רעיונות למסלולי קונספט בניו זילנד

רעיונות למסלולי קונספט בניו זילנד

זה לא סוד שבטיול ראשון לניו זילנד כל אחד רוצה לראות בעיניו כמה שיותר מאתרי השיא שפזורים ברחבי ניו זילנד, או במילים אחרות, איך כל כך הרבה תצורות נוף נדירות משתלבות בארץ אחת. ולמרות זאת, ישנם מטיילים שיעדיפו לצאת לטיול שקצת חורג מהמסגרת הקלאסית ויעדיפו שמסלול הטיול שלכם בניו זילנד יתמקד בנושאים ובתחומי עניין מסויימים. אם אתם עונים להגדרה הזו, בדיוק בשבילכם, החלטנו בנו ווריז טורס, להכין את עמוד הרעיונות למסלולי קונספט בניו זילנד. כל המסלולים המופיעים במאמר ניתנים להזמנה עם או בלי שירותי הקרקע בניו זילנד, לפי בחירתכם

 

מסלול "ניו זילנד על הקצה"

למי מתאים? לחובבי הריגושים והאדרנלין- הטיול יכלול את כל פעילויות הספורט האתגרי המאפיינות כל כך את ניו זילנד. בסוף הטיול תגלו גם אתם מדוע ניו זילנד ובמיוחד קווינסטאון מושכות אליהן חובבי אקסטרים מכל העולם. למשפחה הרפתקנית, ניתן להתאים את הפעילויות לגילאי הילדים.

אורך המסלול האידיאלי: 3-4 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא לאורך המסלול: הליכה בין שמיים וארץ במגדל התצפית Sky Tower, ראפטינג אתגרי הכולל ירידה במפל Tutea- המפל המסחרי הגבוה ביותר בעולם, טיול אתגרי במערות וואיטומו הכולל אבובים, סנפלינג ומים, קורס טיפוס אלפיני בהר קוק, קפיצת הבאנג'י הגבוהה ביותר בניו זילנד וטיולי ג'יפים בקווינסטאון, הליכה על קרחוני האי הדרומי ושייט בסירות מירוץ בנהרות ואגמים.

 

מסלול "בעקבות החי והצומח בניו זילנד"

למי מתאים? לאוהבי החיות הימיות, לחובבי הצפרות, למשפחות ולמטיילים המחוברים לטבע.

אורך המסלול האידיאלי: 3-4 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא במסלול: שייט לצפייה בדולפינים במפרץ האיים, צפייה בעצי קאורי גדולים ביער Waipoua, יום מודרך באי קאפיטי איילנד בעקבות ציפורים נדירות, ביקור במושבת כלבי הים של קאיקורה ושייט לצפייה בלוויתנים בקאיקורה, יציאה למסלולי טיול בפארק הלאומי ארתורס פאס, בפארק הלאומי הר קוק ובחוף המערבי של ניו זילנד בעקבות צמחייה אנדמית וציפורים אלפיניות, ביקור באיים סטיוארט איילנד ואולבה איילנד והתרשמות מעולם החי העשיר של חצי האי אוטאגו.

 

מסלול "ניו זילנד על כוס יין"

למי מתאים? לאוהבי הפינוקים ולחוגגים ירח דבש- טיול המשלב קולינריה ויין, ולא שוכח את ההנאות, קטנות כגדולות: לינה בלודג'ים יוקרתיים, טיולים מוסקים מעל נופים מרהיבים והפלגות בנתיבי מים ומיצרים מבודדים.

אורך המסלול האידיאלי: 5 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא במסלול: לינה בריזורט מפנק במפרץ האיים, חגיגת יין באי Waiheke Island, משחק גולף במגרש המדהים של קייפ קידנפרס, שייט בין מפרצים מבודדים במיצרי מרלבורו, הנאות קולינריות בחבל קנטרברי, מראות בלתי נשכחים של קרחונים ושבריהם, אגמי קרחון ומערות קרח בפארק הלאומי הר קוק, מסלול יומי מודרך בטרק המילפורד ושייט עם ארוחת ערב רומנטית ולינה בפיורד דאוטפול סאונד.

 

מסלול "בארץ הטרקים"

למי מתאים? למטיילים פעילים עם כושר גופני ברמה בינונית ומעלה שרוצים לספוג את הנופים המגוונים, הריחות והקולות של הטבע הפראי של ניו זילנד. ניתן להתאים את מסלולי ההליכה והטרקים לפי אופי המטיילים: טרקים חד יומיים או טרקים עם לינה בשטח.

אורך המסלול האידיאלי: 4-5 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא במסלול: הליכות במסלולים מרוחקים על הרים ומצוקים המשקיפים לאוקיינוס וליערות הקאורי בחצי האי קורומנדל, צליחת טרק הטונגרירו הכולל נופי הרי הגעש שבפארק ואגמי האזמרגד, טיולים רגליים במדרונותיו המופלאים של הר הגעש טראנקי, רדיפה אחרי מפלים ברחבי מרכז האי הצפוני, טרק בשילוב קיאקים במים התכולים של הפארק הלאומי אבל טזמן, מסלולי הליכה ורכיבה באפניים לצד ערוצי נהר ואגמים עם מי טורקיז בחבל קנטרברי, טיפוסים לפסגות הרים עם תצפיות מרהיבות בוונאקה ובקווינסטאון וצליחת אחת מה-Great Walks, כדוגמאת טרק המילפורד/רוטברן/קפלר.

 

מסלול "טיול מהסרטים"

למי מתאים? למשפחות ולכל מעריצי טרילוגיית ההוביט וטרילוגיית שר הטבעות, לחובבי הסרטים יומני נרניה ואוואטר.

אורך המסלול האידיאלי: כ-3-4 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא במסלול: סיור בסט הצילום של ההוביט+השתתפות בסעודה בסגנון ההוביט, ביקור במערות התולעים הזוהרות של וואיטומו, הליכה בתוך יער הגובלינים שלמרגלות הר הגעש טראנקי, תצפית אל הר האבדון שבפארק הלאומי טונגרירו, השתתפות בסיור לוקיישנים של צילומי טרילוגיית שר הטבעות בוולינגטון והסביבה, לרבות סדנאת מאחורי הקלעים של חפצים ואפקטים ושחזור סצינות מסרטי שר הטבעות בחצר האחורית של קווינסטאון.

 

מסלול "טיול צלמים"

למי מתאים? צלמים מקצועיים, חובבי צילום, כאלה שיעשו הכל כדי לתפוס את הנופים היפים ביותר, גם אם זה כרוך במאמץ.

אורך המסלול האידיאלי: כ-3-4 שבועות.

מספר אתרים נבחרים ופעילויות שיא במסלול: ביקור בגבעות הוולקניות של אוקלנד, טיול בין התופעות הגיאותרמיות של רוטורואה וטאופו, צפייה בזריחה ממדרונותיו של הר הגעש טראנקי, השתתפות בסדנאת החפצים והאפקטים של סטודיו ווטה בוולינגטון, צפייה בשקיעה מעל אגמי נלסון, מפגש עם סלעי הפנקייק, טיפוס אל הקרחונים שבחוף המערבי, שייט במי מילפורד סאונד מול המפלים השוצפים הנופלים מהמצוקים, טיפוס על פסגות ההרים בוואנקה וסביבתה ומפגש עם בעלי חיים ימיים ועופות בחצי האי אוטאגו ובקאיקורה.

ראו גם: ניו זילנד למטייל

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני כ- 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!