השיאים של ניו זילנד כולל הליכות היום הידועות 27/02-21/03

טיול מאורגן עם חברת No Worries Tours- המומחים לאוסטרליה וניו זילנד, למשך 24 ימים (ברוטו כולל טיסות) ובקבוצה קטנה של עד 10 משתתפים- הקבוצה הקטנה ביותר שקיימת בישראל! במסענו לקצה השני של העולם נטייל במשך 21 ימים (נטו) בין שיאיה של מדינת האיים ניו זילנד, הנחשבת כאחת המדינות היפות ביותר בעולם, ולא נפסח על מסלולי ההליכה הקצרים הייחודיים בהם היא מפורסמת. ניו זילנד מתהדרת במגוון נופי רחב במיוחד של נופי פרא לצד נופי ציור, בתצורות טבע ייחודיות כגון פיורדים, קרחונים, אגמי מראה, הרי געש, תופעות גיאותרמיות, יערות מהאגדות וגם באנשים נפלאים ובשקט מפליא. בעוד שטיול מאורגן "קלאסי" מתפרש על מקסימום שטח במינימום זמן, המטיילים שלנו יגיעו לנקודות השיא של ניו זילנד בלבד, ללא ריצות ולחצים בזמן, ועם יותר זמן בכל יעד ואתר, בדיוק כפי שטיול בניו זילנד צריך להיות! אנו מזמינים אתכם לחוויה של פעם בחיים בתוך טבע נדיר ועוצר נשימה, בחודש הקיץ האחרון של ניו זילנד, כאשר כל יום שחולף, עוד ועוד תיירים עוזבים, ואנו ממשיכים במסענו.

פרטי הטיול

29/02/24- נחיתה באוקלנד

נחיתה בשעות הצהריים באוקלנד- סיור ערב להכרת העיר.

לינה: Holiday Inn Express City Centre Auckland / Ramada Suites By Wyndham Victoria Street West או דומה להם.

01/03/24- אוקלנד לקורומנדל

בשעות הבוקר נשלים ביקור במספר אתרי חובה של אוקלנד, כגון "מוזיאון המלחמה", ואם יאפשר הזמן באי הוולקני Rangitoto Island. נעזוב את העיר וניסע לכיוון מזרח אל חצי האי Coromandel Peninsula. נפגוש את עצי הקאורי הגדולים והעבים הייחודיים לחלק הצפוני של ניו זילנד שנמצאים כיום בסכנת הכחדה. נמשיך לעבר שני החופים המפורסמים של חצי האי- Hot Water Beach- בו נחפור גומחה קטנה ונתרווח בזרם מים חמים וב-Cathedral Cove- בה נפליג בשייט נופי בין תצורות האבן של חצי האי קורומנדל, ונצפה במערת הקתדרלה המרשימה. יתכן שתזהו את מערת הקתדרלה משומרי המסך שבמחשב שלכם.

לינה: Oceans Resort Whitianga או דומה לו.

02/03/24- קורומנדל לרוטורואה- חופים מנצנצים ומפלים שוצפים

בשעות הבוקר נרד לכיוון דרום מזרח חצי האי קורומנדל בנסיעה נופית בין גבעות ירוקות וחופים מנצנצים. נגיע למסלול הליכה הסטורי בשמורת Karangahake Gorge. נמשיך דרומה לצפייה בשני מפלים מרשימים במרכז האי הצפוני, ונסיים בעיירה Rotorua- ליבו הגיאותרמי של האי הצפוני. בילוי ערב במתחם מרחצאות חדש ומפנק.

לינה: Quest Rotorua / Ramada Resort Rotorua Marama או דומה להם.

03/03/24- נפלאותיה של רוטורואה

רוטורואה וסביבתה נחשבות כאיזור החשוב ביותר באי הצפוני של ניו זילנד, ולא בכדי. בשעות הבוקר נצפה בגייזר הגדול ביותר בחצי הכדור הדרומי Pohatu שהתפרצותו המרשימה מגיעה עד לגובה של 15-20 מטרים. נמשיך להליכה ביער עדי ה-Redwoods של רוטורואה- אחד העצים הגבוהים בעולם ולמסלול הליכה באגם הכחול עם תצפית לאגם הירוק. בשעות אחה"צ נגיע לכפר המאורי Mitai Village למופע ריקודים מאורי בשילוב ארוחת ערב מסורתית בסגנון Hangi (אוכל המבושל בחום האדמה).

