מפרץ האיים-Bay Of Islands

מפרץ האיים-Bay Of Islands

דולפינים

מפרץ האיים הינו יעד נופש קסום המועדף על תושבי אוקלנד בחגים. הוא שוכן כ-3 וחצי שעות נסיעה מצפון לעיר. מפרץ האיים מורכב מכ-140 איים וממפרצים קסומים המציעים שלל אטרקציות ימיות ופעילויות טבע. מזג האוויר במפרץ חמים ונעים באופן משמעותי מרוב אתרי התיירות האחרים של ניו זילנד.
העיירות ההסטוריות Paihia ו-Russel הן גם המומלצות ביותר להתמקמות. בעיירות ישנן אין סוף אפשרויות לינה מכל הסוגים, לרבות מקומות לינה יוקרתיים ומפנקים עם נופי המים ומסעדות המגישות אוכל גורמה משובח.
מומלץ שלא לפספס את השייט אל ה"חור שבסלע" Hole In The Rock- החור הגדול שגובהו כ-18 מטרים, נפער במרוצת השנים מתוך סלע עצום שנישא מתוך המים. במי המפרץ נמצאים בעלי חיים ימיים רבים, במיוחד דולפינים, וקל יחסית לפגוש אותם במהלך השהייה.
במפרץ האיים גלריות, חנויות בוטיק ומספר מרכזי תרבות ומורשת. אתר המורשת המרכזי באיזור הינו Waitangi Treaty Grounds אשר ממוקם ביישוב וואיטנגי. כאן נחתם הסכם חלוקת השטחים בין השבטים המאורים הילידים, לבין האירופאים שהגיעו מאוחר יותר לניו זילנד.
לפעלתנים יותר- ניתן לצאת למסלולי הליכה על הגבעות הירוקות באיים או לתצפיות על מפלים, וכן לטיולי ג'יפים בשמורות הטבע הסמוכות למפרץ. ממפרץ האיים ניתן לצאת לטיול יומי מודרך בקבוצה או בטיסה לקצה הצפוני ביותר של ניו זילנד. אפשרות נוספת למטייל העצמאי כמובן היא להמשיך אחרי השהייה במפרץ האיים עם רכב שכור לטיול של מספר ימים ב-Northland עד ההגעה לקצה הצפוני.

נו ווריז טורס ישמחו לתכנן לכם טיול מאורגן בניו זילנד עם כל היעדים החמים, צרו קשר עוד היום: 050-888-2346

שתף:
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!