הפארק הלאומי קקדו-Kakadu National Park

הפארק הלאומי קקדו-Kakadu National Park

ניו זילנד ואוסטרליה

הפארק הלאומי קקדו הינו הפארק הלאומי הגדול ביותר באוסטרליה, ואחד המפורסמים שביבשת. הוא ממוקם ב-Top End (בצפון מערב אוסטרליה), כשעתיים נסיעה ממזרח לעיר דארווין, וגודלו עולה על גודלה של מדינת ישראל.  פארק קקדו מתאפיין בנופי סוואנות, ביצות, אגמי מים, מפלים ותצורות אבן יפהפיות.

הפארק הלאומי הוא גן עדן לצפרים ולחובבי בעלי חיים. בקקדו מתגוררים ציפורים ועופות נדירים ובעל החיים המפורסם של הפארק הינו הקרוקודיל. בקקדו מתגוררים תניני המים המתוקים שלרוב אינם תוקפניים כלפיי בני האדם (אך כמובן שחובה לשמור מהם מרחק) וכן תניני המים המלוחים, הנחשבים כחיה אגרסיבית ותוקפנית במיוחד. תניני המים המלוחים מחזיקים בתואר המפוקפק כתנין המסוכן בעולם. אחד משיאי הטיול בפארק הוא שייט לצפייה בתניני המים המלוחים בביצות.

לקקדו בין היתר עושר תרבותי רב. כבר מלפני 20,000 שנים התגוררו כאן השבטים האבוריג'ינים אשר השאירו את חותמם באתרים רבים ברחבי הפארק. במסלולי ההליכה הרבים שבפארק ניתן לגלות ציורי קיר בני עשרות אלפי שנים לצד ציורים "עדכניים" מלפני כמה מאות שנים, המספרים על טקסים, אמונות, הסטוריה ואירועים מרכזיים בחיי האבוריג'ינים. מרכז המבקרים של הפארק משמש גם כמוזיאון קטן ומרכז לימוד על תרבות האבוריג'ינים. על כן, הפארק קקדו הוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ונחשב כאחד היעדים הטובים ביותר באוסטרליה לחקר תרבות האבוריג'ינים. מטיבי לכת יוכלו להצטרף לטיול בשמורת "ארנהם לנד"- ארץ ארנהם היא איזור פראי שמיושב בדלילות על ידי שבטים אבוריג'ינים, וכניסת מטיילים אליו היא רק באמצעות הנפקת אישור מיוחד או בטיול מאורגן המודרך על ידי המקומיים. 

העונה המומלצת לטיול בקקדו היא העונה היבשה, בין החודשים אפריל-אמצע אוקטובר. בכל טיול לקקדו מומלץ להצטייד מראש בתכשיר דוחה יתושים וחרקים ואף ברשת המכסה את הפנים.

 

אנו בנו ווריז טורס נשמח לתכנן לכם טיול בנהיגה עצמית באוסטרליה!

לא רוצים לנהוג בצד השני של הכביש? אין בעיה! יש לנו גם טיול מאורגן באוסטרליה עם כל היעדים האטרקטיביים ביותר ביבשת.

צרו קשר עוד היום: 050-888-2346.

שתף:
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!