לינה: Quest Rotorua / Ramada Resort Rotorua Marama או דומה להם.

 

04/03/24- רוטורואה לפארק הלאומי טונגרירו- מסע בין תופעות גיאותרמיות בצבעים עזים

נצא בנסיעה של כשעה מרוטורואה אל טאופו, כשבדרך נחלוף בשני פארקים גיאותרמיים ידועים. נלך מול בריכות רותחות מרהיבות ביופיין בשלל צבעים: צהוב, ירוק, כחול וכתום הם רק חלק מהצבעים שנפגוש היום. נצפה בעשן המיתמר לשמיים מבטן האדמה ובבוץ מבעבע. נגיע אל העיירה השלווה טאופו ובה נמצאים מפלי Huka Falls המפורסמים, בהם זורמים כ-220,000 ליטרים של מים בשנייה אחת. נסיים את היום בנסיעה לפתחו של הפארק הלאומי טונגרירו.

לינה: Braxmere Lodge Turangi או דומה לו.

05/03/24- הפארק הלאומי טונגרירו לוולינגטון- מדבר בלב גן עדן

בבוקר נעלה עם רכבל Sky Waka לצפייה בנופים פנורמיים של הפארק הלאומי טונגרירו. הפארק הלאומי ידוע בזכות 3 הרי הגעש הפעילים שלו (התפרצות אחרונה לפני כעשור ב-2012). נמשיך לשני מסלולי הליכה קצרים בין נופי מדבר צחיחים- תופעה ייחודית ביותר למדינה כה ירוקה כמו ניו זילנד. בשעות הצהריים נמשיך אל העיירה Whanganui ובה בתי אמנים ובתי מלאכה יחד עם נופי נהר וואנגנוי, מהנהרות החשובים ביותר בניו זילנד, לו מעמד חוקי של אדם על פי החוק הניו זילנדי. נסיים את היום בנסיעה לעיר הבירה Wellington.

לינה: Quest on Thorndon או דומה לו.

06/03/24- העיר וולינגטון ומיצרי קווין שארלוט

בבוקר נסייר במספר אתרים שלא כדאי להחמיץ בעיר וולינגטון. נפתח את ביקורנו בשמורת הציפורים "זילנדיה" בה נלך בשבילים נופיים ונחפש אחר ציפורים אנדמיות מוגנות הקוראות לשמורה זו בית. נמשיך למוזיאון Te Papa- המוזיאון הנחשב ביותר בניו זילנד: המוזיאון מציג מספר תערוכות בעולמות שונים, הקשורים ברובם לניו זילנד: בעלי חיים, הסטוריה מקומית, השבטים המאורים ותופעות טבע. נחצה בשעות הצהריים עם מעבורת את מיצר קוק ונמשיך בכביש נופי המתפתל לצידם של מיצרי קווין שארלוט עד שנגיע לעיר נלסון, שבסביבתה נסיים את היום.

לינה: Palms Motel או דומה לו.

07/03/24 הפארק הלאומי אבל טזמן

היום יוקדש לטיול רגלי בפארק הלאומי הנופי אבל טזמן, ובו מפרצים טבעיים קסומים, חופים נפלאים, יערות, ציפורים, בעלי חיים ימיים ותצורות אבן מעניינות. הפארק משרה על המטיילים בו תחושה של אווירה טרופית. הפארק אינו נגיש לרכבים ולכן נעזר בהעברות הלוך ושוב עם מונית מים. אבל טזמן הוא אחד מחביבי הקהל בקרב המטיילים בניו זילנד מדי שנה.

לינה: Palms Motel או דומה לו.

08/03/24- חבל היין מרלבורו והעיירה קאיקורה- על טעם ועל ריח

לאחר שנעזוב את נלסון, נתקדם לעבור צפון החוף המזרחי של האי הדרומי. עצירתנו המרכזית תהיה בחבל היין מרלבורו, אחד מחבלי היין המוצלחים ביותר בניו זילנד, הידועה כבעלת מוניטין גבוה בייצור יינות מקומיים המופצים ברחבי העולם. נצטרף לסיור יקבים ובו נתרשם מנופי הכרמים ונחגוג ביין משובח ובארוחת צהריים מקומית בין הגפנים. נמשיך לעיירה Kaikoura, אחת משתי עיירות בעלי החיים הימיים של ניו זילנד, ביתם של לוויתנים, דולפינים, כלבי ים, אלבטרוסים ועוד. נסיים את היום לא לפני שנגיע לשקיעה נפלאה המאפיינת את חצי האי קאיקורה.

