טיול לניו זילנד

ברוכים הבאים ל-No Worries Tours

תכנון טיול לניו זילנד
ניו זילנד למטייל
ניו זילנד עם ילדים
אטרקציות בניו זילנד
מפת ניו זילנד

מעוניינים בתכנון טיול לניו זילנד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

טיול לניו זילנד

ניו זילנד, אחת המדינות היפות בתבל, בורכה בשפע אדיר שאין כדוגמתו. מלבד מיקומה המבודד משאר העולם, והאוכלוסייה הדלה לעומת שטחה הגדול, נופיה של ניו זילנד כה עוצמתיים ומהפנטים שהם משאירים כל לסת שמוטה. האקלים הלא יציב והפעילויות הטקטוניות המתרחשות באיזור לעיתים תכופות, עיצבו בניו זילנד סוגים שונים של תצורות נוף מרהיבות ביופיין המשאירות הרבה מקום לדמיון: קרחונים, פיורדים, שרשראות הרים מושלגים, אגמי טורקיז, תצורות אבן ויערות גשם- כל אלו נמצאים בארץ הרחוקה, שבמרוצת השנים הפכה לחלומם של חובבי נופים והרפתקאות מושבעים. בשונה מארצות אחרות בהן הטבע הוא חלק מהמדינה, ניו זילנד שייכת לטבע, ועל כן היא נבחרה גם לשמש כלוקיישן הראשי לצילומי טרילוגיית ההוביט ושר הטבעות. טיול לניו זילנדי יאפשר לכם לצאת למסע סוחף בין נופי בראשית של הארץ שטרם עלתה על מפת הטיולים המרכזית של התייר הישראלי הממוצע.

טיול לניו זילנד- המקומות שחובה להגיע אליהם!

רוטורואה- מתאימה לכולם כמו כפפה ליד

רוטורואה היא העיר עם השפע הגדול ביותר של פעילויות בכל ניו זילנד. כל אחד ימצא בה את מבוקשו. רוטורואה ידועה בעיקר הודות לפעילות הגיאותרמית היחודית המתקיימת בה: פארקים גיאותרמיים מדהימים עם גייזרים מתפרצים, בריכות מבעבעות ומעיינות חמים מחכים שתחקרו אותם. לצד הפעילות הגיאותרמית, גם אוהבי התרבות ימצאו כאן עניין רב, שכן רוטורואה נחשבת כיעד הטוב ביותר בניו זילנד לגילוי התרבות המאורית. האטרקציות ברוטורואה לא נגמרות, מרכבל, אומגה ביער וראפטינג, ועד לצניחה חופשית וגולף. בשורה התחתונה- רוטורואה היא יעד חובה.

קווינסטאון- המקום לאנשים שאוהבים נופים ואדרנלין!

מלבד היותה העיירה היפה ביותר בניו זילנד, דבר המחייב ביקור הולם, קווינסטאון היא בירת הספורט האתגרי של ניו זילנד. אם יצאתם לטיול לניו זילנד מתוך מחשבה לעשות ספורט אקסטרים מול המקומות היפים בעולם – קווינסטאון היא המקום בשבילכם! חלק מפעילויות הספורט האתגרי הפופולאריות בקווינסטאון הן: טיולי ג'יפים, דאייה, הבאנג'י הגבוה ביותר בניו זילנד, סירות מירוץ וצניחה חופשית.

קווינסטאון ידידותית מאד למשפחות עם ילדים קטנים ומתבגרים כאחד. ניתן לעלות ברכבל לתצפית על העיר מפסגת בוב (Bob's Peak) ולרדת בחזרה במזחלות הרים, לטייל בעקבות שר הטבעות ולשחזר סצינות מהסרט, לרכב באפניים מול האגמים וליהנות ממרכזי בילוי איכותיים. קווינסטאון היא לא רק יעד חובה, אלא גם מקום מעולה לאתנחתא מטיול ארוך.

