טיול קרוואנים בניו זילנד

טיול קרוואנים בניו זילנד

תוכן עניינים

מכירים את הסצינות האלו מהסדרות האמריקאיות בהן כל המשפחה יוצאת לטיול בטבע פראי ומרתק בקרוואן מגניב שיש בו הכל? ואז הסרט ממשיך לתוך לילה קסום כשהמשפחה יושבת סביב המדורה, וכולם מעלים זכרונות ויוצרים חוויות חדשות.. טיול לניו זילנד בקראוון הוא התגשמות חלום בעבור ישראלים רבים שבוחרים לטייל בדרך שונה ממה שאנחנו מכירים. לטיול קרוואנים בניו זילנד יתרונות רבים מאד, בגלל מזג האוויר השורר במדינה ובגלל אופיה של המדינה המוקפת בטבע נדיר ואין סופי.

יתרונות לטיול קרוואנים בניו זילנד

שליטה במסלול הטיול- במדינה שבה מזג האוויר תמיד מפתיע ברגע הכי פחות צפוי, אין מתנה גדולה יותר מלשלוט במסלול הטיול שלכם. במקרים של מזג אוויר סוער תוכלו לנוע מהאיזור הבעייתי לאיזור רגוע יותר ללא סיבוכים או התחייבויות כספיות גדולות, בין אם הזמנתם את כל חניוני הלילה שלכם מראש ובין אם לא (עלות לילה בחניון הקרוואנים היא מזערית לעומת לינה במוטל או במלון כך שתמיד תוכלו להחליט שמוותרים).

קו ראשון לנוף- בשונה מלינה במוטל או במלון, לינה בקרוואן היא למעשה לינה בטבע. אם בחרתם בטיול טבע לניו זילנד, הטיול בקרוואן יקח אותו עוד צעד אחד קדימה: אין ספק שאין דרך טובה יותר לסיים יום מעייף כשצופים בשמש שוקעת לצד הרים מושלגים או מול חוף מבודד, ולהתחיל יום חדש כשפוקחים את העיניים ורואים דבר ראשון אגם צלול או גבעות ירוקות עם כבשים.

ניו זילנד ואוסטרליה

נוחות- טיול בניו זילנד הוא טיול מתגלגל. יש כאלה שיתגלגלו פחות ויש כאלה שיתגלגלו יותר, אך לא ניתן לטייל בניו זילנד מבלי לעבור בין מספר יעדים. כשישנם כל כך הרבה נופים יוצאי דופן באותה המדינה, ברור שתרצו להספיק לעבור בכמות מכובדת מהם תוך כדי הטיול. הטיול בקרוואן חוסך לכם מאמץ רב של פריקת המזוודות ואריזתן מדי יום או יומיים- תוכלו לאפסן את כל הציוד שלכם מהיום הראשון מבלי שתצטרכו לגעת בו עד סיום הטיול. כמו כן, לא תצטרכו במשך היום לחפש בתי קפה ומסעדות לארוחת בוקר, צהריים וערב, אלא פשוט תוכלו ליהנות מבישול במטבחון האישי שלכם ואכילה בעזרת השולחן והכסאות המתקפלים שלכם מול הנוף בכל שעה ובכל מקום שרק תרצו.

טיול קרוואנים בניו זילנד דווקא בימי הקורונה

טיול בניו זילנד מתבצע בעיקר באוויר הפתוח. ניו זילנד, מדינה מערבית מתקדמת ומפותחת, היא אחת המדינות היחידות בעולם שהצליחו להתמודד בהצלחה רבה עם נגיף הקורונה. אנו צופים כי בשנתיים הקרובות (לפחות, אם לא יותר), הביקוש לטיול קרוואנים בניו זילנד יגבר עוד ועוד, כשהציבור והמטיילים מתבקשים להמנע מהתקהלויות עם אנשים שאינם שייכים לאותו תא משפחתי, וכן מתבקשים לשמור על היגיינה אישית מירבית. הקרוואן משמש כבית על גלגלים לכל דבר ועניין,וחוסך את הצורך בהחלפת חדרים במלונות ואת התלות בשירותי הנקיון.

5 דברים שחשוב לדעת על טיול קרוואנים בניו זילנד

Holiday Parks/Caravan Parksכך נקראים חניוני הלילה בניו זילנד. הם רחבי ידיים, מטופחים, ומציעים מספר אפשרויות ללינה: החל מלינה מסודרת בקרוואן שלכם בתמורה לתשלום עבור החניה, דרך חדרים פשוטים ללא שירותים ומקלחת ועד לבקתות מרווחות ובהן כל השירותים והמתקנים הדרושים. הולידיי פארקס הם אופציה נהדרת למשפחות ולזוגות שרוצים ליהנות ממקום נעים עם אנשים חברותיים בסוף היום.