לינה: Kaikōura Peaks eMotel או דומה לו.

09/03/24- קאיקורה וחצי האי בנקס- בעקבות בעלי החיים הימיים

בשעות הבוקר נצא להפלגה בת 3 שעות לצפייה בלוויתנים, סמל ההיכר של העיירה קאיקורה. בקרבת חופיה של קאיקורה מתגוררים לוויתנים מזנים שונים, ובעיקר לוויתני ראשתן וגדול סנפיר. מקאיקורה נמשיך דרומה על החוף המזרחי דרך העיר קרייסטצ'רץ' אל חצי האי בנקס- Banks Peninsula- אחד מיעדי הטבע היפים ביותר בניו זילנד (לטעמנו האישי), בזכות תחושת השלווה השוררת בין הגבעות הירוקות המנוקדות בכבשים, ומעבר להן נופי המפרצים הטבעיים, והיעדר התיירים שלרוב נוהגים לפסוח על המקום. נבקר בעיירה הצרפתית של ניו זילנד Akaroa, בה עד היום ניתן לראות את שמות הרחובות והעסקים ותפריטי המסעדות בניחוח צרפתי, ואף דגלי צרפת בחצרות הבתים. נתרשם מתצפיות נוף יפהפיות לעבר הנמל מגובה המים ונשוב בסוף היום ללינה בעיר קרייסטצ'רץ'- בירתה של האי הדרומי.

לינה: Christchurch City Hotel או דומה לו.

10/03/24- קרייסטצ'רץ'-אגם טקאפו-הר קוק

הבוקר נעזוב את קרייסטצ'רץ' וניסע לכיוון דרום מערב אל אגם טקאפו, מהאגמים היפים ביותר בניו זילנד. הייחודיות של האגם היא צבעו הכחול על סף טורקיז, לצד האדמה האלפינית המקיפה אותו, כאשר הר קוק נראה למרחוק. נעלה לתצפית קסומה לאגם, נלך לצידו, ונתקדם אל הר קוק, ההר הגבוה בניו זילנד, כשאנו חולפים על פני אגם טורקיז נוסף- אגם פוקאקי. עם כניסתנו לשמורת הר קוק, הנופים יהפכו לעוצרי נשימה כאשר ההר יפרש באופק מול הכביש בו אנו נוסעים.

לינה: Aoraki Court Motel / Sierra Motel and Apartments או דומה להם.

11/03/24- הר קוק לקווינסטאון

הבוקר נכנס בשנית לשמורת הר קוק ונצא למסלול ההליכה Hooker Valley Track, מסלול הנחשב כאחת מהליכות היום הקצרות היפות ביותר בניו זילנד. מהמסלול יתגלו לנו שיאיו של הפארק הלאומי כשנחצה גשרים תלויים, נצפה באגמים ובשברי קרחונים. בתום הביקור בשמורה, נבקר בעמודי האבן הענקיים Clay Cliffs, שנראה כאילו הועתקו מכוכב אחר לליבו של האי הדרומי. נתקדם דרומה בנסיעה יפהפייה דרך מעבר ההרים Lindis Pass הידוע בהרים הנמוכים והמוזהבים שלו לעברה של העיירה קווינסטאון. לפני הכניסה לעיירה נצפה בצעירים מכל רחבי העולם קופצים את קפיצת הבאנג'י המפורסמת של ניו זילנד, כחלק מהיותה של קווינסטאון בירת הספורט האתגרי של ניו זילנד.

לינה: Ramada Central Queenstown או דומה לו.

12/03/24- גלנורקי

הבוקר נצא מערבה מקווינסטאון אל היישוב הקטן Glenorchy. הדרך הנופית במיוחד עוברת בצמוד לאגם Wakatipu ומלאה בעצירות נופיות עם שלוחות של האגם ויערות. לא בכדי האיזור כיכב כלוקיישן חשוב בטרילוגיית שר הטבעות. עם הגיענו לגלנורקי נלך בתוך יער קסום ולצד ביצות עם נופיו של הר Earnslaw. בשעות אחה"צ נשוב לקווינסטאון כדי לעלות עם הרכבל שבלב העיירה לצפייה בנופי מליון דולר של העיר קווינסטאון ממעוף הציפור.