וואנקה

העיירה הציורית הקטנה, שרחוקה בסך הכל כשעה נסיעה מקווינסטאון, היא עוד יעד חובה ברשימה שלנו. וואנקה היא הבסיס הטוב ביותר ליציאה לטיולים בפארק הלאומי החבוי Mount Aspiring National Park. מהעיירה ובסביבתה ניתן לצאת טרקים מדהימים וטיולים יומיים מהיפים והנגישים ביותר שישנם בטיול לניו זילנד: תצפיות מפסגות ההרים, תצפיות על קרחונים, הליכה לצד נהרות זורמים ואף שייט קסום במי טורקיז. וואנקה מהווה גם היא יעד מצוין למשפחות, כששתיים מהאטרקציות המובילות בה לילדים ומתבגרים הן עולם הפאזלים והאשליות ובית הקולנוע האותנטי Cinema Paradiso.

הפארק הלאומי פיורדלנד- מילפורד סאונד

בדרום האי הדרומי שוכנת ארץ הפיורדים, הנחשבת בעיני רבים כאחד המקומות היפים ביותר בעולם. כפי שהשם מרמז, נמצאים כאן הפיורדים המפורסמים של ניו זילנד: הפיורד מילפורד סאונד הוא הנגיש והמפורסם ביותר- יום הטיול אל מילפורד סאונד נותן תחושה של התגשמות כל החלומות: הדרך למילפורד סאונד עוברת דרך כביש שנחשב כאחד מעשרת היפים בעולם: שעתיים של נסיעה מול נופי שרשראות הרים, ערוצי נהר,עמקים ותצורות אבן בעלי יופי צובט לב. ואז הדובדבן שבקצפת, השייט במימיו הצלולים של הפיורד, לצד בעלי חיים ימיים, כשמהסירה נשקפים המצוקים האדירים העוטפים את הפיורד. עם קצת מזל תוכלו ליהנות גם מנופי המפלים השוצפים שזורמים במורדות המצוקים.

כמה זמן צריך להקצות לטיול לניו זילנד?

על השאלה הזו נשיב ב-"כל המרבה הרי זה משובח". כמות הזמן המינימלית המומלצת לטיול בניו זילנד היא כשבועיים וחצי-שלושה שבועות ברוטו. הסיבות לכך הן שרק הטיסות לניו זילנד הלוך ושוב לוקחות יומיים-שלושה ממכסת הימים שלכם, וזאת בהנחה שתגיעו לניו זילנד כמה שיותר מהר, ללא עצירות ביניים בדרך. ובנוסף, מכיוון שניו זילנד היא מדינה גדולה (כגודלה של בריטניה פחות או יותר), והמעברים מיעד ליעד לוקחים זמן. טיול של שבוע-עשרה ימים לניו זילנד לרוב אינו ממצה, ועד שתגיעו, כבר תצטרכו לחזור, מבלי שתספיקו להטמע בתוך הטבע הניו זילנדי. כמות זמן ממוצעות לטיול בניו זילנד היא חודש-חודש וחצי. חודש-חודש וחצי בניו זילנד יאפשרו לכם לטייל בנחת ולראות את מרבית השיאים של ניו זילנד. אם תוכלו להקדיש לניו זילנד חודשיים או יותר, הרווח כמובן כולו שלכם. תוכלו להגיע לכל חלקיה של ניו זילנד, לטייל בנחת, להכיר את המדינה ואת תושביה לעומק ולהפוך את תכנית הטיול שלכם לגמישה יותר.

טיול לניו זילנד- איך מתכננים נכון?

טיול לניו זילנד הוא לא עוד טיול: אתם מתכננים את הטיול לניו זילנד חודשים רבים מראש, מקדישים זמן לחקור את העונות המומלצות, את מזג האוויר ואת כל אתרי החובה. ועם כל זאת, אין כמו נסיון מהשטח. תוכלו להעשיר את הידע שלכם בעמוד ניו זילנד למטייל בו נמצאים עשרות ומאמרים ומדריכים בנושא טיול לניו זילנד, ובנוסף תוכלו לקרוא אודות כל היעדים החשובים בניו זילנד במדריך היעדים הבלעדי שלנו. 

טיול לניו זילנד- למי מתאים?

