טיול בניו זילנד מחוץ לעונה- אפשרי בהחלט

טיול בניו זילנד מחוץ לעונה- אפשרי בהחלט

אין עוררין כי עונת השיא של התיירות הנכנסת לניו זילנד היא בשיא הקיץ המקומי, בחודשים דצמבר-מרץ. אך מה עושים כשאילוצי המציאות אינם מאפשרים לנו לטייל בחודשים האלו? חופשות הילדים מבית הספר, חופשה מהבוס בעבודה, או הזדמנות בלעדית שצצה באמצע החיים ממש לא צריכות לגרום לכם להתפשר! במאמר זה נסקור 5 סיבות לטיול בניו זילנד מחוץ לעונת הקיץ.

 

A penny saved is a penny earned

אחד הפרמטרים הבולטים ביותר לטיול מחוץ לעונה הוא החסכון בכסף. הכל פשוט יותר זול. מחירי הלינה, מחירי התחבורה (טיסות לניו זילנד או אוסטרליה ורכבים) ואפילו מחירי האטרקציות! זוג יכול לחסוך לפחות מאות דולרים בטיול של 3 שבועות, אם לא יותר, וכשמדובר במשפחה, החסכון מגיע כבר לאלפי דולרים. החודשים הטובים ביותר לחסכון בכסף בטיול לניו זילנד הם מאי-אוקטובר.

 

כשמספר המטיילים קטן אפשר להיות ספונטאניים

תמיד כיף להגיע לאתרי התיירות כשהם אינם מוצפים. כמה כיף לשבת מול אגם טורקיז לבדכם או לשוט בפיורד רק עם עוד 10 אנשים ולא עם עוד 100? הטבע כולו שלכם!

ואם אתם מסוג המטיילים שלא בראש שלהם לטייל כשהכל ידוע ומוזמן מראש, אלא רוצים לזרום עם הרוח- אם לא מחוץ לעונה, מתי כן? למעט ימי חג או אירועים גדולים במקומות ספציפיים, תוכלו לטייל מתי ואיפה שעולה על רוחכם, ולא תצטרכו לשריין כל דבר קטן מראש. מדובר במצרך נדיר ביותר בעונת הקיץ, כשכל היעדים המתויירים מפוצצים כל הזמן. החודשים הטובים ביותר לטיול ספונטאני בניו זילנד הם אפריל-נובמבר. שימו לב שבחלק מחודש אפריל, חל חג הפסחא. בתאריכי חג הפסחא חובה לשריין מקומות לינה מראש בכל מקום תיירותי בניו זילנד. לבדיקת רשימת החגים והמועדים בניו זילנד לחצו כאן.

 

זמן טוב לפגוש את המקומיים

אלו שנהנים מטיולים אותנטיים ואוהבים לחוש את בעלי הבית, ישמחו לדעת כי חודשי ה-Off Season הם החודשים הנוחים ביותר לתפוס את המקומיים למפגשים לא פורמאליים, כמו אירוח ביתי/בחווה, טיול משותף או אפילו רק שיחה במסעדה, בחנויות הרחוב, באתרי התיירות ובמקומות הלינה. המקומיים החביבים והמנומסים אוהבים מאד לפגוש במטיילים וישמחו להכיר לכם את עצמם ולספר לכם על חייהם האמיתיים מחוץ לשגרת התיירות של ניו זילנד. מבחינתנו להכיר את הניו זילנדיים מקרוב, זו חוויה יוצאת דופן ומומלצת ביותר. החודשים הטובים ביותר ליהנות ממפגשים עם המקומיים הם מאי-אוקטובר.

 

נופים משודרגים

נכון שאין הבטחה שלא לחוות סופות שלגים, גשמים או ערפל בעונות אלו, אך כך גם בקיץ. חודשי האביב והסתיו בשנים האחרונות האירו פנים למטיילים ואפשרו להם לטייל תוך הנאה מנופים נפלאים של שלכת מדהימה בצבעי צהוב, כתום ואדום, מנופי פריחה קסומה בכל צבעי הקשת, מיופיים של מפלים שוצפים ונהרות גועשים, ומנופי הרים מושלגים מדהימים ועיירות שנראות כמו מאגדה. וזה לא הכל- אם חשבתם שראיתם את אגמי הטורקיז כשטיילתם בקיץ, חכו עד שתראו אותם כשקצת קודר.

בשורה התחתונה, העיניים שלכם יהנו מתצוגת צבעים מרהיבה וחד פעמית שלא תראו בשום מקום אחר בעולם- בהתחייבות!  החודשים הטובים ביותר להנאה מהנופים המשודרגים הם אפריל-יוני, ספטמבר-אוקטובר. חודשים יולי ואוגוסט, הם שיא החורף, ועל אף הנופים המדהימים של העיירות וההרים המכוסים בשלג, אנו לא ממליצים לקחת את הסיכון ולטוס עד לניו זילנד בתאריכים האלו.

 

פסטיבלים מקומיים

כשהתיירים עוזבים ושגרת חיי המקומיים מתחילה, הפסטיבלים מגיעים כתחליף להפוגת השעמום. דוכנים, מסיבות, אוכל רחוב וסדנאות הם רק חלק מהחגיגה. החודשים הטובים ביותר לפסטיבלים מקומיים הם אפריל, יוני-ספטמבר. בחודשי החורף נחגגים בניו זילנד פסטיבלי חורף רבים עבור המקומיים. החגיגות גדולות ומהנות, אך גם הפעם נמליץ שלא להגיע במיוחד עד לניו זילנד בחודשים יוני-אוגוסט.

 

לסיכום

טיול בחודשי ה-Off Season בניו זילנד לא חייב לפגום בתכניות ובחלומות שלכם. להפך, יש לחודשים אלו ערך מוסף שעשוי לשדרג את הטיול שלכם בכמה רמות. כמובן שצריך גם קצת מזל עם מזג האוויר, אך כפי שכבר ציינו, זה תקף לכל אחת מעונות השנה. אם החלטתם ללכת על זה, בדקו את מזג האוויר המדויק בחודשים בהם אתם מתכוונים לטייל, וחלקו את השהות שלכם ביעדים המתאימים לתקופה, לדוגמא: טיול מחוץ לעונה רצוי שיכלול שהות מכובדת באי הצפוני. טיול מחוץ לעונה לא אמור להתפרש בחצי מכמות הזמן שלו על איזור הפיורדים או הקטלינס.

אם אינכם בטוחים בחלוקת הימים הנכונה לטיול מחוץ לעונה ורוצים להתייעץ, לחצו כאן כדי ליצור איתנו קשר.

לקריאה אודות טיול בניו זילנד בחודשים ספטמבר ואוקטובר לחצו כאן.

ראו גם: אטרקציות בניו זילנד | ניו זילנד עם ילדים | תכנון טיול לניו זילנד

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני כ- 7.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!