לינה: Ramada Central Queenstown או דומה לו.

13/03/24 סקיפרס קניון ותולעים זוהרות בפיורדלנד

נעזוב את קווינסטאון, לא לפני שנקנח בטיול ג'יפים אתגרי ב-Skippers Canyon. ניסע בדרכי שטח צרות ומפותלות בעקבות מסלולם של כורי הזהב מתקופה הבהלה לזהב בקווינסטאון. בהמשך היום נדרים לכיוון העיירה Te Anau, עיירה הגישה לפארק הלאומי פיורדלנד, כשאנו חולפים על פני איזורי הכפר של דרום האי הדרומי. בעיירה טה אנאו ממתינה לנו חוויה ייחודית במינה בדמות "מערת התולעים הזוהרות": הסיור יתחיל בשייט קצר לצידו המערבי של אגם טה אנאו, משם נכנס להליכה במערת אבן גיר מפוסלות שנחצבה על ידי הנהרות ונמצאת בהתהוות עד היום. לאחר מכן נפגוש בתולעים הזוהרות, הייצור המעניין והמוזר המתגורר עמוק מתחת לאדמה ונשמע אודות התקבצות התולעים יחד בכדי לצוד את האוכל שלהן.

לינה: Dusky Motel או דומה לו.

:

14/03/24- פיורד מילפורד סאונד- כשחשבנו שלא נגיד יותר את המילה "וואו"

בעיניי רבים היום היפה ביותר בטיול! ברוכים הבאים לאחד היעדים היפים והמרגשים ביותר בעולם. טיולנו יתחיל בנסיעה נופית במיוחד (כי כמה פעמים ניתן לתאר כביש כנופי) במורד ה-Milford Road- הכביש היפה ביותר בניו זילנד ללא ספק. הנסיעה שאורכת כשעתיים תיקח לנו לא פחות מ-4 שעות, כאשר בדרך נעצור פעמים רבות לתצפיות על רכסי ההרים ועל צוקי האבן המתנשאים לגובה של עשרות מטרים נוטפי מים. נגיע לאגמי מראה וליערות צפופים מכוסים טחב. בקצה הכביש נגיע להפלגה נופית של כשעה ו-45 דקות בפיורד Milford Sound, שבצדק רב נחשב כאתר המרשים והנחשב ביותר בניו זילנד בעיני רבים. יותר מסביר שנזכה לראות את הפיורד נוטף מפלי ענק מהצוקים הסובבים אותו, בזכות היותו אחד היעדים הגשומים ביותר בעולם ויתכן שנפגוש במים בעלי חיים ימיים כגון כלבי ים, להקות דולפינים ואולי גם פינגווינים. אין ספק שאחרי היום הזה ניתן יהיה להבין מדוע ניו זילנד נחשבת מדינה כל כך שונה בנוף. חזרה ללינה בטה אנאו.

לינה: Dusky Motel או דומה לו.

15/03/24- טה אנאו לוואנקה

נפתח את הבוקר במסלול הליכה קסום בטה אנאו, ונצפין לכיוון העיירה וואנקה. את הדרך אליה נעשה דרך העיירה Arrowtown- עיירה ציורית רדומה מתקופת הבהלה לזהב. ממנה נכנס למעבר ההרים Crown Range Road, הכביש הסלול הגבוה ביותר בניו זילנד. הנסיעה המפותלת מציעה נופים מרהיבים לרכס הרי הרימרקבלס, לעיירה ארואטאון ולעמק Arrow ומזמנת עצירות רבות לתצפיות. בהמשך היום נגיע לעיירה Wanaka השלווה ובהליכה לצד האגם, נצפה בשקיעה מטריפה ביופייה.

לינה: Club Wyndham Wanaka / West Meadows Of Wanaka או דומה להם.

