויות מיותרות.

טיסות פנים בתוך אוסטרליה

אם החלטתם לטוס לאוסטרליה למטרת טיול, סביר להניח שתזדקקו לטיסות פנים כדי לעבור בין יעדים בתוך היבשת. תשתית התחבורה האווירית של אוסטרליה מסודרת ומאורגנת בצורה יוצאת דופן וברחבי היבשת אין ספור קווים שונים בין עשרות יעדים.

הערים סידני, מלבורן ובריסביין הן הערים מהן ניתן להגיע לרוב היעדים ברחבי היבשת, לרבות החוף המערבי, הטריטוריה הצפונית והאאוטבק המפורסם, האי טסמניה ועוד איים קטנים הפזורים בחוף המזרחי.

העיר פרת' היא היעד המרכזי של החוף המערבי. מפרת' תוכלו להגיע לנקודות מפתח חשובות במערב אוסטרליה, הן מצפון והן מדרום לעיר, וכמובן שגם לכל הערים הגדולות הפזורות ברחבי היבשת.

העיר אליס ספרינגס והיישוב יולארה קולטים את הטיסות המגיעות אל האאוטבקליבה האדום, המדברי והמרוחק של אוסטרליה. אליס ספרינגס נמצאת במרחק של כ-5 שעות נסיעה מהיישוב יולארה, היישוב הקרוב ביותר לאולורו (איירס רוק)- המונוליט הגדול בעולם. נחיתה בה מתאימה למי שמעוניין לצאת לטיול מקיף יותר באאוטבק. נחיתה ביולארה מתאימה למי שרוצה להתרשם מאולורו בלבד, האתר המפורסם ביותר באאוטבק האוסטרלי. הטיסות ליולארה יקרות באופן משמעותי מאשר הטיסות לאליס ספרינגס.

כיום באוסטרליה פועלות שתי חברות תעופה עיקריות שמבצעות את קווי התעופה החשובים: חברת קוואנטס, החברה הלאומי וחברת ג'ט סטאר- חברת הלואו קוסט. חברה נוספת הינה regional express המבצעת קווי תעופה איזוריים בין יעדים קטנים ופחות מתויירים. עד חודש אפריל 2020 חברת וירג'ין אוסטרליה היתה נדבך חשוב וטסה בכמה מן הקווים הגדולים ביותר שיש באוסטרליה, אך בשנה האחרונה חברת התעופה ספגה מכה קשה, ונכון להיום לא ברור האם וכיצד תתאושש מהמשבר הגדול שחוותה.

עדכון מחודש נובמבר 2021: חברת וירג'ין אוסטרליה חזרה להפעיל מספר טיסות שבועיות, ואנו נמשיך לעדכן בהמשך לגביי יציבות החברה. בנוסף, באוסטרליה הושקה חברת תעופה חדשה לטיסות פנים: Bonza. אנו נדאג לעדכן לגביי השתלובתה של חברת התעופה החדשה בשוק האוסטרלי.

מחירי טיסות הפנים באוסטרליה סבירים ונעים בין 200$-90$ AUD לאדם לטיסה במחלקת תיירים. למחיר כרטיס הלוך ושוב אין חוקיות- לעיתים תזכו במחיר זול יותר בזכות הזמנת הטיסה חזור, ולעיתים הטיסה חזרה תייקר את הקו, ולכן שווה לבדוק גם הזמנת כל טיסה בנפרד או באמצעות שתי חברות תעופה שונות. יש להגיע לשדה התעופה כשעה וחצי-שעתיים לפני שעת הטיסה (אך ורק לטיסות פנים!).

הזמנת כרטיסי טיסה לאוסטרליה עם נו ווריז טורס

רוצים לתכנן איתנו את הטיול, או לתכנן בעצמכם ורק להזמין איתנו את הטיסות? אין שום בעיה! כשאתם מזמינים טיסות לאוסטרליה עם נו ווריז טורס, אתם יכולים להרגיש בטוחים שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים: נמליץ לכם על מסלול הטיסה המתאים ביותר עבורכם, נציע לכם את הטיסות במחירים אטרקטיביים, נעדכן אתכם בדרישות הכניסה המשתנות בכל מדינה לאור תקופת הקורונה, נסייע לכם בתכנון השהייה ביעד הביניים במידת הצורך, והכי חשוב נעניק לכם יחס אישי ללא פשרות ומענה לכל שאלה או בקשה, גם לאחר ההזמנה, בשונה מכל השאר!

כל המטיילים שלנו מקבלים סיוע מלא וליווי בהזמנת הטיסות לאוסטרליה ללא דמי טיפול.

לפרטים נוספים אודות תכנון מסלולי טיול באוסטרליה לחצו כאן.

קראו גם על: ויזה לאוסטרליה

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!