קנגרו איילנד-Kangaroo Island

קנגרו איילנד-Kangaroo Island

אוסטרליה

קנגרו איילנד שוכן מדרום לחופיה של העיר אדלייד, בירת South Australia,  והוא האי השלישי בגודלו באוסטרליה. האי קנגרו הוא אחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר של דרום אוסטרליה. כל אחד יכול למצוא את מבוקשו על האי ולכן הביקור בו משתלם מאד.

האי מתאפיין בחופים ומפרצים קסומים ושלווים, תצורות סלעים ייחודיות, שמורות טבע פראיות ותעשיית אוכל גורמה ויין- כל זה באווירה כפרית נינוחה, כמו שהאוסטרלים אוהבים. באי נמצאת כמות עצומה של בעלי חיים באוויר, בים וביבשה, כגון וולאביס, קנגורו, קואלות, נשרים, שקנאים, אצ'ינדה, כלבי ים, אריות ים אוסטרלים, פינגווינים ועוד ועוד ועוד..

מלבד היותו אי מדהים, מיקומו הרחוק מיתר אתרי החוף המזרחי המפורסמים של אוסטרליה שמר עליו כאי אותנטי ללא נחילי תיירים, כפי שמצופה ממקום שכזה. בקנגרו איילנד שוכנים מספר בתי מלון יוקרתיים ביותר עם נופי מליון דולר- אופציה טובה לאוהבי הפינוקים. 

אל האי ניתן להגיע בשייט מעבורת מהיישוב Cape Jervis או בטיסת פנים קצרה מהעיר אדלייד. תוכלו לצאת לטיול יומי מאדלייד, או לבחור להשאר ללינה על האי למספר ימים- הרווח יהיה כולו שלכם! 

 

חשוב לדעת:

  • ניתן לטייל על האי הן בטיול מאורגן והן בטיול עצמאי. מומלץ שלא להסתמך על התחבורה הציבורית. במידה ובחרתם בטיול עצמאי, יש לבדוק עם חברת השכרת הרכב שהרכב שלכם מאושר לטייל בקנגרו איילנד. במידה ולא, תוכלו לשכור רכב כשתגיעו לאי.

 

  • החודשים המתאימים ביותר לטיול בקנגרו איילנד הם נובמבר-מרץ.

 

  • בשריפות הבוש (שריפות החורש) האחרונות שפקדו את אוסטרליה בקיץ 2019-2020, חלקים נרחבים מהנוף שעל האי נשרפו כליל וניזוקו קשה, לרבות בעלי חיים רבים ביבשה. לפני הגעה לאי יש לבדוק את מזג אוויר ולתכנן היטב את ביקורכם עליו, מכיוון שצפויים שינויים באתרי הטיול שעל האי.

 

אנו בנו ווריז טורס נשמח לתכנן לכם טיול בנהיגה עצמית באוסטרליה!

לא רוצים לנהוג בצד השני של הכביש? אין בעיה! יש לנו גם טיול מאורגן באוסטרליה עם כל היעדים האטרקטיביים ביותר ביבשת.

צרו קשר עוד היום: 050-888-2346.

שתף:
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!