16/03/24- מסלול Rob Roy Track

וואנקה שוכנת לפתחו של אחד הפארקים הלאומיים הפראיים של ניו זילנד- Mt Aspiring National Park, בו ניתן לצפות בנופי ה-Backcountry האולטימטיביים שהמדינה יכולה להציע. נצא בנסיעה למסלול Rob Roy Track- עוד אחד ממסלולי השיא במדינה. נחצה גשר, ונלך בין נופים אלפינים לצפייה בקרחון הקטן שעל ההר, כשמפלים וזרמי מים מטפטפים מולנו. בשעות הצהריים נשוב לוואנקה, ונבקר באתריה ככל שהזמן יאפשר. הערה חשובה: נכון להיום מסלול רוב רוי נסגר בעקבות בעיית גישה, וצפוי להפתח מחדש במהלך הקיץ. במידה והמסלול לא יפתח עד ליום זה, יוצע מסלול אחר בסביבתה של וואנקה.

לינה: Club Wyndham Wanaka / West Meadows Of Wanaka או דומה להם.

17/03/24- מעבר ההרים Haast Park- מציור לפרא

בסמוך לעיירה Wanaka נפתח מעבר ההרים Haast Pass המקשר את פנים האי הדרומי אל החוף המערבי שלו. הנסיעה במעבר ההרים ציורית, וכוללת בין היתר 3 מפלים ואת מסלול הבריכות הכחולות, שנחשב כהליכה קצרה אהובה במיוחד. ככל שמתקדמים במעבר ההרים לכיוון מערב, הנוף משתנה והופך מנופי ציור לנופי פרא. יערות גשם סבוכים, ערוצי נהר ולבסוף גם חופי אוקיינוס סוערים, הם רק חלק ממה שנחווה היום. נסיים את היום בהגעה לאחת משתי עיירות הקרחונים Fox Glacier או Franz Josef.

לינה: The Terrace Franz Josef או דומה לו.

18/03/24- החוף המערבי של האי הדרומי

חצי היום הראשון יתחיל בחקר איזור הקרחונים, מהאיזורים המעניינים ביותר של החוף המערבי. נכנס למסלולי הליכה ביערות שנראים כאילו נלקחו מתוך האגדות ונצפה בשני הקרחונים פוקס וג'וזף למרחוק. נעבור באגם המראה Lake Matheson, אחד האגמים היפים ביותר בניו זילנד, אשר במימיו ניתן לראות ביום יפה את נופי הפסגות של הר קוק השוכן ממזרח. נתקדם צפונה בין לגונות, נהרות וחופי פרא לעבר נהר הוקיטיקה הציורי שבימים רבים בשנה צבעו טורקיז. נקנח בשעות אחה"צ בהליכה בין סלעי הפנקייק המפורסמים שעוצבו במשך מליוני שנים על ידי כוחות המים והרוח. נצפה במים המתנגשים בסלעי הפנקייק וקופצים מעלה, כמעין גייזר מתוך הים. סיום היום בעיירה הסמוכה Greymouth.

לינה: Paroa Hotel או דומה לו.

19/03/24- מעבר ההרים ארתור פאס ברכבת Tranz Alpine

היום נשוב לקרייסטצ'רץ', בירת האי הדרומי בדרך ייחודית: בנסיעה ברכבת הפנורמית היחידה בניו זילנד- Tranz Alpine. הרכבת נוסעת בתוואי הדרך הקרוב ביותר לנופים של מעבר ההרים Arthurs Pass המקשר את החוף המערבי והחוף המזרחי של האי הדרומי. מחלונות הרכבת נהנה מנופי האלפים הדרומיים, ערוצי הנהר המתפתלים בלב פארק הלאומי המרוחק Arthur Pass וממישורי חבל קנטרברי. הנסיעה ברכבת כוללת הסברים אודות הנוף המרשים. בשעות אחה"צ נגיע לקרייסטצ'רץ' לביקור בשווקי Riverside לסיום הטיול שלנו בניו זילנד.

לינה: Christchurch City Hotel או דומה לו.

20/03+21/03- סיום הטיול

בשעות הבוקר נפרד מניו זילנד ונמריא בחזרה לישראל. נחיתה צפויה בישראל ב-21/03 בשעות הערב.

  • טיול מקיף בעולם הגיאותרמי של רוטורואה
  • טיול מקיף בארץ הפיורדים של ניו זילנד- לרבות הפלגה בפיורד מילפורד סאונד
  • הרכבת הנופית Tranz Alpine
  • הגעה ליערות המרוחקים, אגמי הטורקיז ואגמי המראה של ניו זילנד
  • זמן הולם לאתרים הייחודיים של האי הצפוני בשונה מכל האחרים!
  • מספר מקטעי הליכה יומיים מהיפים ביותר שקיימים בניו זילנד!

