רעיונות לטיולי נושא באוסטרליה

רעיונות לטיולי נושא באוסטרליה

טיול לאוסטרליה כולל לא מעט שינויים בתוואי הדרך ובתצורות הנוף, במזג אוויר ואפילו באווירה. בזמן שלא מעט מטיילים רוצים לטעום בטיול הראשון מעט מכל דבר שאוסטרליה יכולה להציע, מטיילים אחרים יעדיפו שמסלול הטיול שלהם לאוסטרליה יתמקד בנושא מסויים הנוגע לליבם. אם אתם עונים להגדרה הזו-בדיוק בשבילכם החלטנו בנו ווריז טורס, להכין את עמוד הרעיונות לטיולי נושא באוסטרליה. כל המסלולים המופיעים במאמר ניתנים להזמנה עם או בלי שירותי הקרקע באוסטרליה, לפי בחירתכם.

 

 מסלול "אתרי המורשת של אונסק"ו"

למי מתאים? לאוהבי הטבע, לאוהבי הסטוריה ותרבות, לזוגות ולמטיילים מבוגרים.

אורך המסלול האידיאלי: 3-4 שבועות.

חודשים אידיאליים למסלול: ספטמבר-אוקטובר, מרץ-מאי.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא לאורך המסלול: טיול במרכז העיר סידני והתרשמות מיצירת המופת הארכיטקטונית הידועה "בית האופרה",הליכה על מצוקים לתצפיות מרהיבות בהרים הכחולים, טיול לאי החולות הגדול בעולם פרייזר איילנד, שייט וגילוי העולם התת ימי שבשונית המחסום הגדולה, טיול אל יערות הגשם הטרופיים של צפון אוסטרליה, חקר התרבות האבוריג'ינית בפארק הלאומי קאקאדו ונגיעה במונוליט הגדול בעולם, האייריס רוק, שבלב האאוטבק האוסטרלי.

ניו זילנד ואוסטרליה

 

מסלול "הקנגורו, הקואלה ומה שביניהם"

למי מתאים? לאוהבי בעלי החיים, לאוהבי הטבע, לחובבי צילום  ולמשפחות.

חודשים אידיאליים למסלול: הטיול מתאים לכל עונות השנה, אך לכל עונה בעלי החיים שלה.

אורך המסלול האידיאלי: 3-4 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא לאורך המסלול: מציאת קנגרו וקואלות ביעדים נבחרים בכל רחבי היבשת, מפגש עם תנינים, ציפורים ועופות אנדמיים בצפון הטרופי של אוסטרליה, שנירקול לצד דגים נדירים בשונית המחסום הגדולה, שחייה עם דולפינים וחיפוש לוויתנים בעיירות החוף הקטנות, ביקור במערת תולעים זוהרות, האכלת תוכים אוסטרליים בטבע, צפייה במצעד הפינגווינים שבאי פיליפ, חיפוש אחרי הוואמבט בטזמניה וסלפי עם הקוואקה בפרת'.

 

מסלול "The Great Escape"

למי מתאים? למי שרוצה לקחת הפסקה מהחיים וללכת לאיבוד במרחביה של אוסטרליה. מומלץ לשלב פאן מיוחד כגון שילוב לינה בריזורטים או בקרוואן ומפגשים עם מקומיים.

חודשים אידיאליים למסלול: ספטמבר-אפריל.

אורך המסלול האידיאלי: 3 חודשים ועד שנה.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא לאורך המסלול: טיול בין האתרים המפורסמים והאטרקציות הפופולאריות שלאורך החוף המזרחי, שהייה בעיירות החוף המנומנמות שבדרום אוסטרליה, טיול עומק בגרייט אושן רואד, חגיגה קולינרית במלבורן, הכנת יין משלכם בעמק הבארוסה, היכרות עם התרבות האבוריג'ינית, מפגש עם בעלי חיים בקנגרו איילנד, טיול עומק באי טזמניה- הפנינה של אוסטרליה, הגעה לאיים קטנים הרחק מהציוויליזציה, השתתפות בפסטיבלים ואירועים.

 

מסלול "אוסטרליה האחרת"

למי מתאים? למי שרוצה לחוות את אוסטרליה הכפרית והמדברית, לאוהבי הנהיגה, למי שרוצה להכיר את המקומיים, למי שזה אינו הטיול הראשון שלו באוסטרליה.

חודשים אידיאליים למסלול: כל השנה.

אורך המסלול האידיאלי: 1-3 חודשים.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא לאורך המסלול: טיול בחוף המערבי  הכולל בחלקו הדרומי יערות אקליפטוס, עיירות חוף קסומות, חבלי יין ואגמים ורודים, ובחלקו הצפוני שוררת שממה אוסטרלית טיפוסית הכוללת עיירות ספר עם פאבים מדליקים, תופעות גיאולוגיות מדהימות, שונית אלמוגים בתולית ובה בעלי חיים ימיים נדירים, העיירה ברום ומדבר הקימברלי.

 

מסלול "צלילה וגלישה באוסטרליה"

למי מתאים? למי שלא רוצה להשאר יבש ולו לרגע אחד, לגולשים מקצועיים, לצוללנים מוסמכים, למי שהים הוא הבית השני שלו.

חודשים אידיאליים למסלול: ספטמבר-אפריל.

אורך המסלול האידיאלי: 3-6 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא לאורך המסלול: צלילה ושנירקולים עם דגים נדירים בשונית המחסום הגדולה, טיול אופנועי ים באיי וויטסאנדיי, גלישה בחופי המקומיים בסאנשיין קוסט ובגולד קוסט, שחייה בקרבת לוויתנים, מפגש עם דולפינים בביירון ביי ובפורט סטיבנס, גלישה בחוף בונדיי ביץ' ובעיירות החוף הדרום מזרחי של אוסטרליה, סיור חופים בסידני, צלילה עם כלבי ים ואריות ים בחוף הדרומי של אוסטרליה ושחייה עם כרישי לוויתן (פעילות זו ממוקמות בחוף המערבי בריחוק משמעותי של מספר שעות טיסה מכל יתר האתרים- בהתאם לזמן ולתקציב העומדים לרשותכם).

ראו גם: אטרקציות באוסטרליה

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!