נסיעה בכבישים הנסיעה בכבישים היא איטית וזהירה יותר מאשר נסיעה ברכב רגיל. יש לקחת בחשבון שזמני הנסיעה יתארכו מהצפוי, שכן הרכב בו אתם נוהגים ארוך, רחב יותר וכבד יותר. יש להתחשב בעובדות אלה גם כשאתם נכנסים לחניה, יוצאים מחניה, פונים פניות חדות, עולים בעליה חדה, יורדים בירידה חדה, נוסעים בכבישים מפותלים ונוסעים בכבישים בעלי נתיב אחד- או במילים אחרות, כמעט בכל רגע נתון שאתם נוהגים בניו זילנד. גם הקרוואנים מגיעים בגדלים שונים. בדקו מה האפשרויות המוצעות לכם ובחרו את הגודל המתאים לכם הן מבפנים והן מבחוץ. כמובן שאל תשכחו להוסיף את ביטוח ביטול ההשתתפות העצמית, שעשוי להציל אתכם בגדול אם משהו ישתבש.

חניות- שימו לב בעת כניסה למגרש חניה שאינכם חורגים מן הגובה האפשרי. בנוסף, חשוב לבדוק היטב את תמרורי החניה ברחובות ובחניונים בערים ובעיירות גדולות, שכן חלים איסורים רבים על חניית קרוואנים במרכזי הערים.

Freedom Camping מגרשי חניה/חניוני לילה מאולתרים ברחבי ניו זילנד בהם קרוואנים עם שירותים ומיכל מים אפורים יכולים לחנות באופן חוקי מבלי לשלם כסף עבור הלינה. חשוב לדעת כי במקומות אלו לרוב אין מתקני שירותים והתאורה היא מינימאלית, אם בכלל, ולכן מומלץ לישון בהם בלילה, רק אם נתקעתם ללא מקום לינה, או אם אתם תרמילאים שעבורם מדובר בחסכון כספי משמעותי. מי שבוחר לישון במגרשי החניה החינמיים, חייב לדאוג להשאיר את השטח נקי ולא ללכלך את איזור הלינה שלו, כפי שקובע החוק המקומי.

שריינו מראש- הכלל פשוט מאד, ככל שתזמינו מוקדם יותר, תיהנו מבחירה מתוך היצע גדול יותר של רכבים, וכן ממחירים זולים יותר. ככל שיתקרב מועד הנסיעה, תאלצו להתפשר על דגמי רכבים שלא בטוח שתהיו שלמים איתם והמחיר יקפוץ משמעותית.

הפעם הראשונה, ולא האחרונה, בניו זילנד

לסיכום, טיול בקרוואן הוא דרך פופולארית ביותר לטייל בניו זילנד. ניו זילנד מספקת תשתית ידידותית ונוחה לקרוואנים: חברות השכרה אמינות המציעות ביטוחים מקיפים, כבישים סלולים ומשולטים היטב וחניוני לילה מתוחזקים וידידותיים לזוגות ומשפחות הפרושים כמעט בכל עיירה ויישוב. אם תמיד חלמתם לטייל בעולם בקרוואן, מומלץ שתנסו זאת בפעם הראשונה בניו זילנד, כדי לקבל טעם של עוד.

טיול קרוואנים מוצלח עם המומחים לניו זילנד

אנו בנו ווריז טורס מתמחים בתכנון טיולי קרוואנים בניו זילנד ואוסטרליה. הניסיון וההיכרות העמוקים שלנו עם המדינות, מאפשרים לנו ליצור יחד אתכם טיול חוויתי ובלתי נשכח בפסיפיק. אנו נבנה לכם את מסלול הטיול, נזמין עבורכם את הקרוואן המתאים לכם ביותר במחירים הטובים ביותר ונעמוד לרשותכם 24/7 לכל מקרה במשך הטיול.

הצלחנו לעניין אתכם? צרו איתנו קשר, ואנחנו נדאג לכל השאר!

איך מגיעים לניו זילנד? המדריך המלא לטיסות לניו זילנד

לחצו כאן כדי להמשיך לקרוא על טיול בניו זילנד.

מוזמנים לעיין במפת ניו זילנד >>

ניו זילנד ואוסטרליה

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני כ- 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!