עלויות להרכב זוגי

על בסיס לינה בחדר זוגי וארוחת בוקר- החל מ-12,565$USD לאדם בחדר זוגי.

 

הטיול כולל

  • לינה ברמת 3.5-5 כוכבים לארוך כל ימי הטיול עם מקלחת ושירותים פרטיים בחדר.
  • ארוחות בוקר לאורך כל ימי הטיול
  • 5 ארוחות ערב כולל ארוחת ערב אחת בסגנון Hangi ברוטורואה
  • 5 ארוחת צהריים
  • כל האטרקציות שהוזכרו במסלול- אצלנו אין הפתעות ואתרים שצוינו במסלול ואינם כלולים!
  • טיסות בינלאומיות וטיסות פנים
  • העברות בתחילת ובסיום הטיול.
  • מדריך ניו זילנדי מקומי לצד מלווה ישראלי

הטיול לא כולל

  • ארוחות צהריים וערב לאורך כל הטיול שאינן מפורטות בסעיף "הטיול כולל".
  • ביטוח נסיעות לחו"ל לרבות סעיפים נוספים והרחבות.
  • כניסות לאתרים, פעילויות ואטרקציות שלא צוינו בתיאור המסלול
  • ויזה לניו זילנד
המומחים לניו זילנד- מכירים את היעדים מהרגליים ולא דרך סוכנויות משנה וחברות קבלן!
הטיול היחידי לניו זילנד שיוצא בקבוצה קטנה של עד 10 משתתפים
חלוקת ימים נוחה ומאוזנת שאינה כוללת ריצות בכביש מדי יום בשונה מחברות רבות אחרות
יוצאים לטיול בתקופה נוחה ושקטה יותר מתקופת החגים והחופש הגדול של דצמבר-פברואר.
תכנית ייחודית הכולל זמן הולם לאתרים הייחודיים של האי הצפוני ומסלולי הליכה יומיים מהיפים בניו זילנד, בשונה מכל האחרים!
  • מסלול זה מערב מספר הפלגות נוף והפלגת מעבורת וטיסת פנים בסיום הטיול בין קרייסטצ'רץ' לאוקלנד.
  • נדרשת ויזה תייר לניו זילנד- אותה ניתן להוציא דרך משרדנו בעלות של 200 ש"ח
  • לא בכל מקומות הלינה ניתנת אפשרות לארוחת בוקר. במקומות בהם אין הגשה של ארוחת בוקר, הארוחה תוגש בבית קפה מקומי הסמוך למקום הלינה.
  • שימו לב: הטיול המאורגן שלנו כולל הליכות בשטח של עד 4-5 שעות, לרבות מקטעים עם מעט עליות. נדרש כושר פיזי ממוצע על מנת להיות מסוגלים להשלים את מסלולי ההליכה המפורסמים הכלולים בתכנית.
  • בניו זילנד שורר מזג אוויר דינאמי שעלול להוביל לפתיחה וסגירה של אתרים מהרגע להרגע. על כן, התכנית המצורפת הינה המסלול האידיאלי מבחינתנו, אך חלוקת הימים והכניסה לאתרים עלולה להשתבש במקרים של מזג אוויר חריג ללא התראה מראש!
טופס הרשמה לטיול

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה(בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 4

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 4

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 5

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 4

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 5

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 6

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 4

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 5

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 6

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 7

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 4

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 5

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 6

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 7

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 8

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 4

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 5

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 6

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 7

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 8

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 9

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 1

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 2

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 3

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 4

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 5

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 6

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 7

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 8

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 9

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני

    נוסע 10

    שם פרטי באנגלית (לפי הדרכון)

    שם משפחה באנגלית (לפי הדרכון)

    מספר הדרכון

    תאריך לידה (לפי הדרכון)

    חברת נוסע המתמיד:

    מספר נוסע מתמיד:

    בחירת ארוחה בטיסה (בכפוף לזמינות)

    בחירת הושבה:

    טלפון ליצירת קשר:

    העלאת צילום דרכון צבעוני


    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!