קרחון פרנץ' ג'וזף וקרחון פוקס-Franz Josef & Fox Glaciers

קרחון פרנץ' ג'וזף וקרחון פוקס-Franz Josef & Fox Glaciers

קרחון

קרחון פרנץ' ג'וזף- Franz Josef Glacier הוא אחד משני הקרחונים הפופולאריים שבחוף המערבי של האי הדרומי. אורכו כ-12 ק"מ. הקרחון כה נגיש לתיירים הודות לעובדה שהוא יורד עד לגובה של 300 מטרים בלבד מעל לפני הים. מסלול ההליכה לתצפית על הקרחון נמצא כ-5 ק"מ בלבד מעיירת השירות של הקרחונים, Franz Josef Village: המסלול יפהפה ואורך כשעה-שעה וחצי לכל כיוון, בתוך עמק מיוער וסלעי. בימים גשומים ניתן לראות מפלים טבעיים הנשפכים במורד ההרים שמסביב לעמק. בסוף ההליכה תוכלו לצפות בבסיסו של הקרחון מרחוק. בעיירת השירות הסמוכה אפשרויות לינה ואוכל לתיירים.
קרחון פוקס- Fox Glacier- אחיו הגדול של קרחון פרנץ' ג'וזף, נמצא כ-25 דק' נסיעה דרומה בקצהו של החוף המערבי של האי הדרומי. קרחון פוקס משתרע לאורך של כ-13 ק"מ וגם הוא מסתיים בגובה של כ-500 מטרים מעל פני הים, דבר ההופך אותו לקרחון השני הנגיש של החוף המערבי. באיזור קרחון פוקס מסלולי הליכה רבים בתוך יערות גשם ולצד אגמים, המאפשרים להגיע לתצפיות על הקרחון ועל נופי הפארק הלאומי הר קוק. גם לקרחון פוקס ישנה עיירת שירות הסמוכה לו- Fox Glacier Village. בעיירה אפשרויות לינה ואוכל לתיירים.
כדי לחוות את קרחון פרנץ' ג'וזף ואת קרחון פוקס בצורה האולטימטיבית, מומלץ לקחת טיסה נופית מעל הקרחונים, הכוללת נחיתה על אחד מהם, או לצאת לטיול מודרך הכולל טיפוס והליכה על הקרחון.

 

אנו בנו ווריז טורס נשמח לתכנן לכם טיול בנהיגה עצמית בניו זילנד!

לא רוצים לנהוג בצד השני של הכביש? אין בעיה! יש לנו גם טיול מאורגן בניו זילנד הכולל את כל האתרים הייחודיים ביותר.

צרו קשר עוד היום: 050-888-2346.

שתף:
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!