הפארק הלאומי קאריג'יני – Karijini National Park

הפארק הלאומי קאריג'יני – Karijini National Park

אוסטרליה וניו זילנד

הפארק הלאומי קאריג'יני הינו פארק טרופי-מדברי בן יותר מ-2 מליארד שנים החבוי בליבו של החוף המערבי, ונחשב כאחד הפארקים הלאומיים הייחודיים שיש לאוסטרליה להציע. כדי לבקר בו תצטרכו להיות בני מזל או שתצטרכו לתכנן את מסלול הטיול שלכם באוסטרליה היטב, שכן הפארק מרוחק מכל ציוויליזציה: הוא נמצא במרחק של כ-3:40 שעות נסיעה מדרום לעיירה Port Headland וכ-8 שעות נסיעה ממזרח לעיירות Coral Bay ו-Exmouth.

הפארק בנוי מצוקי אבן בגוון אדום וחום, מערוצי נחלים ונהרות שנחצבו במרוצת השנים וכן מקניוני אבן מרשימים, נקיקים, בריכות טבעיות ומפלים קטנים. ניתן לטייל בפארק קאריג'יני באופן עצמאי או בטיול מאורגן. הדרך הטובה ביותר לחקור את הפארק היא באמצעות מסלולי ההליכה שעוברים בתוך הקניונים והנקיקים, בין בריכות האבן וערוצי המים המדהימים. למטיילים שאוהבים קצת אקשן וריגושים, הפארק הלאומי קאריג'יני הוא מקום מצוין לטיול Canyoning.

חשוב לתכנן את הגעתכם לפארק בעונה היבשה (אפריל-ספטמבר) כדי להקטין את הסיכונים לשטפונות והצפות בכבישים המובילים לפארק. כמו כן, חשוב מאד לתזמן את נסיעתכם לפארק בשעות היום ולא בשעות החשיכה כשהנהיגה מסוכנת וחיות הבר קופצות לאורות הפנסים. בפארק מקום לינה אחד בלבד, ובו אפשרויות ללינה בקאמפינג או בבקתות אקולוגיות, ולכן חשוב לשריין את מקומכם מראש. לסיכום, ביקור בפארק הלאומי קאריג'יני הוא אתגר לא פשוט, אך אחד משיאי הטיול במערב אוסטרליה, בתנאי שתדעו להתמודד עם המדבר והשממה.

אנו בנו ווריז טורס נשמח לתכנן לכם טיול בנהיגה עצמית באוסטרליה!

לא רוצים לנהוג בצד השני של הכביש? אין בעיה! יש לנו גם טיול מאורגן באוסטרליה עם כל היעדים האטרקטיביים ביותר ביבשת.

צרו קשר עוד היום: 050-888-2346.

שתף:
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!