ירח דבש באוסטרליה וניו זילנד

ירח דבש באוסטרליה וניו זילנד

טיול ירח דבש הוא תמיד סיבה למסיבה, טיול שאנחנו רוצים לדבר עליו גם בעוד 20 שנה. בעוד שתאילנד, הפיליפינים, איי המלדיבים וארצות הברית מככבות בראש רשימת המדינות המועדפות על התייר הישראלי כיעד לירח דבש, החלטנו בנו ווריז טורס לתת לכם כמה סיבות מספיק טובות לבחור בטיול לאוסטרליה וניו זילנד (או רק לאחת מהן) כירח דבש שלכם.

It's All About Romance

ירח דבש באוסטרליה ובניו זילנד הוא טיול הרבה פחות המוני מאשר טיולים ליעדים אחרים, וככזה הוא כולל אין סוף חוויות זוגיות מדהימות ורומנטיות: צפייה בשקיעות היפות ביותר בעולם (אוסטרליה), ארוחה זוגית לצד קנגרו מקפצים על החוף (אוסטרליה), צלילה/שנירקולים/שייט עם דגים נדירים (אוסטרליה וניו זילנד), הפלגה רומנטית בפיורדים רחבי ידיים מול פסגות הרים (ניו זילנד), לינה באיים קסומים ומבודדים (אוסטרליה וניו זילנד), סיורי יין מושקעים (אוסטרליה וניו זילנד), לינה לבדכם מול הרים מושלגים ואגמי טורקיז (ניו זילנד), צפייה בפינגווינים בשעות השקיעה (אוסטרליה וניו זילנד) וטיול זוגי על קרחון (ניו זילנד). בשורה התחתונה- טיול ירח דבש באוסטרליה וניו זילנד הוא טיול שזועק רומנטיקה עד לשמיים!

זה הזמן להגיע הכי רחוק שרק אפשר ולהגשים חלומות

אנחנו לא מאשימים אתכם אם עד היום לא יצא לכם להגיע לאוסטרליה ולניו זילנד. אבל אם לא עכשיו, מי יודע מתי כן? חגיגת ירח דבש היא הזדמנות מעולה לנסוע רחוק, כשאתם עוד לא טרודים בטיפול בילדים, או במימון טיול ארוך לכל המשפחה. חוץ מזה, מתי עוד פעם תוכלו לקבל מהבוס הזדמנות לחופשה של חודש או חודשיים?

ירח דבש באוסטרליה ובניו זילנד מתאים לכל עונות השנה

מתחתנים בחורף, בסתיו או אביב? לא תצטרכו לחכות עד הקיץ כדי לחגוג את ירח הדבש שלכם! העונות בניו זילנד ובאוסטרליה הפוכות מהעונות אצלנו בארץ, כך שיציאה לטיול בעונות הללו היא סופר אידיאלית! אם אתם מתחתנים בקיץ, ויציאה בעונה זו חשובה לכם, תוכלו לטייל רק באוסטרליה, או להמתין עד לסוף אוגוסט, תחילת ספטמבר, ולצאת לטיול המשלב גם את אוסטרליה וגם את ניו זילנד.

דווקא עכשיו כשאוסטרליה וניו זילנד פחות יקרות משהיו

אם עד לפני כמה שנים ערכם של הדולר האוסטרלי ושל הדולר הניו זילנדי נשק לכיוון ה-3 שקלים לדולר אחד, היום ערכם נע למעלה ולמטה בין 2.2 ₪ ועד 2.5 ₪. כלומר ירח דבש של חודש באוסטרליה וניו זילנד כיום זול במאות או אלפי שקלים מאותו ירח דבש אם היה נחגג בשנים 2015-2016. מחירי הלינה באוסטרליה ובניו זילנד אינם זולים כמו בתאילנד למשל, אך אל תהיו בטוחים שהם יקרים יותר ממחירי הלינה ביעדים המבוקשים של ארה"ב, או משל איי יוון היוקרתיים וממדינות מערביות אחרות, כך שעם חסכון סביר לחופשת ירח הדבש בהחלט תוכלו ליהנות מלינה במלונות טובים ומפנקים. אם כל זה לא מספיק, כולנו תקווה שההסכם הנחתם בימים אלה עם איחוד האמירויות יוביל להוזלה משמעותית במחירי הטיסות לאוסטרליה וניו זילנד. אנו צופים הוזלה מכובדת מאד בעלות כרטיסי הטיסה לנוסעים שיבחרו לטוס במסלול החדש והמקוצר דרך איחוד האמירויות, שצפוי להיות זמין בפני הישראלים כבר מיד עם הקלת מדיניות הקורונה באוסטרליה ובניו זילנד.

לקחת חופש מהחופש

אז אחרי שתראו את כל מה שיש לאוסטרליה ולניו זילנד להציע, אם עדיין תרצו לשלב חופשת בטן גב בריזורט מפנק על אי אקזוטי, תוכלו לצאת לגיחה בכמה מן האיים הנחשקים ביותר בפסיפיק, שממש לא נופלים מאיי המלדיבים ואיי תאילנד. כאלו הם איי הפולינזיה הצרפתית ובראשם בורה בורה, או מדינת האיים פיג'י.

אם הצלחנו לסקרן אתכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ונשמח לספר לכם עוד על איך אנו יוצרים ירח דבש חלומי למטיילים שלנו.

 

מומלץ לקרוא עוד: כל מה שמטיילים צריכים לדעת על ניו זילנד | כל מה שהמטיילים צריכים לדעת על אוסטרליה

אביתר תמיר
אביתר תמיר

יועץ תיירות וסוכן נסיעות מורשה מטעם משרד התיירות הישראלי, ומומחה לאוסטרליה וניו זילנד בדרגת זהב- הדרגה הגבוהה ביותר מטעם משרדי התיירות המקומיים.

לאחר שהייה ארוכה באוסטרליה וניו זילנד, החלטתי לפני 6.5 שנים לפתוח את נו ווריז טורס, ולעסוק בתכנון טיולים מותאמים אישית, כדי לחלוק אתכם את כל הטוב והשפע שהמדינות המיוחדות האלו מציעות למטיילים.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ויחד נבנה טיול של פעם בחיים!

שתף:
צרו איתנו קשר:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!