טיול לניו זילנד מתאים לכולם! מפאת ריחוקה של ניו זילנד משאר העולם, ומפאת חוסר המידע הקיים על ניו זילנד ברחבי הרשת, לעיתים קיים בילבול בקרב מטיילים שמתעניינים ביעדים ייחודיים, איך מגיעים לניו זילנד, מה עושים בניו זילנד ולמי ניו זילנד מתאימה בכלל? הטבע הנדיר של ניו זילנד ירגש כל מטיילת ומטייל שיגיעו בפעם הראשונה למדינה, גם את הותיקים והמנוסים ביותר. תוכלו לטייל בניו זילנד גם בתור חובבי טיולי יום קלים וגם גם כאוהבי טרקים קשוחים. ואם אתם פתוחים לכל רעיון, ותרצו לטעום מכל הרבדים של ניו זילנד, בהחלט תוכלו לשלב במסלול הטיול חוויות שונות: ימים קלילים, הליכות של מספר שעות, אטרקציות מסחררות וצילומים מתצפיות קסומות. בשורה התחתונה, אין סיבה לחשוש מטיול לניו זילנד: עם הכנה נכונה מראש, הטיול לניו זילנד לא יישכח לעולם!

 עדיין לא בטוחים כמה זמן להקדיש לניו זילנד? אילו יעדים מתאימים לכם? איך הופכים את החלום למציאות? צרו איתנו קשר כאן ואנחנו נדאג לכל השאר!

לקריאה נוספת על תכנון טיול לניו זילנד >>

לקריאה נוספת על אטרקציות בניו זילנד >>

נגן וידאו

שאלות נפוצות:

כיום אין טיסות ישירות לניו זילנד. נהוג לנחות עם טיסת קונקשן בדובאי או במזרח ומשם להמשיך לניו זילנד.
 
כל הנוסעים לניו זילנד נדרשים להנפיק ויזת תייר לניו זילנד בכדי להכנס בשערי המדינה. אנו מטפלים בויזת התייר לניו זילנד לכל המטיילים שלנו ללא תשלום נוסף.
 
 
כן, הנהיגה נעשית בצידו השמאלי של הכביש. כל המטיילים שלנו יקבלו מדריך מקיף של חוקי הנהיגה בניו זילנד ללא תשלום נוסף.
 
 
 
