האם ניו זילנד היא נחלתם של אוהבי הטרקים בלבד? ממש לא!

האם ניו זילנד היא נחלתם של אוהבי הטרקים בלבד? ממש לא!

בשנים האחרונות ניו זילנד עולה יותר ויותר למודעות של התייר הישראלי, ואחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים היא בנושא טרקים בניו זילנד: האם ניו זילנד היא נחלתם של אוהבי הטרקים בלבד? ממש לא! במאמר זה נציג 3 תכנים שכל מטייל חייב לשלב במסלול הטיול שלו- ואין להם שום קשר לטרקים.

אטרקציות

בין אם אתם משפחה ובין אם אתם זוג, כל טיול לניו זילנד חייב להכיל גם אטרקציות. האטרקציות שומרות על מורל גבוה וריגושים ומסייעות לגיוון כדי לא להרגיש שחיקה במהלך הטיול. בין האטרקציות הפופולאריות ביותר ניתן למנות את:

מערות התולעים הזוהרות של וואיטומו- באיזור כפרי ושקט באי הצפוני נמצאות המערות העמוקות אליהן אור השמש אינו חודר. במקום אור השמש את המערות מאירות אלפי נקודות זעירות ואלו הן התולעים הזוהרות. במקום מוצעים מספר סיורים לבחירה. הסיור הקלאסי נחשב כחוויה נפלאה לכל מטייל ואורך כ-45 דק'. הוא נערך כשייט בסירות קטנות בתוך מערות התולעים ומאפשר ללמוד אודות המערות והיצורים המדהימים החיים בתוכה.

טיסה נופית הכוללת נחיתה על קרחונים– בניו זילנד ישנם אלפי קרחונים, רק מעטים מהם נגישים למטייל מהקרקע. ישנם מספר מסלולי הליכה, חלקם קלים יותר ואחרים מאתגרים וקשים השולחים את המטיילים אל נקודות תצפית לעבר הקרחונים, אך הדרך הטובה ביותר ליהנות מהקרחון היא לטוס לידו ואז לנחות עליו- מומלץ לעשות זאת מהפארק הלאומי הר קוק, מעיירות הקרחונים פרנץ' ג'וזף ופוקס, או מהעיר קווינסטאון.

טיול אל הפיורדים האדירים של ניו זילנד- הפיורדים של ניו זילנד נמצאים כמעט בקצהו של האי הדרומי, ונחשבים כאחד משיאי הטיול לניו זילנד. אף טיול לניו זילנד אינו שלם עד שתשוטו במי המילפורד סאונד ו/או הדאוטפול סאונד- הפיורדים הניו זילנדיים התיירותיים בעלי השם העולמי. השייט המדהים ביופיו יוצא מספר פעמים מדי יום ואורך כשעתיים עד 3 שעות, בהתאם לחברה המפעילה. בשייט תוודעו לנופים הציוריים ביותר של ניו זילנד ללא ספק.

 

ניו זילנד ואוסטרליה

 

מפגש עם בעלי חיים

ניו זילנד מספקת הזדמנות כמעט ודאית לצפייה בבעלי חיים מרשימים ונדירים- בעיקר בעלי חיים ימיים ועופות.

  • לוויתנים, דולפינים, פינגווינים, כלבי ים ואריות ים- נמצאים בעיקר באי הדרומי, אך לא רק. תוכלו לראותם על החוף או להשקיף עליהם במים מהחוף, וכמובן שגם לצאת לשייט להתבוננות קרובה יותר. הסיכויים שואפים כמעט ל-100% בעונות התיירות.
  • אלבטרוס (עוף ימי), סולה (עוף ימי), קיה (תוכי אלפיני ניו זילנדי) וקיווי (סמלה של ניו זילנד) הם רק חלק מהעופות הנדירים שניתן למצוא באי הצפוני ובאי הדרומי. הסולה והאלבטרוס מקוננים במושבות וקל יותר להגיע אליהם, ואת הציפורים הנדירות יותר ניתן למצוא באיים קטנים הנחשבים כשמורות טבע, או בלב הפארקים הלאומיים של ניו זילנד- קחו בחשבון שלעיתים נדרשים מזל וסבלנות. לקריאה נוספת אודות מקומות מומלצים בניו זילנד לצפייה בציפורים.

 

טיול לניו זילנד

 

אוהבי צילום וסרטים- ניו זילנד היא המקום בשבילכם

אם סגנון הטיול שלכם או לנסוע ברכב ופשוט לעצור לצלם מתצפיות, אם אתם חובבי צילום או צלמים מקצועיים ואם אתם מתים על סרטים- ניו זילנד היא היעד שלכם! 

  • עצירה לתצפיות- לא תאמינו כמה תצפיות קיימות בניו זילנד. כל יום טיול שלנו בניו זילנד כולל עצירה לתצפיות קסומות על הרים, עמקים, אגמים, נהרות, חופים ועיירות ציוריות. תתפלאו, אך מהתצפיות המדהימות האלה תוכלו לתפוס נופים מהפנטים של אתרי הטבע השונים מבלי שתצטרכו לצאת לטרקים מפרכים.  

 

לתכנון טיול בהתאמה אישית לניו זילנד לחצו כאן.

 

  • צלמים- הנופים הדרמטיים ישבו את לבכם מהשנייה הראשונה ואין לנו ספק שתשובו הביתה עם תמונות של פעם בחיים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקחת מצלמה ולהתחיל לנסוע בכבישים ובאתרי הטבע- השאר יקרה מעצמו. אם תרצו להתנסות בחוויה מקצועית יותר, תוכלו להצטרף לאחד מסיורי הצילום הקיימים בניו זילנד ולהגיע למקומות ייחודיים.
  • טיולים בעקבות סרטים-  שר הטבעות, ההוביט, יומני נרניה, קינג קונג והיריעה עוד ארוכה- כל אלו צולמו בניו זילנד ולא בכדי. מסלולי טיול ייחודיים המשלבים הגעה לאתרי הצילום הם חוויה מרגשת המגשימה את חלומם של מעריצי הסרטים מכל העולם.
Picture of אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני כ- 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!