מְעוּלֶה
מבוסס על 66 ביקורות
Gershon Inbar
Gershon Inbar
2023-03-10
שנים רבות חלמנו לנסוע לניו זילנד וזה התאפשר עם היציאה לפנסיה. אבל מהיכן מתחילים? חיפוש קצר ומצאנו את אביתר. כל כך הרבה המלצות לא יכולות להטעות. אז הפקדנו את התיכנון והליווי בידי אביתר מחברת No worries tours וטוב עשינו. היה לנו טיול נפלא, מותאם להעדפותינו ויכולותנו, מגוון מרתק מלמד ומהנה בליווי צמוד של אביתר בכל זמן ובכל ענין. תודה אביתר
ראובן דניאלי
ראובן דניאלי
2023-03-07
יצאנו לניו זילנד 2 זוגות 33 יום. התכנון המקדים היה למופת. במהלך הטיול קיבלנו עזרה ומענה כמעט בכל יום ובכל שעה . אביתר היה זמין וקשוב לכל הבקשות והשינויים. חילץ אותנו מבעיות בדרך . לסיכום: נפלא!! הכרות עם השטח לפרטי פרטים. יכולת אילתור שינויים נהדרת . תודה רבה
נח אהודה
נח אהודה
2023-03-04
אביתר בנה לנו, 2 זוגות טיול לניו זילנד לחודש ימים . התכנון היה בתאום מלא איתנו, ההשקעה וחוברת הנפלאה שקבילנו לקראת הטיול. ובזמן הטיול הזמינות של אביתר הייתה מעל המצופה בכל בעיה בקשה ,הזמינות הייתה בצורה מדימה למרות הפרש של 10 שעות בין ישראל לניו זילנד.בימים גשומים הכין לנו מסלולים חלופים, הרגשנו שאביתר נמצא אך ורק עבורנו. ממליץ בחום
אפרים בינדר
אפרים בינדר
2023-03-02
טיול שהיה חוויה לא רגילה. התכנון היה מעולה, מדוקדק עד לפרטים הקטנים ביותר. אביתר היה קשובה וזמין לאורך כל הטיול.
Avraham Segal
Avraham Segal
2023-03-01
אנחנו רוצים להודות לך על תכנון הטיול הנפלא שהיה לנו בניו זילנד. חזרנו עכשיו מלאי חוויות . אנחנו קוראים לזה טיול המאה. לא רק שתיכננת מולנו ברמת פירוט בלתי רגילה ודיון משותף, עד שהגענו לפורמט הסופי, אלא שגם במהלך הטיול, התייעצנו והתכתבנו בשעות לא שגרתיות, כאשר היה צורך בהתאמות בשל מזג אויר כזה או אחר . הספקנו המון וגילינו שיש עוד אתרים רבים שלא הגענו אליהם בשל הזמן הקצר 3 שבועות.... אנחנו כבר מדבר על לחזור לשם.... פגשנו במהלך הטיול ישראלים והמלצנו עליך.
מור פנחס
מור פנחס
2023-02-23
בן אדם שפיץ עולם סידר לי את הויזה בצורה מהירה ויסודית ופירט איתי את כל מה שהייתי צריך לדעת כיף שיש שירות כזה
סמדר טייף
סמדר טייף
2023-02-15
אביתר מקצועי מאוד, המון ניסיון וידע, תכנון הטיול בשיתוף איתנו ובעצם הטיול נתפר למידותינו.
Yossi Koren
Yossi Koren
2023-02-13
קשה למצוא מילים למה שאביתר הצליח לעשות. בגלל טעות בהכנת ויזה לאוסטרליה שעשינו כהכנה לטיול שלנו בניו זילנד, חברת התעופה לא הסכימה להעלות אותנו לטיסה. ביאושנו פנינו אליו בחצות הליל ותוך שעה נמצאה לנו חלופת טיסה אחרת דרך ארה״ב. כולל טיסת פנים. הוא לא הלך לישון עד הבוקר עד שידע שיצאנו לדרכנו. בלעדיו היינו עדיין בוכים בנתב״ג. אין כמו אביתר כיועץ וסוכן נסיעות.
Ofra Rido
Ofra Rido
2023-01-28
אביתר עובד עם הנשמה ואם זה לא מספיק , אז גם 24 שעות ביממה . הכל התחיל מפגישת זום שחשבתי שאני מוכנה ומאורגנת ורק צריכה טיפ אחד או שניים … מהר מאוד אביתר הבין את המטרות, הרצונות , לוחות הזמנים והכניס הכל לתוכנית שונה מקצה לקצה עם המלצות והכוונה לפרטי פרטים . 20 יום באוסטרליה שכמו שהוא הבטיח אכן קרה התאהבנו ובגדול אביתר סייע וליווה ואתעדעכן לאורך כל המסע . תמיד אומרים שרק שיש "הפתעות / תקלות " ניתן לבחון את השירות אותו מקבלים , אז ככה חווינו תקלה רפואית לא צפוייה ואביתר פשוט היה מדהים ליווה וסייע בכל השינויים הנדרשים בסבלנות ובסובלנות החזיר אותנו למסלול עם אין ספור חוויות והרפתקאות וזה משמעות של שירות מצויין עם כל המשתמע מכך . תודה ענקית אופרה ומוטי רידו
נדב גל
נדב גל
2023-01-18
תכנון טיול לאוסטרליה וניו זילנד זה לא פשוט ולוקח המון זמן. פגישה אחת עם אביתר שחוסכת שעות על המחשב שאפילו לא יסכמו את השעה וחצי פגישה שלנו. הכל טיפלנו אצל אביתר החל מטיסות במחירים מעולים, ויזות ותכנון מסלול. מענה ושירות מהיר ואיכותי בכל זמן נתון ! ממליץ לכולם!! תודה אביתר